Baarin kannatusmaksut
Kaksikymmentäviisi kommenttia joista siteeraan suoraan yhtä niistä:"Täytyy sanoa, että hieman ihmetyttää, voiko tuollainen viidesti eronnut olla kovinkaan uskottava neuvomaan parisuhdeasioissa. Itse ainakaan en kääntyisi tuollaisen ihmisen puoleen, jos apua tarvitsisin.PP"
Jätän tässä syrjään sen, mitä olisi sanottava ihmisten ja eläinten tai esimerkiksi ihmisten ja seksinukkien välisten suhteiden yhteiskunnallisesta normittamisesta, käytäntö on nämä kysymykset kerran ratkaiseva.
Mitäpä muuta ihmisen pitäisi täällä maan päällä tehdä kuin tyydyttää omia tarpeitaan? Tämän aksiooman kritisoiminen tarkoittaisi hyökkäämistä pyhyyden ydintä vastaan ja kirvoittaisi heti mutavyöryn suvaitsevaisen etujoukon taholta.
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 04.07.2016, 20:29Kaksikymmentäviisi kommenttia joista siteeraan suoraan yhtä niistä:"Täytyy sanoa, että hieman ihmetyttää, voiko tuollainen viidesti eronnut olla kovinkaan uskottava neuvomaan parisuhdeasioissa. Itse ainakaan en kääntyisi tuollaisen ihmisen puoleen, jos apua tarvitsisin.PP"Niin, on kumma kun kirjoittaja on professori, niin akateemisiltä kinkyiltä mennee usko kommentoida, sillä heillekin professorit on profeettoja ☺
...mä en oikein tajunnut mikä se tarttumapinta oli naisiin....Noin yleisesti ottaen kaikkien abrahamilaisten uskontojen perusteille rakennettujen kulttuurien ongelma on kova fallistinen/fantasoiva halu uskoa miehen alfametsästäjyyteen, jolle naisen miehen tarve nojaisi.Ihan niin kuin luontoäiti olisi ollut niin nuija että olisi luonut nisäkäsnaaraan joka ei kykene omin nokkinensa hankkimaan ravintoa ja ruokkimaan pentujaan. Eli perustana on pelko jolla sitten yritetään hallita. Tämä harha edelleen laajasti vallitsee kulttuurissamme.
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 05.07.2016, 16:26...mä en oikein tajunnut mikä se tarttumapinta oli naisiin....Noin yleisesti ottaen kaikkien abrahamilaisten uskontojen perusteille rakennettujen kulttuurien ongelma on kova fallistinen/fantasoiva halu uskoa miehen alfametsästäjyyteen, jolle naisen miehen tarve nojaisi.Ihan niin kuin luontoäiti olisi ollut niin nuija että olisi luonut nisäkäsnaaraan joka ei kykene omin nokkinensa hankkimaan ravintoa ja ruokkimaan pentujaan. Eli perustana on pelko jolla sitten yritetään hallita. Tämä harha edelleen laajasti vallitsee kulttuurissamme.Itse kun tossa juttelin vähän aikaa sitten yhden konsrvaatti feministin kanssa, hehkutti hyvin kovasti naisten itsenäisyyttä., jolloin ovat omillaan. Kun kysyin kannattaako hän keinohedelmöitystä, johon vastasi myöntävästi. Kun kysyin voiko silloin miehet käydä spermansa vain luovuttamassa, ilman velvoitteita vanhemmuudesta, eli kannattaako hän luonnollista muotoa lisääntyä, sen takia että naiselle tulee täysi vapaus päättää milloin haluaa lisääntyä. Tähän feministi sitten tyypillisessä feministi tavalla alkoi kiukuttelemaan, eikä osannut vastata. Kun vielä lisäsin tähän sen, että tällöin myös äidille tulee täysi oikeus myös manipuloida sikiön, johon hänellä on yhtä vähän moraalisia esteitä kuin on silikoonirintojen ottamiseen hänellä on, eli onko tällainen vaara hänestä oleellinen, johon hän vaikeni, kun ei pystynyt enää puolustamaan kantojen.
Luin tämän kommentin kahteen kertaan enkä silti hahmota, että mitä tässä yritetään sanoa. Paitsi että jos tämä yksi feministi on nyt joku kelpo otos todistamaan jostain jotain, niin aika heikoilla jäillä mennään.
Lainaus käyttäjältä: HeWhoCannotBeNamed - 05.07.2016, 21:07Luin tämän kommentin kahteen kertaan enkä silti hahmota, että mitä tässä yritetään sanoa. Paitsi että jos tämä yksi feministi on nyt joku kelpo otos todistamaan jostain jotain, niin aika heikoilla jäillä mennään.Mä en välttämättä luottaisi G-M:n määritelmään feminististä.