Kirjoittaja Aihe: Maailman ensimmäinen Tampere-miitti to 7.7.2016 @ 2H + K klo 18-  (Luettu 4755 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2263
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Töttöröö, hehheh. Joo.

Ei tää nyt ehkä kuitenkaan ihan maailman ensimmäinen miitti ole, vaikka otsikossa niin sanotaankin. Mutta onpa maailman ensimmäinen Tampere-miitti, joka järjestetään 7.7. ja vieläpä Kaksiossa.

Tiiättehän, homma menee vähän niinku Kerbal Space Programissa: ensin on hirvee meteli ja ähellys, että saadaan koko keksintö pystyyn, sitte se roudataan oikealle paikalleen ja minuutti h-hetken jälkeen koko homma on räjähtänyt käsiin. Hyvin pian touhu näyttää siltä, että joku on jättänyt suurtalousblenderistä kannen auki ja nakannut sisään kuutiometrin rullakebabia mustikalla. Sitte selitellään äitille, että missäs sitä tuli oltua.

Ja mikäs sen hauskempaa. Koska otsikossa mainittu anniskeluravintola aukeaa aika tarkkaan klo 18.00, mää meen taas kerran roikkumaan ovenkahvassa pukeutuneena punamustaan kilttiin ja sävy sävyyn valittuun t-paitaan. Aattelin jopa lisätä hihat, ettei oo ihan säädytöntä. Tulkaa morottamaan, joko silloin kuudelta tai sen jälkeen, vallataan perinteisesti se takanurkka naistenvessojen vierestä. Viimeksi oli niin kivaa, että odotukset on taas korkealla.

Edellinen ketju oli silleen vähän pelottava, että vastauksia tuli tosi vähän, mutta onneksi ite miitissä oli kuitenkin kivasti kävijöitä. Jos meinaatte tehä jotenki toisin tällä kertaa, niin postatkaa enempi ketjuun ja tulkaa silti paikalle. Elekääkä ainakaan jääkö kotiin potkupallon mömmömkisojen takia, ku ei ne ees oo nyt menossa.

Jaa niin, jos vitsi. Oli kolme miestä, jotka oli kuollu ja ne tapas taivaan portilla pyhän Pietarin. Paratiisissa oli vähän täyttä, joten Pietari lupasi päästää sisälle sen, joka oli kuollut noloimmalla tavalla. Ensimmäinen mies aloitti:

- No, olin kotona jumppaamassa semmosen kivan aerobic-videon tahtiin, ja tuli kuuma niin otin tietenki kaikki vaatteet pois. Sitte menin heittämään kärrynpyörän liian lähellä parvekkeen kaidetta, heilahdin vahingossa siitä yli ja putosin kerrosta alaspäin. Sain kiinni alemmasta kaiteesta, enkä ees kerenny itteä ylös vetää kun joku hullu juoksee siihen ja kilauttaa pesäpallomailalla sormille. Putosin asvalttiin, jalka meni poikki, mutta ei siinä kaikki: se hullu pudotti jääkaapin mun päälle, ja eihän siitä kukaan hengissä selviä. Siihen kuolin, munasillaan omalle kotikadulle.

Pietari nyökyttelee hyväksyvästi, ja kääntyi toisen miehen puoleen. Tämä loihe lausumahan:

- No, tulin töistä kotiin raskaan päivän jälkeen, ja heti ovella tuoksahti niin pillulle että varmana oli vaimo ollu sängyssä vieraan miehen kans. Nappasin pesarin siitä eteisestä, lähdin ettimään, ja siellähän se parvekkeella roikku kaiteesta! Tempasin mailalla sormille, ja se putos katuun, mutta näytti jäävän henkiin. Heitin sitte jääkaapin perään, koska mun vaimoahan ei saatana kuka tahansa lerppakulli nussi. Just ja just oli kerenny jääkaappi kenttään, ku vaimo pääs nappaamaan nilkoista kiinni ja heivas mut kaiteen yli. Päälleni putosin siihen kenttään, ja kuolin nöyryytettynä tietäen, että vaimolla oli rakastaja.

Pietari nyökyttelee jälleen, mutta kääntyy vielä kolmannen miehen puoleen. Tämä aloittaa:

- No siis ajattele nyt ite, että sä oot alasti jääkaapissa...

Lapshark

  • Vieras
Josko sitä raahaisi itsensä tälläkin kertaa paikalle, ellei muuta satu samalle päivälle.

Draugo

Kun nyt kerran maailman ensimmäinen miitti niin kyllähän sitä pitää paikalla olla.

- Vanha vitsi
Matemaatikko ja insinööri menivät psykologiseen kokeeseen.
Psykologi selosti koetilanteen: "Tämän oven takana on huone jossa on sänky. Sängyllä makaa alaston kaunis nainen.
Kun minä avaan oven niin siirrytte ensin puoleenväliin huonetta. Viiden minuutin päästä etenette jälleen puolikkaan jäljellä olevasta matkasta kohti sänkyä jne."

Tässä kohtaa matemaatikko lähti lätkimään puhisten että "Enhän minä tuolla tavalla koskaan pääse perille"
Psykologi sitten kysyi insinööriltä eikö häntä haitannut se ettei hän saavuttaisi loppupistettä, johon insinööri totesi: "Ei, hyvin pian olen tarpeeksi lähellä kaikkeen käytännölliseen"

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Olemassaoloni on vitsi. Tulen siis Piristämään teitä sillä että "ainakaan ei mene noin huonosti"

Vorsma

Eihän tälläistä tilaisuutta tehdä historiaa sovi jättää väliin. Siispä on saavuttava paikalle!

Corsected

Josko sitä tälläkertaa taas jaksais raahautua paikalle, viimeks vei sänky ja netflix voiton. :D

Draugo

Tulipa tässä mieleen että Puolenkuun Peleissä on "Cards against humanity" paketti hyllyssä jonka saan kohtuulliseen hintaan sieltä pois. Tämä olisi juuri sopivaa porukkaa kyseiselle sydeemille joten jos on kiinnostuneita pelaajia vaikkapa osan iltaa niin voisin käydä hakemassa sen pois sieltä ja ottaa mukaan :D
Saavun itse paikalle vasta vähän seitsemän jälkeen koska terapia.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2263
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Tulipa tässä mieleen että Puolenkuun Peleissä on "Cards against humanity" paketti hyllyssä jonka saan kohtuulliseen hintaan sieltä pois. Tämä olisi juuri sopivaa porukkaa kyseiselle sydeemille joten jos on kiinnostuneita pelaajia vaikkapa osan iltaa niin voisin käydä hakemassa sen pois sieltä ja ottaa mukaan :D
Saavun itse paikalle vasta vähän seitsemän jälkeen koska terapia.
Kerran olen pelannut, enkä ihan 100% innostunut. Vika taisi kyllä olla osaltaan peliseurassa, mutta ainakin itselle jäi sellainen olo että oma mielikuvitus keksi parempia vastauksia kuin kädessä olevista korteista löytyi.

Kaiken tämän sanottuani totean kuitenkin, että kokeilla kannattaa vähän kaikkea ja mikä ettei. Jos innostusta löytyy, testataan ihmeessä, eihän sitä koskaan tiedä.

Eli ota vain mukaan, eiköhän kokeilijoita löydy.

Draugo

Mulla on Kickstarterista tulossa Cyanid & Happiness vastaava peli mutta sarjakuvaruuduilla. Valitettavasti se tulee vasta joskus syksyllä mutta veikkaan että sen huumori tulee olemaan paremmin sopivaa. CAH on jonkin verran turhan "laimea" välillä mutta ihan huvittavaa ainakin sen perusteella mitä olen sivusta seurannut. Tietysti koska kyseessä on jonkin verran satunnaisuuteen perustuva peli niin aina ei vain löydy sopivia kortteja kädestä.

Draugo

Enpäs saanut ihmiskunnan vastaisia kortteja, joku oli käynyt hakemassa ne pois, joten joudutaan olemaan ihmiskunnan vastaisia ilman opastusta.
« Viimeksi muokattu: 06.07.2016, 16:58 kirjoittanut Draugo »

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2263
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Enpäs saanut ihmiskunnan vastaisia kortteja, joku oli käynyt hakemassa ne pois, joten joudutaan olemaan ihmiskunnan vastaisia ilman opastusta.
Järjestyy! Kerrotaan vaikka lisää niitä vitsejä joista aloitettiin viimeksi.

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Onneks on backup strat jota vaan tosi harva ymmärtää

Corsected

Voiko joku tulla nappaan mut väkisin matkaansa? :'D On hieman taas lähdön kanssa ongelmia. Pääsisin sillä tyylillä ehkä joskus perillekin. :3

Draugo

Jos oot matkanvarrella tullintorilta kaksioon niin sitte, muuten on vähän vaikeeta :)

Pip

Jaahas, josko sitä laskeutuisi norsunluutornista ja jalkautuisi tavallisten kuolevaisten pariin.