Baarin kannatusmaksut
Tämä ei tapahtunut kinky-saiteilla, mutta tapahtuipa siltikin tässä muutama kuukausi sitten.Kerran siis eräs tyyppi kommentoi minulle jotain, jota nyt en juuri muista, ja takaisin kommentoin jotain ihan kohtuullisen fiksua, plus tietenkin sanoin, että btw tuo sana on muuten yhdyssana. Tästä kauheasta natseilustani saadulla kimmokkeella hän ärähti ja käski mun vetää pääni täyteen rauhoittavia sekä vetämään ranteet auki. Sattuneesta syystä käräytin hänet tuolla paikassa.Jos lukutaitoa ei osata, ei kirjoittamistakaan tunnu osattavan (ainakin pilkut ja pisteet olisi hyvä osata).
Itse en näistä jaksa liiemmin stressata. Toisaalta, en etsi seuraa eikä tällaisia viestejä tule rasittavuuteen asti. Tai... Miksi ne edes minua rasittaisivat, saati liikauttaisivat mihinkään suuntaan.
Kyseessä on positiivinen ongelma siinä mielessä että valtaosa miehistä ei saa viestejä vaikka haluaisikin tai olisi aktiivinen deitti-ilmoitus.Suhteellisuudentajua siis.Omalta osaltani olen kokenut tämän palstan erittäin hyväksi, viesteihini tulee lähes aina vastaus ja saattaapa toisinaan joku tuntematon lähestyäkin.