Baarin kannatusmaksut
Kai ne sitten ovat "friends with benefits".
Mutta minulla pisti sama silmään kuin ranskalaisen alkuperäisen kirjoituksen kommenteissa: "J'veux que tu gardes ton envie de flirter avec les autres filles, mais que tu reviennes vers moi pour terminer ta soirée. Parce que moi, j'aurai envie de retourner avec toi."
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 22.06.2016, 17:08Mutta minulla pisti sama silmään kuin ranskalaisen alkuperäisen kirjoituksen kommenteissa: "J'veux que tu gardes ton envie de flirter avec les autres filles, mais que tu reviennes vers moi pour terminer ta soirée. Parce que moi, j'aurai envie de retourner avec toi."Kun en osaa ranskaa niin voisiko joku jeesata käännöksessä?
Lainaus käyttäjältä: PinkCat - 22.06.2016, 20:51Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 22.06.2016, 17:08Mutta minulla pisti sama silmään kuin ranskalaisen alkuperäisen kirjoituksen kommenteissa: "J'veux que tu gardes ton envie de flirter avec les autres filles, mais que tu reviennes vers moi pour terminer ta soirée. Parce que moi, j'aurai envie de retourner avec toi."Kun en osaa ranskaa niin voisiko joku jeesata käännöksessä?Sori. Kyl se on siin suomennokses mut tietty vaikee tietää jos....Eli vapaasti: Haluan että säilytät halusi flirttailla toisten tyttöjen kanssa, mutta palaat aina illan päätteeksi luokseni, koska myös minä haluan palata sinun luoksesi.
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 22.06.2016, 20:57Lainaus käyttäjältä: PinkCat - 22.06.2016, 20:51Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 22.06.2016, 17:08Mutta minulla pisti sama silmään kuin ranskalaisen alkuperäisen kirjoituksen kommenteissa: "J'veux que tu gardes ton envie de flirter avec les autres filles, mais que tu reviennes vers moi pour terminer ta soirée. Parce que moi, j'aurai envie de retourner avec toi."Kun en osaa ranskaa niin voisiko joku jeesata käännöksessä?Sori. Kyl se on siin suomennokses mut tietty vaikee tietää jos....Eli vapaasti: Haluan että säilytät halusi flirttailla toisten tyttöjen kanssa, mutta palaat aina illan päätteeksi luokseni, koska myös minä haluan palata sinun luoksesi.Onhan "friends with benefits" myös mahdollista vain yhden ainoan ihmisen kanssa. Tyyppi siis on sinkku mutta käy panemassa samaa kaveriaan enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Ja kyllähän friends with benefitsissäkin voi syntyä rakkauden tunteita toista kohtaan, vaikkei koskaan päädyttäisikään virallisesti parisuhteeseen.
Harvinaisen naiivi ja lapsellinen kirjoitus avoimesta suhteesta.Ehkä ennemminkin fantasia sellaisesta, ilman reaaliteettejä, ilman tunteita ja ilman sitoutumista.IKRM