Baarin kannatusmaksut
Niin, voisi olla hyvä että nämä +35 naispuoliset suit voisivat kertoa kuinka tärkeitä on se, että masteri on dominoiva, eikä vain itseään maisteriksi nimittävät.
Esimerkiksi minun Masterini identifioi itsensä Switchiksi, mutta ei ikinä oikeasti alistuisi yhtään kenellekään. Hän vain tykkää "leikkiä" alistuvansa, hänen Switcheytensä siis on Master/bottom. Oikea domme ärsyyntyisi jatkuvaan "topping from bottomiin" ja laittaisi kiertoon. Hänelle itsensä glitterillä kuorruttaneelle ja pinkkiä säihkykeppiä käyttävälle naiselle alistuminen on vain seksuaalinen leikki. Samalla tavalla kuin vaniljoille vanilla kink on vain leikki.
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 29.06.2016, 23:51Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 27.06.2016, 20:02Lainaus käyttäjältä: submit - 27.06.2016, 19:40Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 27.06.2016, 19:21Paljon vääntöö tyhjästä ...No, tämähän se vasta hyödyllinen teksti oli Juu, oli. Niinkuin tämäkin (siis tämä omani, ja miksei tuo submitinkin).Se malka on aina jotenkin herkemmin näkyvillä siellä muitten silmissä . Olemme kuin yhtä 'iloista' perhettä täällä kaikkine tosi kypsine reagointeinemme. Ai että. :bluesbrothers: :bouncy: :cheer:Kun minä en vieläkään ymmärrä miksi masterin ja dominoivan miehen ero on oleellinen, kun se mikä minulle on masteri on sinulle dominoiva mies? Miksi luokittelu on tärkeää? Jako kapeisiin karsinoihin, joiden välissä on korkeat aidat?Kaikki me olemme erilaisia, onneksi.....olikohan tämä nyt osoitettu minulle, kun olin lainauksessakin.....Öööö, en ollenkaan tiedä mikä on sinun käsityksesi - tai muista, jos vaikka sen tähän ketjuun olet kirjoittanut, tai muualle - joten eipä sillä minulle taida väliä olla. Paitsi silloin kun olen käytännössä tekemisissä jonkun kanssa ja hän joko olettaa minun olevan jotakin, tai minun pitävän häntä jonakin. Ja silloinkin sillä on merkitystä vain jos suhteemme määrittyy jotenkin kyseisen termin kautta. Eli, kuten sanoin, minulle vaikkapa termi Valtiatar on merkityksellinen vain suhteessa yhteen ihmiseen. Sinä saat olla mikä ja millä termein ikinä määritelty, ja ladata ne termit, aivan niin kuin vain itse haluat (kunhan et oleta minun pitävän tai kutsuvan sinua muulla kuin jollakin erisnimellä kun/jos tapaamme ).
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 27.06.2016, 20:02Lainaus käyttäjältä: submit - 27.06.2016, 19:40Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 27.06.2016, 19:21Paljon vääntöö tyhjästä ...No, tämähän se vasta hyödyllinen teksti oli Juu, oli. Niinkuin tämäkin (siis tämä omani, ja miksei tuo submitinkin).Se malka on aina jotenkin herkemmin näkyvillä siellä muitten silmissä . Olemme kuin yhtä 'iloista' perhettä täällä kaikkine tosi kypsine reagointeinemme. Ai että. :bluesbrothers: :bouncy: :cheer:Kun minä en vieläkään ymmärrä miksi masterin ja dominoivan miehen ero on oleellinen, kun se mikä minulle on masteri on sinulle dominoiva mies? Miksi luokittelu on tärkeää? Jako kapeisiin karsinoihin, joiden välissä on korkeat aidat?Kaikki me olemme erilaisia, onneksi.
Lainaus käyttäjältä: submit - 27.06.2016, 19:40Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 27.06.2016, 19:21Paljon vääntöö tyhjästä ...No, tämähän se vasta hyödyllinen teksti oli Juu, oli. Niinkuin tämäkin (siis tämä omani, ja miksei tuo submitinkin).Se malka on aina jotenkin herkemmin näkyvillä siellä muitten silmissä . Olemme kuin yhtä 'iloista' perhettä täällä kaikkine tosi kypsine reagointeinemme. Ai että. :bluesbrothers: :bouncy: :cheer:
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 27.06.2016, 19:21Paljon vääntöö tyhjästä ...No, tämähän se vasta hyödyllinen teksti oli
Paljon vääntöö tyhjästä ...
Syy miksi nyt päätin poikkeuksellisesti olla näin avoin on se, etten usko ei-dominoivan luonteen omaavan Masterin kykenevän vetämään läpi sellaista sessiota jossa alistuja etupäässä itkee ahdistuksesta. Sekä henkisen alistamisen jälkeen vielä viimeistelemään homman jättämällä kepillä parin viikon jäljet. En tiedä, mutta minusta näyttää siltä että suurin osa BDSM-sessioista pohjautuu etupäässä roolileikkeihin. Niin kauan kun kyseessä on erikseen otettu rooli ja alistuja pystyy eläytymään alistajan roolin mukaisesti niin en usko, että sillä on oikeastaan mitään merkitystä onko Master luonteeltaan dominoiva henkilö vai ei. Voisin ehkä jopa uskoa, että TPE on ainoa paikka jossa luonteen dominoivuudella on oikeasti merkitystä.
En ole kyllä +35 vaan muutaman vuoden alle. Vastaan silti....
-Mr.Inathu, joka alkaa vähitellen kyllästymään kirjoittamaan sanan "Dominoiva" isolla alkukirjaimella...
Lainaus käyttäjältä: Mr.Inathu - 01.07.2016, 14:43-Mr.Inathu, joka alkaa vähitellen kyllästymään kirjoittamaan sanan "Dominoiva" isolla alkukirjaimella... Sama täällä, kysymys on ominaisuudesta, ei mistään tittelistä.
Koitetaan ilman lainausta josko menis läpi?Jos tähän ketjuun joku "dominoiva", "master" tai "tuulimyllyn lämmittäjä" viittaa peniksensä koolla olevan jotain merkitystä otsikon asiaan, niin multa pääsee hörönauru!! Samanlainen hörönauru kuin pääsi 12-vuotiaana selatessani ensimmäisen kerran Kalle-lehden kontakti-ilmoituksia joissa oli pelkkä peniksen kuva ja "ota yhteyttä".
Lainaus käyttäjältä: Dominaattori - 27.10.2016, 02:14Koitetaan ilman lainausta josko menis läpi?Jos tähän ketjuun joku "dominoiva", "master" tai "tuulimyllyn lämmittäjä" viittaa peniksensä koolla olevan jotain merkitystä otsikon asiaan, niin multa pääsee hörönauru!! Samanlainen hörönauru kuin pääsi 12-vuotiaana selatessani ensimmäisen kerran Kalle-lehden kontakti-ilmoituksia joissa oli pelkkä peniksen kuva ja "ota yhteyttä". Ala höröttään oikeen kunnolla koska tässä on dominoiva "master" jolla peniksen koko vaikuttaa osaltaa siihen että saan todella helposti narttuni miellyttään itseäni haluamallani tavalla. Saisin toki muutenkin mutta isommalla vaivalla ja pienemmällä molemminpuolisella nautinnolla Ja ei se ole jättiläinen vaan täydellinen
Tää on tätä semantiikkaa taasen. Mutta siis, on dominoivia miehiä ja on masterismiehiä. Mikä ero niillä on? Onko se siinä, että masterilla on omistuksessaan se ainakin yksi subi? Vai mitäkä?
Lainaus käyttäjältä: MasterTre40v - 27.10.2016, 18:40Lainaus käyttäjältä: Dominaattori - 27.10.2016, 02:14Koitetaan ilman lainausta josko menis läpi?Jos tähän ketjuun joku "dominoiva", "master" tai "tuulimyllyn lämmittäjä" viittaa peniksensä koolla olevan jotain merkitystä otsikon asiaan, niin multa pääsee hörönauru!! Samanlainen hörönauru kuin pääsi 12-vuotiaana selatessani ensimmäisen kerran Kalle-lehden kontakti-ilmoituksia joissa oli pelkkä peniksen kuva ja "ota yhteyttä". Ala höröttään oikeen kunnolla koska tässä on dominoiva "master" jolla peniksen koko vaikuttaa osaltaa siihen että saan todella helposti narttuni miellyttään itseäni haluamallani tavalla. Saisin toki muutenkin mutta isommalla vaivalla ja pienemmällä molemminpuolisella nautinnolla Ja ei se ole jättiläinen vaan täydellinen Hyvä niin ja tyytyväinen olen omaanikin rakkauden julmaan valtikkaani. Mutta pointti oli että ei sitä viivoittimella määritellä, pallien koolla saattaa jo ollakin jotain merkitystä mutta niidenkään mittareiksi on vaikea löytää mittatikkua ainakaan SI-yksiköissä.