Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 24.06.2016, 21:56Dominoiva mies voi olla Master, mutta dominomatomasta miehestä ei tule kuin puuhapete. Sillä kun ihmistä alistetaan, niin jos ei ole asennetta siihen, niin homma alkaa muistuttamaan perseen nuolemista, jossa tämä puuhapete kyselee saako hän tehdä jotakin.Eli dominointia voi oppia, mutta se yleisesti näille puuhapeteille on mahdotonta, sillä he näkevät naise naisena, eivätkä ihmisenä jolta voi vaatia tietynlaista käytöstä.Eli itse en koskaan pidä itseä Masterina, sillä olen sitä vain niille joita haluan dominoida. Sillä yleisesti moni luulee sen olevan vaikeata, mutta kyse on vain mielipiteestä ja se kenen mielipiteen mukaan mennään, joka näillä solmu fettareilla taas unohtuu, sillä heille riittää kun pääsee solmuja johonkin vääntämään :-)Onko Guidella jotain puuhapetejä vastaan, kun nostaa heidät esille joka keskustelussa?
Dominoiva mies voi olla Master, mutta dominomatomasta miehestä ei tule kuin puuhapete. Sillä kun ihmistä alistetaan, niin jos ei ole asennetta siihen, niin homma alkaa muistuttamaan perseen nuolemista, jossa tämä puuhapete kyselee saako hän tehdä jotakin.Eli dominointia voi oppia, mutta se yleisesti näille puuhapeteille on mahdotonta, sillä he näkevät naise naisena, eivätkä ihmisenä jolta voi vaatia tietynlaista käytöstä.Eli itse en koskaan pidä itseä Masterina, sillä olen sitä vain niille joita haluan dominoida. Sillä yleisesti moni luulee sen olevan vaikeata, mutta kyse on vain mielipiteestä ja se kenen mielipiteen mukaan mennään, joka näillä solmu fettareilla taas unohtuu, sillä heille riittää kun pääsee solmuja johonkin vääntämään :-)
Ihmeellistä, että niistä ei vaan suostuta päästämään irti.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 25.06.2016, 22:18 Ihmeellistä, että niistä ei vaan suostuta päästämään irti.Ajattelitko, että tässä alkaisin joksikin muuksi kuin mitä olen, tai kenties aloittaisin loputtoman itseni etsimisen johon yhdistyy epäonnistuneet ihmissuhteet, päämäärätön elämä ja mielenterveyssairaudet?Ei kannata pidätellä hengitystä.IKRM
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 26.06.2016, 00:28Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 25.06.2016, 22:18 Ihmeellistä, että niistä ei vaan suostuta päästämään irti.Ajattelitko, että tässä alkaisin joksikin muuksi kuin mitä olen, tai kenties aloittaisin loputtoman itseni etsimisen johon yhdistyy epäonnistuneet ihmissuhteet, päämäärätön elämä ja mielenterveyssairaudet?Ei kannata pidätellä hengitystä.IKRMNo jopas sieltä taas koitetaan provota. Kiukuttaako taasen? Sinulta nyt on turha odottaa mitään uudenlaista ajattelua tai näkökulmaa mihinkään. Ja ihan se on hyvä, että on löytänyt omat tapansa ajatella ja pysyy niissä sitten vaikka mikä olisi. Tiedä sitten, oppiiko sillä tavoin itsestään tai maailmasta mitään uutta.
Eikös se ole niin - te psykologiaa ymmärtävät kanssaeläjät - että defensseille on ihan pätevät syyt henkilön mielessä. Eli antaa toisten ihmisten defenssien olla. Eiköpä elämä hoida, jos on hoitaakseen.
Ja ihan se on hyvä, että on löytänyt omat tapansa ajatella ja pysyy niissä sitten vaikka mikä olisi. Tiedä sitten, oppiiko sillä tavoin itsestään tai maailmasta mitään uutta.
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 26.06.2016, 09:55Eikös se ole niin - te psykologiaa ymmärtävät kanssaeläjät - että defensseille on ihan pätevät syyt henkilön mielessä. Eli antaa toisten ihmisten defenssien olla. Eiköpä elämä hoida, jos on hoitaakseen. Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 26.06.2016, 09:47Ja ihan se on hyvä, että on löytänyt omat tapansa ajatella ja pysyy niissä sitten vaikka mikä olisi. Tiedä sitten, oppiiko sillä tavoin itsestään tai maailmasta mitään uutta. Olette siis sitä mieltä, että epäonnistuneet ihmissuhteet, päämäärätön elämä ja mielenterveyssairaudet on tavoiteltavia asioita, jotta vois sanoa olevansa maailmasta oppinut ilman defensseja elelevä keittiöpsykologien unelma.Seura tosiaan tekee kaltaisekseen, jos ei ole varuillaan, noistakin asioista tulee ilmeisesti vääränlaisissa porukoissa tavoiteltavia asioita.IKRM
Meni sen verran paljon tulkinnan puolelle, ja pieleen siinä, että jätän vastaamisen tällä kertaa, ja siirryn jauhamaan kahvipapuja että yölennon jälkeen saan silmät sirkeiksi. Voi olla että palaan...'...kierrän vain Kalifornian ja...' .... Tai pyörällä Mustavuoren ja Aurinkorannan...
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 26.06.2016, 10:14Meni sen verran paljon tulkinnan puolelle, ja pieleen siinä, että jätän vastaamisen tällä kertaa, ja siirryn jauhamaan kahvipapuja että yölennon jälkeen saan silmät sirkeiksi. Voi olla että palaan...'...kierrän vain Kalifornian ja...' .... Tai pyörällä Mustavuoren ja Aurinkorannan...Sä itse asiassa jo vuosi sitten sanoit laittavasi minulle estot, kun loukkaannuit jostain mitä kerroin sinulle itsestäsi, että siinä mielessä ihmettelen että olet taas täällä vastailemassa minulle.Ilmeisesti sanassa pysyminen ei ole vahvin lajisi.IKRM
Omassa mielikuvissani Master osaa käyttäytyä, on ymmärtäväinen, suvaitsevainen ja omaa hyvät käytöstavat. Dominnoiva taas voi olla kaikkea muuta.Joka tapauksessa "arvonimet" ansaitaan.- Karwis
Lainaus käyttäjältä: Karwanaama - 26.06.2016, 10:18Omassa mielikuvissani Master osaa käyttäytyä, on ymmärtäväinen, suvaitsevainen ja omaa hyvät käytöstavat. Dominnoiva taas voi olla kaikkea muuta.Joka tapauksessa "arvonimet" ansaitaan.- KarwisTässä varmaan olet katsellut näitä Dominoita, jotka käyttäytyvät ihan miten sattua, yleisesti heillä on enemmin millä saavat tahtomansa, jossa itkupotku raivarit ovat tyypillisiä :-)