Baarin kannatusmaksut
Tää on tätä semantiikkaa taasen. Mutta siis, on dominoivia miehiä ja on masterismiehiä. Mikä ero niillä on? Onko se siinä, että masterilla on omistuksessaan se ainakin yksi subi? Vai mitäkä?
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 20.06.2016, 16:15Tää on tätä semantiikkaa taasen. Mutta siis, on dominoivia miehiä ja on masterismiehiä. Mikä ero niillä on? Onko se siinä, että masterilla on omistuksessaan se ainakin yksi subi? Vai mitäkä?Niin, semantiikkaahan tämä on tokikin, mutta miksi keksiä pyörää uudelleen. Maailmalla termi on ollut kohtalaisen vakiintunut jo "ikuisesti"... https://en.m.wikipedia.org/wiki/Master/slave_(BDSM)Suomessa valitettavan moni sotkee Dom, Dominant, Master, Top ja Sadist - termit keskenään. Muualla kullakin on täysin vakiintunut merkityksensä. -Mr.Inathu
Itse olen ymmärtänyt masterin tarkoittavan henkilöä, joka elää 24/7 omistussuhteessa orjaansa. D/s suhde taas käsitykseni mukaan ei ole jatkuva tai koko ajan "päällä".
Itse olen ymmärtänyt masterin tarkoittavan henkilöä, joka elää 24/7 omistussuhteessa orjaansa. D/s suhde taas käsitykseni mukaan ei ole jatkuva tai koko ajan "päällä".Master - mestari, maisteri, omistaja, jonkin taidon hallitsija (zen master), isäntä . Edit: ettei liian yksipuoliseksi menis, onko vastaavaa konnotaatioeroavaisuutta Mistress vs Domme?