Baarin kannatusmaksut
Tää on tätä semantiikkaa taasen. Mutta siis, on dominoivia miehiä ja on masterismiehiä. Mikä ero niillä on? Onko se siinä, että masterilla on omistuksessaan se ainakin yksi subi? Vai mitäkä?
Lainaus käyttäjältä: isabella - 22.06.2016, 19:35Lainaus käyttäjältä: Pulse - 22.06.2016, 19:14Lainaus käyttäjältä: isabella - 22.06.2016, 18:57Minusta myös switch voi hyvin olla Master. Jälleenkin koska kyse on suhteesta tiettyyn ihmiseen, suhteessa johonkin toiseen ihmiseen voi sitten olla alistuva.Kyllä jonkin pitää tässäkin scenessä "olla pyhää" - Pitää olla termi miespuoliselle henkilölle joka EI ALISTU "ainakaan seksuaalisesti".Isabella varmasti (valansa innoittamana) ilmoittaa meille kohta, kuinka meitä tällaisia voidaan kutsuttavan...?Tämä on keskustelupalsta, jossa ihmiset kertovat mielipiteitään. Kerroin oman mielipiteeni siitä mitä Master tarkoittaa. En tiedä mistä valasta puhut.Miksi ei-alistuvan miespuolisen henkilön nimittäminen pitäisi olla jotenkin pyhempää kuin muiden ihmisten? Dominoiva mies kertoo mistä on kyse, en ymmärrä miksi pitäisi olla jokin muu nimitys asialle. Saahan jokainen nimittää itseään tai kumppaniaan Masteriksi tai ihan miksi hyvänsä, ei asia kuulu minulle tippaakaan. Mutta minä en näe mitään syytä miksi minun pitäisi kutsua Masteriksi ihmistä, joka ei sitä minulle henkilökohtaisesti ole.Niin... Jos ja kun nainen mulle esittäytyy: Olen seksuaaliselta suuntautumiseltani Mistress/Valtiatar - toivon ja uskon ettei hänestä todellakaan löydy subia missään olosuhteissa niin kauan kuin tällä poltsilla elää ja vaikuttaa.jos tuohon en voi luottaa.. Mihin voisin perustaa oman olemassa oloni?Muutoin kutsukoon itseään, vaikka Dommeksi
Lainaus käyttäjältä: Pulse - 22.06.2016, 19:14Lainaus käyttäjältä: isabella - 22.06.2016, 18:57Minusta myös switch voi hyvin olla Master. Jälleenkin koska kyse on suhteesta tiettyyn ihmiseen, suhteessa johonkin toiseen ihmiseen voi sitten olla alistuva.Kyllä jonkin pitää tässäkin scenessä "olla pyhää" - Pitää olla termi miespuoliselle henkilölle joka EI ALISTU "ainakaan seksuaalisesti".Isabella varmasti (valansa innoittamana) ilmoittaa meille kohta, kuinka meitä tällaisia voidaan kutsuttavan...?Tämä on keskustelupalsta, jossa ihmiset kertovat mielipiteitään. Kerroin oman mielipiteeni siitä mitä Master tarkoittaa. En tiedä mistä valasta puhut.Miksi ei-alistuvan miespuolisen henkilön nimittäminen pitäisi olla jotenkin pyhempää kuin muiden ihmisten? Dominoiva mies kertoo mistä on kyse, en ymmärrä miksi pitäisi olla jokin muu nimitys asialle. Saahan jokainen nimittää itseään tai kumppaniaan Masteriksi tai ihan miksi hyvänsä, ei asia kuulu minulle tippaakaan. Mutta minä en näe mitään syytä miksi minun pitäisi kutsua Masteriksi ihmistä, joka ei sitä minulle henkilökohtaisesti ole.
Lainaus käyttäjältä: isabella - 22.06.2016, 18:57Minusta myös switch voi hyvin olla Master. Jälleenkin koska kyse on suhteesta tiettyyn ihmiseen, suhteessa johonkin toiseen ihmiseen voi sitten olla alistuva.Kyllä jonkin pitää tässäkin scenessä "olla pyhää" - Pitää olla termi miespuoliselle henkilölle joka EI ALISTU "ainakaan seksuaalisesti".Isabella varmasti (valansa innoittamana) ilmoittaa meille kohta, kuinka meitä tällaisia voidaan kutsuttavan...?
Minusta myös switch voi hyvin olla Master. Jälleenkin koska kyse on suhteesta tiettyyn ihmiseen, suhteessa johonkin toiseen ihmiseen voi sitten olla alistuva.
Niin... Jos ja kun nainen mulle esittäytyy: Olen seksuaaliselta suuntautumiseltani Mistress/Valtiatar - toivon ja uskon ettei hänestä todellakaan löydy subia missään olosuhteissa niin kauan kuin tällä poltsilla elää ja vaikuttaa.jos tuohon en voi luottaa.. Mihin voisin perustaa oman olemassa oloni?Muutoin kutsukoon itseään, vaikka Dommeksi
Lainaus käyttäjältä: Pulse - 22.06.2016, 19:56Niin... Jos ja kun nainen mulle esittäytyy: Olen seksuaaliselta suuntautumiseltani Mistress/Valtiatar - toivon ja uskon ettei hänestä todellakaan löydy subia missään olosuhteissa niin kauan kuin tällä poltsilla elää ja vaikuttaa.jos tuohon en voi luottaa.. Mihin voisin perustaa oman olemassa oloni?Muutoin kutsukoon itseään, vaikka DommeksiVäännänpä vielä kerran rautalangasta. Minun mielestäni Master/Mistress ei ole seksuaalinen suuntautuminen vaan eräänlainen suhteen sisäinen arvonimi.Sen sijaan voisin hyvin oikeassa elämässä esitellä itseni suurin piirtein näin: "Hei, olen isabella, luokittelen itseni switchiksi. Tässä on subini, jonka kanssa meillä on Mistress/slave suhde, jossa hänellä ei ole sananvaltaa tapahtumien kulkuun. Ja tässä on aviomieheni, suhteessa johon olen alistuva mutta vain seksissä, en muussa elämässä." En näe tässä mitään ristiriitaa. Eri suhteet, eri säännöt, eri nimitykset.
Onkohan tääl palstalla taas päässy aiheet loppumaan ku tälläsestäki pitää kinata....
Lainaus käyttäjältä: Feird - 22.06.2016, 20:29Onkohan tääl palstalla taas päässy aiheet loppumaan ku tälläsestäki pitää kinata.... Onhan tää järjetöntä että täälä fiksut naiset väittää et "jokaisessa miehessä asuu subi"... ?!Mullekaan tulis mieleenkään väittää et scenen "Mistressit on feikkejä"..
Lainaus käyttäjältä: Feird - 22.06.2016, 20:29Onkohan tääl palstalla taas päässy aiheet loppumaan ku tälläsestäki pitää kinata.... Ei onneksi. Mutta syvällinen pohdinnan taito kylläkin. Ja täähän on livebaari pienoiskoossa. Eikös sielläkin ne syvällisyyttä vaativat keskustelut muutu kinaamiseksi. Mitä korkeammaksi alkoholipitoisuus veressä nousee.
Lainaus käyttäjältä: Raippa - 22.06.2016, 21:06Lainaus käyttäjältä: Feird - 22.06.2016, 20:29Onkohan tääl palstalla taas päässy aiheet loppumaan ku tälläsestäki pitää kinata.... Ei onneksi. Mutta syvällinen pohdinnan taito kylläkin. Ja täähän on livebaari pienoiskoossa. Eikös sielläkin ne syvällisyyttä vaativat keskustelut muutu kinaamiseksi. Mitä korkeammaksi alkoholipitoisuus veressä nousee. Joo. Ja ainahan voi todeta, että ilman näitä väittelyitä tämä räkälä lisi ihan vain jotain "sessioistik/panisitko/lennättäistkö leijaa ym. ketjuja.(Lopetin kyllä jo tämän kommenttien lukemisen)
Ylle kirjoitettu on hyvä aihe, mutta ei sovi tähän ketjuun.