Baarin kannatusmaksut
Dominoivasta sun muusta...itse kun en ole aihetta opiskellut.Olen usein miettinyt, muksei tällä asiantuntevalla saitilla käsitellä kotiväkivallaksi kutsuttua tapahtumaa.Muistan usein pari tapausta naapurustosta, joissa vaimo sai turpaan joka toinen viikko.Usein äiti lapsineen oli kotonani piilossa ja odotti, että tilanne rauhoittuu.Asiaan otettiin kantaa, mutta vaimo sanoi, että "Kun Heksa pyysi anteeksi ja tehtiin jotain kivaa..."Ja sama homma jatkui, kunnes vanhin poika tuli siihen ikään, että kykeni hakkaamaan isänsä sairaalakuntoon jääkiekkomailalla.Useinhan vaimot kävelivät aurinkolasit silmillä talvella...jotkut nalkuttivat niin kauan, että turpaan tuli.Onko tämä avioliiton auvoisan sataman sanelemaa pakkoa, vai kenties masokisti/sadisti asetelmaa. Kenties pelkoa yhteisöllisen arvostuksen loppumisesta, mikäli uskaltaa jättää hakkaajansa. Kuka ne voikkarit sitten tekee...Jossain amerikan-italialaisessa elokuvassa isä neuvoi naimisiin menossa olevaa poikaansa:" Muista, että vaimo pitää hakata keraan viikossa. Kotona, niin, ettei kukaan näe tai kuule. Pysyy nöyränä ja uskollisena".Voisiko turpaan saava osapuoli salaa nauttia saamastaan huomiosta?Tuli vaan mieleen, kun taas jussina sattuu ja tapahtuu...
Jos tällä viitataan siihen, että Dominoivat miehet olisivat ns. Vaimonhakkaajia, niin ollaan kyllä niiiiiin hakoteillä. Perheväkivallalla ja BDSM:llä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Jossain kohdassa ketjua kysyttiin, voiko switch olla master. Minusta voi. Itseasiassa, minusta switch ymmärtää paremmin mistä on lopulta kyse, koska on itse myös kosketuksissa alistuvaan puoleensa.
Ihminen voi olla Dominoiva ilman minkäänlaista kosketusta Bdsm:ään. Näin voivat olla myös vaimonhakkaajia tai jos tasa-arvosta puhutaan, myös Dominoivat naiset voivat olla miestensä hakkaajia.Master-nimike tuo mukanaan suhteen Bdsm:ään. Tähän yhtälöön ei mahdu perheväkivalta.
Itse voisin tällä hetkellä käyttää itsestäni Master nimikettä pikkulinnun suuntaan, eli hänelle olisin Omistaja koska olemme omistajuuteen perustuvassa suhteessa, mutta ei se tarkoittaisi sitä että olisin Master kenellekään muulle.
Minusta myös switch voi hyvin olla Master. Jälleenkin koska kyse on suhteesta tiettyyn ihmiseen, suhteessa johonkin toiseen ihmiseen voi sitten olla alistuva.
Lainaus käyttäjältä: isabella - 22.06.2016, 18:57Minusta myös switch voi hyvin olla Master. Jälleenkin koska kyse on suhteesta tiettyyn ihmiseen, suhteessa johonkin toiseen ihmiseen voi sitten olla alistuva.Kyllä jonkin pitää tässäkin scenessä "olla pyhää" - Pitää olla termi miespuoliselle henkilölle joka EI ALISTU "ainakaan seksuaalisesti".Isabella varmasti (valansa innoittamana) ilmoittaa meille kohta, kuinka meitä tällaisia voidaan kutsuttavan...?
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 22.06.2016, 16:04Jos tällä viitataan siihen, että Dominoivat miehet olisivat ns. Vaimonhakkaajia, niin ollaan kyllä niiiiiin hakoteillä. Perheväkivallalla ja BDSM:llä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Ihminen voi olla Dominoiva ilman minkäänlaista kosketusta Bdsm:ään. Näin voivat olla myös vaimonhakkaajia tai jos tasa-arvosta puhutaan, myös Dominoivat naiset voivat olla miestensä hakkaajia.Master-nimike tuo mukanaan suhteen Bdsm:ään. Tähän yhtälöön ei mahdu perheväkivalta.Näin olen käsittänyt tämän ketjun kirjoitusten perusteella.
Lainaus käyttäjältä: Pulse - 22.06.2016, 19:14Lainaus käyttäjältä: isabella - 22.06.2016, 18:57Minusta myös switch voi hyvin olla Master. Jälleenkin koska kyse on suhteesta tiettyyn ihmiseen, suhteessa johonkin toiseen ihmiseen voi sitten olla alistuva.Kyllä jonkin pitää tässäkin scenessä "olla pyhää" - Pitää olla termi miespuoliselle henkilölle joka EI ALISTU "ainakaan seksuaalisesti".Isabella varmasti (valansa innoittamana) ilmoittaa meille kohta, kuinka meitä tällaisia voidaan kutsuttavan...?Tämä on keskustelupalsta, jossa ihmiset kertovat mielipiteitään. Kerroin oman mielipiteeni siitä mitä Master tarkoittaa. En tiedä mistä valasta puhut.Miksi ei-alistuvan miespuolisen henkilön nimittäminen pitäisi olla jotenkin pyhempää kuin muiden ihmisten? Dominoiva mies kertoo mistä on kyse, en ymmärrä miksi pitäisi olla jokin muu nimitys asialle. Saahan jokainen nimittää itseään tai kumppaniaan Masteriksi tai ihan miksi hyvänsä, ei asia kuulu minulle tippaakaan. Mutta minä en näe mitään syytä miksi minun pitäisi kutsua Masteriksi ihmistä, joka ei sitä minulle henkilökohtaisesti ole.
Lainaus käyttäjältä: Mr.Inathu - 22.06.2016, 08:56Itse voisin tällä hetkellä käyttää itsestäni Master nimikettä pikkulinnun suuntaan, eli hänelle olisin Omistaja koska olemme omistajuuteen perustuvassa suhteessa, mutta ei se tarkoittaisi sitä että olisin Master kenellekään muulle.Juuri näin minä asian näen. Master on Master vain suhteessa omaan alistujaansa, muiden näkökulmasta hän on Dominoiva. Itse vierastan vieraskielistä termiä enkä käyttäisi sitä itseni yhteydessä mutta periaatteessa kyllä luokittelisin itseni Masteriksi/Mistressiksi suhteessa omaan subiini. Mutta tuntuisi todella oudolta jos joku puolituttu tuli puhuttelemaan Mistressiksi.Minusta myös switch voi hyvin olla Master. Jälleenkin koska kyse on suhteesta tiettyyn ihmiseen, suhteessa johonkin toiseen ihmiseen voi sitten olla alistuva.