Baarin kannatusmaksut
Mee lupasin, etten puutu asioihin, enkä kirjotele tänne foorumille, mutta on alkanu pistää yksi asia silmään. Näiten meidän valvojien käytös sätissä lukuun ottamatta nais puoleisia. Kuka helvetti nää idiootit joilla ei ole mitään käytös sääntöjä ja puhe tapoja, on menny valihtemaan, juovuksissa kiusataan toisia, tai muuten vaan heitetään tosi ala arvosta vitsiä ihmisistä. Suvaitsevaisuus puuttuu kokonaan ja ihmisiä kohtaan tehdään juttuja pärstä kertoimen mukaan. Eiks heidän pitäs edustaa tän sivuston yhteistä näkemystä ja kantaa, vai onko tää saitti kaikkia kohtaan samalainen. Jos et kuulu piireihin ja oot erikoinen painu vittuun täältä. Et suositelisin pikasen asenteen muutosta ja henkilö vaihdoksia, varmaan löytys fiksumpiakin ylläpitäjiä sättiin.
Kuka helvetti nää idiootit joilla ei ole mitään käytös sääntöjä ja puhe tapoja, on menny valihtemaan, juovuksissa kiusataan toisia, tai muuten vaan heitetään tosi ala arvosta vitsiä ihmisistä. Suvaitsevaisuus puuttuu kokonaan ja ihmisiä kohtaan tehdään juttuja pärstä kertoimen mukaan. Eiks heidän pitäs edustaa tän sivuston yhteistä näkemystä ja kantaa, vai onko tää saitti kaikkia kohtaan samalainen. .
Mee lupasin, etten puutu asioihin, enkä kirjotele tänne foorumille, ---
Pyydän anteeksi aijempaa käytöstäni, mutta musta tuntuu, että mua on grilattua, siihen pisteeseen, että olen murtunu henkisesti, et vois asioissa kahtoa ite kukin peiliin, mitä touhuaa ja mulle menyt 2 vuotta on ollu henkisesti rankaa, olen käyny semoisen rumpan lävite, että oksat pois, mut eihän sitä kukaan ymmärrä. Ja se kukkalaatikon juttu, se oli järjestetty, porukka vaan ootti, että teen vireheen, sain aika törkeetä henkilö kohtaista palautetta yksityisviesteinä, mitkä olisi ollu jo poliisille vietäviä asioita, mut imin kaiken ihteeni, kun ei täällä kumisnkaan olis ollu kelle puhua, taas ois mua veetty, kun uutta venettä. Mee oon ollu tyhmä ja naivi, kun olen luottanu ihmisiin näissä piireissä. No tällä sain kumiskin selville, mikä takana kaivertaa ja kuinka syvä tää niin sanottu sisäpiirri on ja kuinka laajasti ihmisten trolaamis ja provoomista harastetaan, et saadaan toinen murtumaan, jos ei tykätä. Ja se käytös sätissä on lähinnä liittyny asialisuuteen. Jos laitan kuvan saan hirveen ryöpyn päälleni et spämmään, noh rajotin kuvia, mut kun joku spämmää ruudun, kukaan ei sano mitään. Mut mulle voi sanoa suoraan, et painu vittuun, men tykää selän takana kyräilystä. En kiinitä enempää huomiota tähän aiheeseen, eräänlainen tutkimus tääkin oli. Kuten se silvotun ruumiin kuva, seurasin reaktioita ärsykeisiin.