Baarin kannatusmaksut
Tarvitsemmeko kuitenkin jotain rajoja?
Lainaus käyttäjältä: Wibbe - 01.10.2011, 02:21 Tarvitsemmeko kuitenkin jotain rajoja? Rajoja:- Ei oteta puheeksi sellaisia henkilöitä ketkä eivät ole chatissa sillä hetkellä ja joita kirjoittelija ei tunne. Ilman lupaa toisesta ihmisestä puhuminen ei ole hyvän tavan mukaista varsinkin jos asia ei ole faktaa vaan "olen kuullut" juttuja. - Jos on tarkoitus varoittaa jostakin ihmisestä, siihen kannattaisi olla hyvät perustelut."Musta tuntuu" ei ole sitä. - Yleinen kohteliaisuus mukavaa ja tuo hyvän mielen.muuta?
Lisä-ääni sille että ellei voisi sanottavaansa sanoa irl päin naamaa, ei sitä tarvitse kirjoittaakaan.
Toisensa tuntevat sättääjät tietävät milloin kaveri "vittuilee", mutta yhä sillä metsällä on tapana vastata niin kuin sinne huudetaan...
En ehdi viettää aikaa Baarin tai muidenkaan saittien chateissä enkä siis tiedä yhtään, minkä ikäistä väkeä niissä pyörii. Oletan, että ainakin Baarissa kaikki ovat täysi-ikäisiä...Tuli vain mieleen sellainen asia, että minun ikäluokkani ihmiset ja minua vanhemmat ovat tottuneet kommunikoimaan toisten ihmisten kanssa ihan eri tavoilla kuin meitä huomattavasti nuoremmat. Ennen nettiä ja kännyköitä oli pakko (onneksi) puhua toisille ihmisille. Silloin ei ollut muuta mahdollisuutta. Suht normaaliälyiset yksilöt huomasivat aika pian, mitä kannattaa sanoa ja kuinka esittää asiat.En tiedä sitäkään, kuinka humalassa ihmiset chättäilevät, mutten ihmettelisi vaikka osa olisi siitä syystä kyvytön arvioimaan omia ja toisten juttuja. Itse pyrin noudattamaan sitä linjaa, että kaiken mitä tällekin foorumille kirjoittelen, voisin sanoa livetilanteessa. Mukavuusraja on rikottu kauan sitten, koska jo työn puolesta täytyy pystyä kertomaan ihmisille ikäviä asioita kasvotusten ja kyetä ottamaan vastaan ne useimmiten negatiiviset reaktiot, joita siitä seuraa.Kyky kommunikoida on varmasti aivan eri maailmasta sellaisilla ihmisillä, jotka syystä tai toisesta ovat muiden kanssa tekemisissä pääasiassa virtuaalisesti. Luulenpa, että he myös ottavat asiat herkemmin itseensä, vaikka ollaan vain vaihtamassa mielipiteitä.
Mee lupasin, etten puutu asioihin, enkä kirjotele tänne foorumille, mutta on alkanu pistää yksi asia silmään. Näiten meidän valvojien käytös sätissä lukuun ottamatta nais puoleisia. Kuka helvetti nää idiootit joilla ei ole mitään käytös sääntöjä ja puhe tapoja, on menny valihtemaan, juovuksissa kiusataan toisia, tai muuten vaan heitetään tosi ala arvosta vitsiä ihmisistä. Suvaitsevaisuus puuttuu kokonaan ja ihmisiä kohtaan tehdään juttuja pärstä kertoimen mukaan. Eiks heidän pitäs edustaa tän sivuston yhteistä näkemystä ja kantaa, vai onko tää saitti kaikkia kohtaan samalainen. Jos et kuulu piireihin ja oot erikoinen painu vittuun täältä. Et suositelisin pikasen asenteen muutosta ja henkilö vaihdoksia, varmaan löytys fiksumpiakin ylläpitäjiä sättiin.