Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
Baarin kannatusmaksut
Etusivu
Foorumi
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Tietosuoja
BDSM-baari
Aula - kaikille avoimet alueet
Lounge
Salaorgasmit & julkisilla paikoilla salaa nautiskelu
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Siirry alas
Kirjoittaja
Aihe: Salaorgasmit & julkisilla paikoilla salaa nautiskelu (Luettu 3904 kertaa)
Kukkanen
Vieras
«
:
08.06.2016, 19:58 »
Saa poistaa, jos tällainen aihe on jo! Löytyykö muita salasaajia sivustolta? Pohdittiin miehen kanssa, onkohan naisissa paljonkin nautintonsa salaavia? Kenties aihe on niin tabu, että asiaa on vaikea huomata, kukaan ei kehtaa ottaa puheeksi, joten minäpä otin
Mulla yksi intohimo on siis salaa saaminen. Toki välillä on ihana nauttia täysin vapaasti, mutta vastapainoa tuo julkisella paikalla tai muuten sellaisessa tilanteessa saaminen, että pitää pysyä mahdollisimman neutraalina ja huomaamattomana. Puren yleensä hampaat yhteen, ettei tule vahingossa hassuja ilmeitä, tai että ne pysyisi minimissä. Jalat painan tukevasti maahan tärinän minimoimiseksi. En tiedä, pystynkö peittämään aivan kaikkea, mutta yritys hyvä 10
Teen tätä välillä myös partnerien kanssa. En siis kerro saaneeni orgasmia tai useampia, ellei erikseen tule puheeksi tai toinen kysy. Sillä lailla saa pidempään miellytystä
Toki kerron, jos toinen kysyy, mutta jos ei hoksaa kysyä, en välttämättä tunnusta. Juontaa juurensa myös siitä, että erityisesti naisten kanssa pelkään, että toinen tulee kateelliseksi nautinnostani. Joten se on soveliaampaa koettaa peittää, etenkin jos toinen ei saa "kirveelläkään" ja ite taas olen hyvin virittynyt ja saan helposti; suojelen toista kateudelta. Tietysti silloin, kun on jotain sisällä, en pysty peittämään orgasmia. Mutta esim. jos makaan vatsallani ja toinen hivelee selkää ja ihoa, ei hän välttämättä tajua jos saan orgasmeja siinä, ihmettelee kenties lihasnykäyksiä/tärinää, mutta jos ei aavistakaan, että moisesta voisi saada, kuittaa ne jollain muulla tai jää ihmettelemään. Näin on käynytkin. Esim. tuore tuttavuuteni ei ollut tajunnut mun saaneen orgasmeja silityksistä, vaan luuli että olen vain äärimmäisen kiihottunut
Kerroin kyllä sitten, mutta yhtälailla olisin voinut jättää kertomattakin. Mua jotenkin viehättää nautintoni salaaminen tietyllä tapaa. Silloin se on mun, vain mun, toinen ei pääse mun maailmaan vaikka haluaisikin
Ja kun toinen ei tiedäkään, kuinka paljon nautin, hän ehkä yrittää kovemmin, saan miellytystä enemmän. Esim. kyseinen herra miellytti mua 4 tuntia ja voin kun nautinkin!
En usko, että hän ois jaksanut miellyttää niin kauaa, jos olis tiennyt, että olen jo saanut lukuisia orgasmeja siinä.
Miesystävältä sen sijaan en salaa mitään, enkä haluakaan. Enkä edes voisi, koska hän tunnistaa orkkuni vaikka miten koettaisin peittää, tuntee mut liian hyvin. Ainoastaan joskus hänen nukkuessaan olen onnistunut saamaan salaa, imien lämpöä toisesta, ajatuksen voimalla (toissatalvena vasta opin saamaan ajatuksen voimalla, vaatii toki sopivaa mielentilaa eli ei se, kuten mikään tule "sormia napsauttamalla"). Mut silloinkin saanut olla varovainen, etten herätä säpsähdyksillä, niitä en osaa ihan kokonaan välttää. Miesystävälle kyllä kerron viimeistään jälkikäteen salaisistakin nautinnoistani, ollaan muutenkin niin avoimia. Mutta kevyemmissä suhteissa en ole aina kertonut, kun olen saanut. Sen sijaan sen olen kyllä kertonut aina, jos en ole saanut. Niinkin käynyt joskus, jos ollut henkisiä lukkoja tai estoja.
Tää on kai vähän niinkuin käänteisfeikkaamista
? Salaamista, että sai. Feikannut sen sijaan en ole koskaan, enkä aio.
Tunnustaako täällä kukaan muu saavansa salaa, julkisilla paikoilla tai jonkun kanssa? Mitä kiksejä saatte siitä?
Ainoat, missä en pysty salaamaan orgasmia, on jos jollakulla on jotain sisälläni tai näköyhteys vaginaan. Mutta esim. vatsallaan maatessa, kylpylässä, linja-autossa.. pystyy salaamaan. Tai ainakaan kukaan ei ole vielä huomauttanut: "Hei, saitko just orgasmin, näytti vähän siltä?"
Sitä odotellessa
Nolostuisin ehkä hieman. Kerran on kyllä kysytty: "Onko sulla jokin hätänä?", kuittasin asian sanomalla, että vilkkuvat valot aiheuttaa epilepsiakohtauksen, mut mulla ei ole hätää
Hyvän hätävalheen keksin. Aina ei siis pysty täysin peittämään, mut oon turvautunut siihen, että tuskin kukaan reaktioitani orkuks tajuaisi, vaikka huomaisikin jotain. Tai vaikka huomaisikin, niin so what? Mieluiten kuitenkaan en jäisi kiinni, kiihottaa juuri se salaisuus, oma kiva, tuntuu kuin olisin täysin yksin väenjoukon keskellä, minä vs. muu maailma
Esim. ruuhkabussissa. Pääsee omaan kivaan kuplaansa. Toisaalta on mennyt yhä hävyttömämmäksi
Viimeksi pyysin miesystävää jo sormettamaan linja-autossa viltin alla perimmäisellä penkillä. Yhtäkkiä keskeytti, suutahdin kun lopetti, mies osoitti kameraa katossa suoraan yläpuolellamme xD Hups ja aijaa, linja-autoissakin kamerat nykyään.. vaan eipä siinä sukupuolielimiä näkynyt, kun oli viltti päällä, joten tuskin meitä voi oikeuteen haastaa, eihän siinä todistettavasti edes tapahtunut mitään
Ja siis vaihtelu virkistää tässäkin asiassa: välillä on tosi kiihottavaa nauttia salaa aika julkisillakin paikoilla. Välillä taas on aivan parasta olla täydellisessä omassa rauhassa kenenkään häiritsemättä ja nauttia täysin vapautuneesti
Molemmissa puolensa
Kirjattu
Kukkanen
Vieras
Vs: Salaorgasmit & julkisilla paikoilla salaa nautiskelu
«
Vastaus #1 :
08.06.2016, 20:22 »
Lähdin pohtimaan tätä aihetta vähän enemmän, kun keskusteltiin asiasta ja miesystäväni mielestä mun pitäis "tunnustaa" eräälle naissäädölleni saaneeni. Joo, tavallaan ymmärrän pointin, rehellisyyttä, mut miksi kertoisin? Kun ei ole syvä suhde kuitenkaan, ainakaan vielä. En haluais, että hän tulee kateelliseksi, joten olen ajatellut et sit kun ite onnistun tyydyttämään hänet, sitten vasta voisin tunnustaa. Toisesta saattais tuntua liian epäreilulta, että mä oon saanut hänen kanssaan suudellessa ja nännejä imiessä, mut hän ite saa vain vibralla (jos silläkään, kuulemma).
Toisaalta, voi olla että toinen ottaisi asian ihan hyvin. Onhan miesystävänikin iloinen mun puolesta, eikä kateellinen, vaikkei itse kykene saamaan yhtä paljoa/hyviä orgasmeja. Joten miksi välttämättä naisen kanssakaan kateus tulisi esteeksi? Onhan siinä sekin vaihtoehto, että toinen vapautuisi jotenkin mun myötä.. Tai olisi otettu siitä, että kiihotun hänestä niin paljon. Mut sit taas mörkönä on se, että entä jos onkin kateellinen, eikä pääse yli siitä
Toisaalta, miesystävä on sanonut, että jos niin käy, se on sen toisen ongelma, ei mun. Ja että käyhän orgasmiherkkyyteni ilmi joka tapauksessa jossain vaiheessa -et oisko se parempi toisen saada tietää melko varhaisessa vaiheessa, sittenpähän ei tarvitse jännittää asiaa. Mut mua toisaalta myös kiihottaa salata nautintoani. Kinkkistä, plussia ja miinuksia, onko mielipiteitä pitäisikö kertoa vai ei, ja miksi?
Mietittiin sitäkin, että ehkä toiset vain on enemmän luonteeltaan vastaanottavaisia ja toiset miellyttäväisiä
Ehkä toisten luonteva ja itselleen mielekkäin ja mieluisin tehtävä on tuottaa nautintoa pitämilleen ihmisille, eikä niinkään itse saada. Ite taas haluan antaa ja saada mahdollisimman tasapuolisesti, vuorotellen. Mut voihan olla, että joku on niin alistuvainen luonnostaan, että tuntuu omimmalta ja ihanimmalta antaa nautintoa toiselle. Eihän siinä olis silloin mitään väärää, jos olisin tällaisen alistuvan naisen kanssa, ja saisin enemmän nautintoa kuin hän
? Sehän menis just hyvin silloin, jos kumpikin haluaisi asian olevan juuri niin. Toki miellyttäisin myös toista niinkuin tähänkin asti olen tehnyt. Mut onko järkeä miellyttää tuntikaupalla sellaista, joka ei osaa vapautua ja ottaa vastaan, vaan antaa mieluummin? Ja ite taas kun osaan rentoutumisen ja vastaanottamisen taidon (yleensä) hyvin, miksen iloitsisi siitä täysillä, jos joku haluaa miellyttää
?
Tää kateuspelko on toisaalta tullut ihan aiheestakin.. Pari naista selkeästi suutahti kun sain. Kumpikin sellaisia, joiden itse oli vaikea saada. Oon sen verran myötätuntoinen, et mulle tuli tosi syyllinen ja paha olo heidän puolesta ja sen jälkeen oon alkanu vähän "varomaan" naisten kanssa saamista, etten ainakaan ihan liian helposti sais. Nautin miellyttää tosi paljon, mut siinäkin joutunut olemaan vähän "skarppina", etten saa myötätunnosta vahingossa toista miellyttäessäni, jos uppoudun ja samastun toisen nautintoon oikein kunnolla. Toisaalta, onneksi yksi nainen otti asian ihan hyvin
Hänelle uskalsin kertoa saaneeni katsellessani hänen orgasmiaan. Ja naureskeltiin lempeästi yhdessä asialle: "no, mikäs sen kivempi tapa miellyttää toista, kuin itse nauttia!"
Musta on ihanaa vain miellyttää toista, naisissa. En välttämättä tarvitsisi itse mitään vastalahjana. Ylipäätään vuorotellen antavana ja vastaanottavana on musta toimivaa.
Voi olla, että fiksuinta olis kertoa uusille suhteille aika pian, tyyliin ekalla kerralla kun saa, sanoa että "sain muuten juuri.. joo, kyllä, saan vähän erikoisilla tavoilla".. jne. Sit jos toinen säikähtää/ei kestä sitä alkuvaiheessa, tietääpähän jo heti. Et karsiutuu sitten liian kateelliset/mustasukkaiset pois jo alkuunsa
Toisaalta, ennen tapaamista ei ole oikein mieltä alkaa kertomaan, mistä kaikesta saatan saada, koska jos sitten juuri sen ihmisen kanssa en saakaan, saattaa toinen ottaa sen henkilökohtaisesti. Mieluummin sanon uusille ihmisille, että voi hyvin olla, että tulee estoja tmv, enkä saa ollenkaan, tai sitten saan, ei voi tietää etukäteen. Sillä tavalla ei ole (toivottavasti) odotuksia suuntaan eikä toiseen.
Tietysti aivan unelma olisi löytää yhtä vapautunut nainen, kuin mitä ite olen, sellainen, jonka kanssa voisi nauttia monin tavoin ja kummankaan ei tarvitsisi murehtia toisen mahdollista kateutta. Ite en, yllättävää kyllä, olen ollut yhtään kateellinen muiden nautinnosta, vaan myötäkiihotun siitä ja se on ihanaa katsella ja onnistua antamaan toiselle nautintoa
Eli jos vaan löytäisin vapautuneen, myötäkiihottuvan naisen, vielä kun "kemiat" kävisi yksiin, niin se olisi unelma
Yhtenä fantasiana on esimerkiksi vain makoilla ihokkain toisen kanssa, hengitellä hitaasti, ja nautiskella yhdessä. Ajatuksen voimalla tai muilla hieman erikoisemmilla tavoilla saavia vaan tuntuu olevan valitettavan vähän. Toisaalta tuntuu, että suurin osa kyllä VOISI vapautua lisää, jos vain haluaisivat ja näkisivät vaivaa estojen purkamiseen. Oonhan itekin käynyt aika pitkän ja mutkikkaan taivalen seksuaalisuudessani. Lähtien raiskauksesta ja siitä, että luulin etten koskaan tulisi nauttimaan seksistä, tähän pisteeseen kun nautin monin tavoin ja vapautuneesti, ja odotan uteliaana miten seksuaalisuus tulee vielä muuttumaan tulevaisuudessa.
Kirjattu
PinkCat
Bizarre Club
V.I.P.
nylkky
Galleria
«
Vastaus #2 :
08.06.2016, 20:33 »
En tiedä onko kateutta vai oonko vaan kukkahattutäti mutta mua yököttää jo ajatus siitä että jotkut sormettelee toisiaan bussissa muiden ympärillä. En haluis olla läsnä enkä haluis ees istua siinä penkillä jälkeenpäin.
Kirjattu
Meeri
tuhma hauva
Administrator
Galleria
«
Vastaus #3 :
08.06.2016, 20:58 »
Ajatuksena kyllä aika outo että joku olisi kateellinen muiden saamisesta
.
Mä en näe siinä mitään kadehtimisen aihetta, ei seksi ole mikään kilpailu kuka saa eniten ja koviten. Mun mielestä hyvä seksi ei edes vaadi laukeamista välttämättä.
Alkuperäiseen kysymykseen, en ole salannut nautintoa, eikä tietääkseni kukaan kumppaneistanikaan. Eikä myöskään haittaa muiden saamiset ,oli paikka sitten julkinen tai priva.
Kirjattu
Feird
Vieras
«
Vastaus #4 :
08.06.2016, 21:00 »
No en kyllä ihan orkkuja onnistu sentään ajatuksen voimalla saamaan, ainakaan missään keskellä katua mutta tuleehan sitä aika usein vaivuttua omiin pervoihin ajatuksiin kun tuolla metrossa tai jossain kun istuskelee...joku saattais siitä virneestä jotain päätelläkin. Varsinaista runkkaamista en ole parveketta julkisemmalla paikalla harrastanut, tykkään lisäksi kyllä bileissä julkisesti panemisesta mutta sinne sellainen kuuluukin, ei mihinkään puistoihin tai muualle missä hyvällä(?) tuurilla joku lapsiperhe pöllähtää paikalle
Hiukan kummallista että jotkut on tuosta orgasmiasiasta noinkin kateellisia, seksissä on kuitenkin muutankin kuin vaan orkku että ei siihen toisaalta pitäis myöskään liikaa keskittyä. Toisaalta tuo kuulostaa aika positiiviselta ongelmalta jos saa liian "helposti"
Mutta siis itse kyllä kertoisin tuosta asiasta suht aikaisessa vaiheessa, etenkin jos se on tuntunut aiheuttavan ongelmia ihmisten kanssa, eivät sitten ihmettele tai jos ovat kovinkin kateellisia niin tietääpähän itse sitten. Vähän tämmöinen pragmaattinen lähestymistapa mutta olen huomannut että se toimii yleensä kaikenlaisissa suhteissa parhaiten, jos miettii liikaa tunteella niin tulee vaan hankaluuksia ja jossain vaiheessa asiat pitää kuitenkin selvittää.
Kirjattu
Kettu vinossa
Vieras
«
Vastaus #5 :
08.06.2016, 21:41 »
Lainaus käyttäjältä: PinkCat - 08.06.2016, 20:33
enkä haluis ees istua siinä penkillä jälkeenpäin.
Jospa julkirunkkareilla on tenat housuissa, ettei pääse mehut valumaan penkille? Vai onko?
Kirjattu
Kukkanen
Vieras
«
Vastaus #6 :
08.06.2016, 22:19 »
Niin.. kai se ois järkevintä ja eettisintä kertoa melko varhaisessa vaiheessa sitten
Minäkään en oikein ymmärrä, miksi toisten orkkuja tai ylipäätään nautintoja tai mieltymyksiä pitäisi kadehtia. Ite saan nautintoa, myötätuntoisena ihmisenä, muiden nautinnosta
Mut tosiaan pari naista vaikuttivat tulevan tosi kateellisiksi, joten siitä kai lähti pelko, että tuottaa toiselle pahan mielen jos nautin "liikaa". Tavallaan ymmärrän; jos itelle on tosi vaikeaa saada, kyllähän se saattaa tuntua epäreilulta et toinen sitten saa melko helposti. Mut ehkä mun pitäis ajatella kevyen itsekkäästi, että se on niiden ongelma työstää kateuttaan, jotka sitä kokevat, eikä mun ongelma
Mulla on oikeus nauttia ja ottaa vastaan ja vapautua juuri sen verran, kuin vapaudun, ilman että tarvii miettiä omantunnontuskia asiasta. Ja eihän se mun "vika" ole, jos joku on estynyt. Kärsivällisesti voin koettaa auttaa toista nauttimaan, mut jos en onnistu, turha siitä kai tunnontuskia ottaa. Se on myös tosi kiusallista, kun jotkut naiset on muutenkin kadehtineet esim. rintoja. Ymmärrän sinänsä, koska itekin nuorempana vertailin ja kadehdin ja jotenkin en nähnyt hyvää itessäni, vaan lähinnä muissa ja tuntui kuin se kaikki ois ollut multa pois. Mut nykyään taas vaikka toinen olis selkeästi mua hoikempi, kauniimpi, ihanampi, ihailen, en kadehdi. Jokaisessa on omat hyvät puolensa, yksilöllisyytensä ja musta jokainen on omalla tavallaan ihana
Niin jotenkin on kiusallista kohdata muiden kateutta sitten, kun ite on päässyt siitä yli.. Sen verran tuoreessa muistissa mustasukkaisuus ja kateus kuitenkin, että se koskettaa, viiltää, tunnen sen myötätuntona. Kun vaan löytäis myötäkiihottuvan -eikä kateellisen naisen
Ehkä sellainen tulee vielä vastaan
Ei olla limojamme bussiin levitelty. Vaatteet päällä ja viltti näkösuojana. Tiedän, että joitain saattaa ällöttää, mut eipä sitä kukaan näyttänyt huomaavan
Ja toisaalta, eipä siinä mitään vaarallista tai ikävää käytännössä tapahdu. Mua kiehtoo julkisella paikalla nautiskelu lain puitteissa. Juuri sellainen puolituhma, tavallaan tosi kiltisti, tavallaan tuhmasti. Molempia. Eipä se ketään vahingoita. Kun ei tosiaan naida kuitenkaan julkisesti. Ja vaikka lapset sattuisivatkin näkemään naiskentelua, niin so what? Tuskin traumoja siitä saisivat kuitenkaan
Onhan moni vanhempansakin yllättänyt.
Seksibileet ynnä muut kiehtoo myös jollain tapaa, mut harmittaa vaan niiden maksullisuus ja toisaalta se, että seksiä on oletusarvoisesti. Mä kun tykkään olla vähän vastarannan kiiski ja rikkoa odotuksia ja normeja kevyesti
Mulle on paljon kiihottavampaa tehdä jotain tuhmaa odottamattomassa tilanteessa, kuin sellaisessa, missä se on odotettavaa, jopa suotavaa. Mutta pitäis tietysti käydä seksibileissä joskus, ennen kuin voin sanoa, tykkäänkö vai en.. Lähin kokemus seksibileitä on Wondercafe:ssa, kun otin miesystävältä suihin kaikkien nähden ja sain itseasiassa salaorkkujakin silloin rintojen imemisestä. Eipä kukaan valittanut tai näyttänyt häiriintyvän
Joku jopa tunnisti meidät jälkeenpäin eräässä miitissä "Olitteko te se pariskunta, joka harrasti suuseksiä wonder cafe:ssa?"
Säännöissä luki, että saa vapaasti toteuttaa itseään ja tapahtuma oli K18, joten oletin, että on ok tuhmailla vähän ja ajattelin, et jos jotakuta häiritsee, niin ei ole pakko katsoa tai voi pyytää lopettamaan
Musta olis ihanaa, jos yhteiskunta olisi paljon vapautuneempi seksuaalisesti. Etenkin naiset. Monestakaan asiasta ei ole mitään käytännön haittaa.
Ajatuksen voimalla saaminen taas riippuu aivan fiiliksestä. Joskus ei onnistu, vaikka yrittäisi. Joskus taas onnistuu yllättävänkin helposti. Tuhminta ehkä, missä oon onnistunut, oli kun kerran junassa onnistuin saamaan ajatuksen voimalla siten, että kesken kaiken uskalsin avata silmäni (esitin nukkuvaa sitä ennen), ja katsoin kanssamatkustajia silmiin. Toki tietoisuus ympäristöstä ja ihmisistä heikensi vähän orgasmin laatua, mutta nautinnollista silti. Ja silloin en ole ihan varma, tajusiko eräs nainen mitä on meneillään, hän katsoi mua tosi jännästi vino hymy kasvoillaan ihan kuin olisi tajunnut, kerkesin katsoa häntä nopeasti silmiin. Luikahdin kyllä parin pysäkin päästä junasta pois
Mut se oli aikamoinen itseni ylitys, olin ylpeä itsestäni miten rohkea olin! Wondercafessa myös uskalsin ihan pienen hetken kerrallaan katsoa ihmisiä kasvoihin välillä. Mut on se aika hurja tunne
Koukuttavakin. Toisaalta uskon nauttivani eniten privaatista hyvän porukan kimppaseksistä ja en usko, että omalle kohdalleni on kahden toisiaan rakastavan ihmisen seksin voittanutta. Kaikkee on hauska kokeilla ja tehdä lisämausteeksi, mut kyllä mulle kahdenkeskinen aika on parasta kuitenkin
Ja kai pitäisi vain kehdata kertoa suht aikaisessa vaiheessa uusille partnereille taipumuksiani ja mieltymyksiäni.. muuten voi tulla liian yllätyksenä.
Kirjattu
Kukkanen
Vieras
«
Vastaus #7 :
10.06.2016, 12:24 »
Eikö löydy muita orgasmin salanneita tai salaa julkisilla paikoilla nautiskelevia :O? Toivoin, että tältä, jos miltä foorumilta löytyisi kaikenlaista.
Kirjattu
Riverlady
Vieras
«
Vastaus #8 :
10.06.2016, 19:00 »
Jos sen kertoo, se ei enää ole salainen.
Kirjattu
Saderankka
Vieras
«
Vastaus #9 :
11.06.2016, 00:46 »
Tosi hyvän aiheen otit esille. En ole aikaisemmin tälläistä kirjoitusta lukenutkaan ja hyvin piristävää lukea. Varmasti monet ovat salanneet nautinnonsa julkisesti.
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
BDSM-baari
Aula - kaikille avoimet alueet
Lounge
Käytämme evästeitä taataksemme sinulle hyvän käyttökokemuksen. Jatkaessasi sivujemme selaamista hyväksyt evästeiden käytön.
OK
Tarkemmin