Baarin kannatusmaksut
Ei kyse olekkaan siitä, etteikö saisi mennä, olla ja tehdä.Kyse on muiden kunnioituksesta ja siitä, ettei sillä omalla erinomaisuudellaan häiritä muita ihmisiä tai vaadita siihen omaan erikoisuuteen perustuen erikoisoikeuksia.Zombiewalk on ihan hauska kulkue ja happening.Btw. Onko joku kuullut, että olisi esitettu vaatimuksia esim. Adoption suhteen jos pukeutuu pari kertaa vuodessa kuolleeksi?Tai että tulisi saada tulla vihityksi Kärppien kirkossa toisen Jokeri-fanin kanssa...?
hypetysKehumista tarkoittava sana. Käytetään useesti liiallisuuksiin menevässä kehumisessa
Lainaus käyttäjältä: Feird - 14.06.2016, 23:06oletko nähnyt jotain hetero pride kulkueita viime aikoina? no en minäkään. tuskin kadulla kävelevä homopari ketään täällä häiritsee, se ei varmaan ollut nyt se pointti tässä...Mä olen oikeastaan odottanut sitä Hetero Pride -kulkuetta, vaikken itse hetero olekaan. Onhan Prideilläkin ylpeät heterot -blockki, mutta ilmeisesti Hetero Prideä ajavat henkilöt eivät halua missään nimessä juhlia homojen kanssa, sääli sinänsä.
oletko nähnyt jotain hetero pride kulkueita viime aikoina? no en minäkään. tuskin kadulla kävelevä homopari ketään täällä häiritsee, se ei varmaan ollut nyt se pointti tässä...
http://yle.fi/uutiset/kyllikin_siskot_haastaa_soldiers_of_odinin_katupartiot_rakkauden_sanomalla/8576008tosin Helsingissä oli uutisoitu tollasesta mammakatraasta jotka nalleja ulkoiluttaa vastavetona...
Sadomasokismi luokiteltiin Suomessa kansainvälisen tautiluokituksen perusteella fetisismin ja transvestismin ohella sairaudeksi aina vuoteen 2011 saakka.
.. Muistan kun 80-luvun alussa iso-roballa tuli käytyä stadin ekassa homo-baarissa (toki silloisen tyttöystävän ja yhteisten homo-kaveri tanssijoiden,kampaajien ja meikkaajien kanssa) - Mietin miksei meille "kinkyille" ollut mitään mestaa jossa bilettää/näyttäytyä/jne..Niimpä, +30vuotta myöhemmin harmittaa edelleen...
Kun yhdelle kumartaa, niin toiselle pyllistää. Nykykulttuurissa suvaitsevaisuudella on alettu tarkoittamaan vain tiettyjä arvoja sen sijaan että suvaitsevaisuutena pidettäisiin monimuotoisuutta ja pyrkimystä ymmärtää erilaisia ihmisiä.Siksi julkisesti sopii suvaita homoja, mutta ei fundementalistisia kristittyjä, jotka eivät suvaitse homoja. Kun hypetys pidettäisiin piilossa, sekä homoille että fundamentalistikristityille olisi elintilaa, mutta kun ruvetaan hypettämään, kummankin elintila supistuu. Väitänkin, että kaikkein eniten suvaitsevaisuutta vastaan ovat eniten suvaitsevat, koska suvaitsevaisuus on loppujen lopuksi yritystä hiljentää moninaisuus. Suvaitsevaisuuden ideana on määrittää asiat, joita tulee suvaita ja joita ei tule suvaita sen sijaan että se pyrkisi laajaan inhimilliseen ymmärrykseen.
Näin tänään hyvän sitaatin, jota on kaikkien hypetysvalittajienkin hyvä muistaa:"Gay Pride was not born of a need to celebrate being gay, but our right to exist without persecution. So instead of wondering why there isn’t a Straight Pride movement, be thankful you don’t need one."
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 18.06.2016, 16:40Näin tänään hyvän sitaatin, jota on kaikkien hypetysvalittajienkin hyvä muistaa:"Gay Pride was not born of a need to celebrate being gay, but our right to exist without persecution. So instead of wondering why there isn’t a Straight Pride movement, be thankful you don’t need one."Miten niin ei tarvitsisi? Valkoisen cisheterön vihaajaliike ei ilmeisesti ole mikään ongelma. Monikulttuurin rikkautta vain. Valkoiseksi identifioituminen on siis sortoa. Heteröpride on taas puolestaan antihomoa ja vihapuheen tuntevatkin jo kaikki. https://www.youtube.com/watch?v=7jRRUWRDDw0Simppelisti ainoastaan oman agendan pridet ja uhriutumiset ovat näille tekopyhille hyväksyttäviä. Sortajiksi nimetään kaikki valkoiset heteröt ja jos nämä puolustavat itseään hyökätään kuviteltuja etuoikeuksia vastaan.
Lainaus käyttäjältä: Loc - 19.06.2016, 01:36Lainaus käyttäjältä: Alexios - 18.06.2016, 16:40Näin tänään hyvän sitaatin, jota on kaikkien hypetysvalittajienkin hyvä muistaa:"Gay Pride was not born of a need to celebrate being gay, but our right to exist without persecution. So instead of wondering why there isn’t a Straight Pride movement, be thankful you don’t need one."Miten niin ei tarvitsisi? Valkoisen cisheterön vihaajaliike ei ilmeisesti ole mikään ongelma. Monikulttuurin rikkautta vain. Valkoiseksi identifioituminen on siis sortoa. Heteröpride on taas puolestaan antihomoa ja vihapuheen tuntevatkin jo kaikki. https://www.youtube.com/watch?v=7jRRUWRDDw0Simppelisti ainoastaan oman agendan pridet ja uhriutumiset ovat näille tekopyhille hyväksyttäviä. Sortajiksi nimetään kaikki valkoiset heteröt ja jos nämä puolustavat itseään hyökätään kuviteltuja etuoikeuksia vastaan.Mä en nyt jotenkaan ymmärrä, että mikä sulta on pois, jos homot haluavat samanlaisen hyväksynnän, mikä heteroilla? Mua ei itseäni haittaa, että homo haluaa vilkaista mun kilttini alle. Joku muu voi homofobiassaan hakata sen tyypin hengiltä. Niinhän sitä sanotaan, että pelko tulee tietämättömyydestä, mutta onko se pelko itsensä tuntemisessa? Mä en pelkää homoja ja otan heiltä tulleet kohteliaisuudet pelkästään positiivisina asioina.