Baarin kannatusmaksut
Totta, laki ei kiellä kinkyilyä. Ja hyvä niin. Eli siinä mielessä nämä eivät toki ole keskenään täysin verrannollisia asoita. Mutta otetaan esimerkiksi vaikka tuo aiemmin mainittu mitä teit viikonloppuna kysymys. Oletetaan että olin toisella paikkakunnalla kinkybileissä kakkoskumppanini kanssa. En voi kertoa tätä ilman että tulen sekä kinky- että polykaapista. Eli jos en voi kertoa totuutta voin vastata kysymykseen mitä teit viikonloppuna kahdella tavalla. 1. En mitään. 2. Keksiä muunnellun tarinan kuten olin toisella paikkakunnalla pitsinypläysbileissä puolisoni kanssa.Miksi minun pitäisi vältellä tai valehdella? En ole tehnyt mitään väärää enkä häpea tekemisiäni. Ja se että kertoo olleensa kinkybileissä ei mielestäni vielä ole kovin yksityiskohtaista retostelua henkilökohtaisesta seksielämästään. Minulle kinkyys on niin paljon enemmän kuin vain seksiä suljettujen ovien takana. Se on harrastus ja elämäntapa, ystäviä ja rakkaita. Jos mistään näistä ei voi puhua julkisesti niin aika vähän voi omasta elämästään rehellisesti kertoa.
Niin, ehkä mä nössöilen vielä tosi paljon tän asian suhteen. Mutta toisaalta, tämä tähän asti vuoden kestänyt suljettu triadi on ensimmäinen polyamorinen suhde, johon olen kunnolla sitoutunut, niin ehkä ajan kanssa myös asiasta kertomisen varmuus kasvaa.
Tom Of Finlandin erottamista kinkyilystä en tässä ketjussa ole ihan kokonaan käsittänyt. Kysehän on myös (homo)eroottisesta taiteesta? Touko Laaksosen töissä esiintyy uniformuja, ruoskia ja pakottamista? Eikö se ole kinkyä?
Ei se ole nössöilyä, ei kenelläkään ole mitään velvollisuutta kertoa mitään jos kokee sen epämukavaksi.
--- Niinpä tyydyn useimpien ihmisten seurassa kertomaan puolitotuuksia tai vaikenemaan ja haaveilen paremmasta maailmasta, jossa jokainen saisi olla rehellisesti oma itsensä
Lisäksi kannattaisi ottaa huomioon se, ettei kaikilla ole velvollisuutta kuunnella muiden kertomuksia seksielämästä. Jos vaikka joskus olisitkin kaapista täysin ulkona, osa silti varmasti kokisi sen epämukavaksi jos joutuisi vaikkapa työpaikalla kuuntelemaan toisen seksimessutarinoita. Silloin kaipaisi, että toinen vaikka mielummin valehtelisi käyneensä siellä pitsinnypläystapahtumassa.Tämä ei tarkoita suvaitsemattomuutta. On vain edelleen hyvin yleinen ajatusmalli, jopa monien kinkyjen kesken, että toisten seksielämä ei itselle kuulu, eikä oma seksielämä kuulu muille. Jos seksistä on ihan pakko avautua, niin sille on omat aikansa ja paikkansa, kuten esimerkiksi kinkymiitit, kinkybileet ja kinkyfoorumit.
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 06.06.2016, 09:54Lisäksi kannattaisi ottaa huomioon se, ettei kaikilla ole velvollisuutta kuunnella muiden kertomuksia seksielämästä. Jos vaikka joskus olisitkin kaapista täysin ulkona, osa silti varmasti kokisi sen epämukavaksi jos joutuisi vaikkapa työpaikalla kuuntelemaan toisen seksimessutarinoita. Silloin kaipaisi, että toinen vaikka mielummin valehtelisi käyneensä siellä pitsinnypläystapahtumassa.Tämä ei tarkoita suvaitsemattomuutta. On vain edelleen hyvin yleinen ajatusmalli, jopa monien kinkyjen kesken, että toisten seksielämä ei itselle kuulu, eikä oma seksielämä kuulu muille. Jos seksistä on ihan pakko avautua, niin sille on omat aikansa ja paikkansa, kuten esimerkiksi kinkymiitit, kinkybileet ja kinkyfoorumit.Ei tietenkään kenenkään tarvitse kuunnnella epämiellyttäväksi kokemiaan juttuja. En minäkään halua kuunnella kahvihuoneessa rasististen kusipäiden mamu-kommentointia koska siitä tulee minulle epämukava olo. Silti on sosiaalisesti paljon hyväksytympää olla julkirasisti kuin julkikinky. Mutta edelleen olen sitä mieltä että jos esim. mainitsee olleensa kinkybileissä se ei ole seksielämän yksityiskohdista kertomista. En koe tarvetta kertoa seksielämästäni töissä. En myöskään koe tarvetta kertoa kinkybileissä käymisestä. Mutta toivoisin että jos tämä vaikka jotenkin vahingossa lipsahtaisi, minun ei tarvitsisi pelätä elämäni romahtamista.
Takaisin tähän "homohypetykseen"; Mielestäni niin kauan kun itänaapurissa lahdataan ihmisiä seksuaalisuuden suuntautumisen tai sukupuolen/sukupuolettomuuden vuoksi, on meidän pidettävä kyseisten vähemmistöjen oikeuksista huolta.
Homous on ollut aikaisemmin laitonta ja sairaus. Arvatkaapa miksi tilanne on nykyään parempi? Kinkyyskin oli vielä ihan hiljattain sairaus. Arvatkaapa miksi ei ole enää? Koska on hypetetty.Ei kinkyyden puolesta puhuminen ja asian tunnetuksi tekeminen tarkoita että pitäisi välttämättä puhua omista henkilökohtaisista puuhailuistaan. Mutta onneksi meillä on ihmisiä, jotka avoimesti jopa omalla nimellään ja kasvoillaan kertovat asioista julkisesti.Tästä ei nyt ollut puhe mutta mainitsenpa vielä polyydenkin. Siitäkin pitäisi hypettää ja paljon. Että maailma muuttuisi ja monisuhteisuudesta tulisi yleisemmin hyväksyttyä.