Baarin kannatusmaksut
Mutta otetaan esimerkiksi vaikka tuo aiemmin mainittu mitä teit viikonloppuna kysymys. Oletetaan että olin toisella paikkakunnalla kinkybileissä kakkoskumppanini kanssa. En voi kertoa tätä ilman että tulen sekä kinky- että polykaapista. Eli jos en voi kertoa totuutta voin vastata kysymykseen mitä teit viikonloppuna kahdella tavalla. 1. En mitään. 2. Keksiä muunnellun tarinan kuten olin toisella paikkakunnalla pitsinypläysbileissä puolisoni kanssa.Miksi minun pitäisi vältellä tai valehdella? En ole tehnyt mitään väärää enkä häpea tekemisiäni.
Olikin aika masentaaa lukea tätä ketjua, kun ihmisiä tuntui ahdistavan pelkästään se, että Suomessa on myynnissä homoja esitteleviä lakanoita tai kiintiöhomoja TV-sarjoissa, herran jestas sentään.
Lainaus käyttäjältä: Vena - 06.06.2016, 19:15Olikin aika masentaaa lukea tätä ketjua, kun ihmisiä tuntui ahdistavan pelkästään se, että Suomessa on myynnissä homoja esitteleviä lakanoita tai kiintiöhomoja TV-sarjoissa, herran jestas sentään. Taidat sekoittaa johonkin toiseen ketjuun, kun ei tässä ainakaan minun lukemani perusteella kukaan ole ahdistunut homolakanoista tai telkkarisarjoista.
Mutta kun aletaan hyppiä silmille ja vaatia jotain spesiaalia pelkällä " No vittu kun mä oon niin erikoinen niin teidän on vaan pakko hei antaa..."Kiintiöt taas suivii kaikkialla.
Lainaus käyttäjältä: heinrich - 06.06.2016, 20:27Mutta kun aletaan hyppiä silmille ja vaatia jotain spesiaalia pelkällä " No vittu kun mä oon niin erikoinen niin teidän on vaan pakko hei antaa..."Kiintiöt taas suivii kaikkialla.Mitä tarkoitat heinrich tällä?Kysyn etten ymmärrä väärin, mutta olettaisin että viittaat siihen, että joihinkin asemiin otetaan seksuaalivähemmistöön kuuluvia vaan siksi, että kuuluisivat seksuaalivähemmistöihin..?
Haluan päästä joskus tyttöystäväni kanssa naimisiin ja haluan, että joskus ilmaantuvilla lapsillamme on lain näkökulmasta kaksi vanhempaa, kaksi äitiä. Laki ei kiellä minulta kinkyilyä. Minulla ei ole tarvetta kertoa kenellekään siitä, että tykkään sitoa ihmisiä, kun taas perheestäni kertoisin muille mielelläni.
Paskan väli tajuaako joku viemäreistä pätkääkään mutta jos sinne tarvitaan kiintiöhomo niin sinne sellainen laitetaan