Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 19.06.2016, 20:27Kyllä, asunnottomuus on myös suuri ongelma. Itsekin olen monesti kaupungin asuntojonossa nököttänyt, mutta turhaan.Mutta sitä en kyllä tiedä, miten asunnottomuus ja mielenterveysongelmat liittyvät tämän ketjun aiheeseen.No esimerkiksi siten, että jos joku saa omalla erilaisuudellaan hypetetyksi vaikkapa nyt itsensä sen asuntojonon ohitse, jossa sinä satut kököttään...
Kyllä, asunnottomuus on myös suuri ongelma. Itsekin olen monesti kaupungin asuntojonossa nököttänyt, mutta turhaan.Mutta sitä en kyllä tiedä, miten asunnottomuus ja mielenterveysongelmat liittyvät tämän ketjun aiheeseen.
Haluaisitteko homojen ja lesbojen hypetysmeiningin myös kinkyille?Tämähän on alkuperäinen kysymys. Puhun aina vieraille ihmisille "puolisosta", en hypetä että hän on nainen. Nuorempana kun mulla oli ranteissa sitomisen tai käsirautojen jälkiä, yritin peittää ne meikkivoiteella, nyt vanhana en välitä. Kun ranteissa on punaiset jäljet, antaa olla, jos joku kysyy mistä ne on tulleet, vastaan "ai nää vai, no käsiraudoista"
Jostain syystä tässä ketjussa samaistetaan avoin puhuminen kinky-identiteetistä ja seksielämän kaikkien salojen julkinen paljastaminen. Ei ne kuitenkaan ole sama asia.
Eeehh....Tuota...Mitähän hittoa sitä sitten paljastais jos hehkuttais olevansa kinky kertomatta olevansa kinky?Kertois olevansa "vähä erikoinen" mut ei kuitenkaan sillai kovin paljoo...Eiköhän tää oo selvintä pitää ihan oman porukan juttuna Selviää kiusallisilta uteluilta...
Lainaus käyttäjältä: heinrich - 23.06.2016, 16:00Eeehh....Tuota...Mitähän hittoa sitä sitten paljastais jos hehkuttais olevansa kinky kertomatta olevansa kinky?Kertois olevansa "vähä erikoinen" mut ei kuitenkaan sillai kovin paljoo...Eiköhän tää oo selvintä pitää ihan oman porukan juttuna Selviää kiusallisilta uteluilta..."Hei, tässä on mun omistaja. Joo, se omistaa mut ja päättää mun puolesta aika paljon. Ei, ihan täysin konsensuaalista on."