Baarin kannatusmaksut
Jos kertoo avoimesti olevansa kinky, niin veikkaan että saattaa tulla lähtö aika monesta työpaikasta tai edustustehtävästä. Mitä luulet että tapahtuisi, jos esim. kansanedustaja tulisi ulos kinkykaapista?
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 05.06.2016, 19:55Jos kertoo avoimesti olevansa kinky, niin veikkaan että saattaa tulla lähtö aika monesta työpaikasta tai edustustehtävästä. Mitä luulet että tapahtuisi, jos esim. kansanedustaja tulisi ulos kinkykaapista?Miksi niitä makuuhuonemieltymyksiään pitäisi ylipäätään avoimesti ja julkisesti kertoilla? En minä hyvällä katsoisi sitäkään jos joku työntekijä kesken palaverin alkaisi lällättää viime lauantain saunanjälkeisestä kahden minuutin lähetyssaarnaajasessiostaan.
Lainaus käyttäjältä: klipklop - 05.06.2016, 20:05Lainaus käyttäjältä: Alexios - 05.06.2016, 19:55Jos kertoo avoimesti olevansa kinky, niin veikkaan että saattaa tulla lähtö aika monesta työpaikasta tai edustustehtävästä. Mitä luulet että tapahtuisi, jos esim. kansanedustaja tulisi ulos kinkykaapista?Miksi niitä makuuhuonemieltymyksiään pitäisi ylipäätään avoimesti ja julkisesti kertoilla? En minä hyvällä katsoisi sitäkään jos joku työntekijä kesken palaverin alkaisi lällättää viime lauantain saunanjälkeisestä kahden minuutin lähetyssaarnaajasessiostaan. Tässä taitaa suurin ero olla se että kinkyys ei luultavasti näy kenellekään ulospäin, ellet jotenkin korosta sitä. Voit kävellä vastakkaista sukupuolta edustavan kumppanisi kanssa käsi kädessä kaupungilla, eikä kukaan katso kummaksuen. Riippuen taas maasta, kaupungista, parista, homot joutuvat kohtaamaan käsi kädessä kulkiessaan varsin kovaakin vastarintaa.
Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 05.06.2016, 20:08Lainaus käyttäjältä: klipklop - 05.06.2016, 20:05Lainaus käyttäjältä: Alexios - 05.06.2016, 19:55Jos kertoo avoimesti olevansa kinky, niin veikkaan että saattaa tulla lähtö aika monesta työpaikasta tai edustustehtävästä. Mitä luulet että tapahtuisi, jos esim. kansanedustaja tulisi ulos kinkykaapista?Miksi niitä makuuhuonemieltymyksiään pitäisi ylipäätään avoimesti ja julkisesti kertoilla? En minä hyvällä katsoisi sitäkään jos joku työntekijä kesken palaverin alkaisi lällättää viime lauantain saunanjälkeisestä kahden minuutin lähetyssaarnaajasessiostaan. Tässä taitaa suurin ero olla se että kinkyys ei luultavasti näy kenellekään ulospäin, ellet jotenkin korosta sitä. Voit kävellä vastakkaista sukupuolta edustavan kumppanisi kanssa käsi kädessä kaupungilla, eikä kukaan katso kummaksuen. Riippuen taas maasta, kaupungista, parista, homot joutuvat kohtaamaan käsi kädessä kulkiessaan varsin kovaakin vastarintaa.Se onkin hyvä syy ottaa lisää väkeä kulttuuripiireistä joissa homoudesta on kuolemanrangaistus. https://www.youtube.com/watch?v=AkgYx-Jfdik Mutta tietysti se ettei suomalainen hyväksy homoavioliittoa on tietysti paljon pahempi asia.
Toivoisin, että eläisin sellaisessa yhteiskunnassa, jossa tällaisia valintoja avoimuuden ja henkilökohtaisen onnellisuuden välillä ei tarvitsisi tehdä. Että voisin kahvipöytäkeskustelussa intoilla esiintymisestä Sexhibitionissa ja kinkytapahtumissa siinä missä joku muu intoilee kesäteatteriharrastuksestaan. Että voisin viedä molemmat kumppanini sukujuhliin. Että automaattinen oletus ei olisi se että kumppanini täytyy olla mies koska minä olen nainen. Eikä sellaista yhteiskuntaa koskaan saavuteta jos ei näitä asioita tuoda ihmisten tietoon eli hypetetä. Tarvittaessa ärsyttävyyteen saakka.
Ei tulisi mieleenkään ruveta juttelemaan jostain oksentelusessioista tai polykuviosta työpaikalla (jos minulla joskus taas olisi sellainen) tai sukulaisten kanssa kahvipöydässä.
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 05.06.2016, 21:20Ei tulisi mieleenkään ruveta juttelemaan jostain oksentelusessioista tai polykuviosta työpaikalla (jos minulla joskus taas olisi sellainen) tai sukulaisten kanssa kahvipöydässä.Nämä kaksi asiaa eivät ole samanlaisia. Oksentelusessioista ymmärrän, mutta polykuvioista pitäisi kyllä pystyä juttelemaan työpaikalla tai sukujuhlissa ihan samalla tavalla kuin monokuvioista, tulematta sen takia leimatuksi.