Kirjoittaja Aihe: Aisteilla leikkiminen  (Luettu 3379 kertaa)

Kukkanen

• Vieras
Aisteilla leikkiminen
« : 05.06.2016, 04:37 »
Haluaisin tänne keskustelua erilaisista aistileikeistä. Siis joko aistien tahallisesta korostamisesta tai blokkaamisesta, joko yksi tai useampi kerrallaan. Sekä keskittymisestä yhteen aistiin kerrallaan. Kokemuksia, ajatuksia?

Kiinnostaisi myös tietää, mitkä aistit teille on tärkeimpiä seksissä?

Itselleni tunto ykkösenä, näkö (lasken tähän myös mielikuvituksen), kuulo. Maku, haju ehkä viimeisenä, johtuen lie siitä, että mulla on huono hajuaisti :/ Miehille ilmeisesti usein näköaisti on tosi tärkeä? Mutta ei liene kuitenkaan tuntoaistia tärkeämpi, muutenhan useampi mies saisi orgasmin pelkästään visuaalisesti tai ajatuksen voimalla? kun taas ilmeisesti miehille ilman fyysistä stimulointia saaminen on vaikeampaa, kuin naisille. Naisista varmaan aika suuri osa voisi oppia sen :)

Itseäni kiinnostaa monenlainen aistileikittely. Aistimaailma on aika mielenkiintoista muutenkin :) Joskus esim. orgasmin aikana näen värejä, silmät kiinni. Yleensä ei kiinnitä huomiota edes niihin, vaan tuntoaisti on pinnalla eniten. Toisaalta, joskus tunto lähtee koko kehosta ja on vain euforiaa. Monenlaisia fiiliksiä siis. Mut ois kiva kuulla teidän muiten juttuja aiheesta ja kerron kyllä mielelläni lisää sitten itsekin kunhan ei mee yksinpuheluksi :D

Kettu vinossa

• Vieras
Vs: Aisteilla leikkiminen
« Vastaus #1 : 05.06.2016, 10:40 »
Aiempi ketju sensory deprivation -leikeistä:
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=7623.0
Aihetta on käsitelty myös muissakin ketjuissa.

Joskus esim. orgasmin aikana näen värejä, silmät kiinni.

Tässä voi olla kyse tästä ilmiöstä:
https://en.wikipedia.org/wiki/Closed-eye_hallucination

Aistien rajoittaminen kiinnostaisi sessioideana, mutta toistaiseksi on kokemusta vain silmien peittämisestä. Silmät peittämällä on huomattavasti helpompi keskittyä siihen, miltä tuntuu, ilman että ympäristöstä saisi sessiota haittaavia ajatuksia (tyyliin: "täällä pitäisi siivota").

Eniten kiinnostaisi juuri aistien rajoittamiseen liittyvät hallusinaatiot. Niistä olen lukenut ja kuullut mielenkiintoisia tarinoita. On kiintoisaa, mihin ihmismieli kykenee ilman mitään huumausaineita.

Chmlnidae

• Vieras
« Vastaus #2 : 05.06.2016, 12:06 »
...

Kiinnostaisi myös tietää, mitkä aistit teille on tärkeimpiä seksissä?

..

Kuudes aisti.....toki arvostan niitä viittä muutakin.

Kukkanen

• Vieras
« Vastaus #3 : 05.06.2016, 19:39 »
Kiitos vinkistä Vinokettu! Haulla yritin etsiä aiheeseen liittyvää keskustelua, mutta en löytänyt. Tämän ketjun voi siis YP poistaa halutessaan ja siirryn tuonne, missä siis aiheesta on jo keskusteltu ilmeisesti :)

Tuli

• Vieras
« Vastaus #4 : 06.06.2016, 17:33 »
Luulenpa, että väitteet miesten huonommasta kyvystä saada orgasmi ilman fyysistä kosketusta, ovat pääasiassa tulos vähemmästä harjoittelusta. Miehen on paljon helpompi saada fyysistä stimulaatiota kuin naisen, joten mielen rooliin orgasmin saamisessa ei tule välttämättä samalla tavalla kokemusta kuin naiselle. Ja tämä taas luo mielikuvan siitä, että miehelle se olisi vaikeampaa. 

Ei voi tietää, jos ei ensin harjoittele. (Hyvä tapa harjoitella on vaikka etsiä hands-free orgasm -hypnoosivideoita ja kuunnella niitä tai pyytää jotakuta hypnotisoimaan sillä mentaliteetillä itseä. Ekalla kerralla ei välttämättä onnistu, eikä tokallakaan mutta saattaa silti löytyä sieltä.)

Kukkanen

• Vieras
« Vastaus #5 : 06.06.2016, 20:53 »
Hyvä pointti Tuli! Noin se varmaan on aika usein :) Miesten on yleensä helppo laueta, joten ei ole tarvetta kokeilla erikoisempia tapoja, eikä välttämättä motivaatiotakaan. Mut sama voi olla monilla naisilla; oli itsellänikin. Nuorempana sain helpoiten päällä ratsastamalla emätinorgasmin. Niin muita tapoja ei tullut tosissaan edes kokeiltua, olin kärsimätön ja halusin orkkuni helpoimmalla tavalla :D Luulin, etten saa muilla tavoin "tällainen mä nyt vaan oon". Mut kyse olikin siitä, ettei ollut tarpeeksi hyvää miellytystä ja en ollut kokeillut tarpeeksi avomielisesti :) Esim. suuseksissä aloin saada vasta, kun löytyi kumppani, joka oikeasti keskittyi siihen kiireettömästi ja nautti itsekin suuseksin antamisesta -mulle ei tullut olo, että se on toiselle vain velvollisuus. Aluks vaati pitkää, hellää stimulaatiota, mutta nopeasti kun estot lähti asian suhteen, klittaorkuista tuli tosi helppoja saada. Ja siitä se laajeni muuallekin, nykyään saan tosi monin tavoin, monenlaisia orgasmeja, sopivassa mielentilassa :)

Mut kyllä veikkaisin, et miehillä ja naisilla on ihan jo fyysisiäkin eroja. Useimmat tuntemani miehet laukeavat kerran-2 peräkkäin, jotkut jopa 5 kertaa. Sen useammin laukeaviin en ole tutustunut live-elämässä. Tosin, en kyl naisiakaan tunne livenä itseni lisäksi, jotka saa lukuisia orgasmeja :D Kai kummallakin sukupuolella estoja, kaavoihin kangistumista ja muita lieveilmiöitä, mitkä haittaa täysillä nauttimista. Ja varmaan fysiikallakin on osansa, itse ainakin huomasin orgasmiherkkyyden kohenevan huomattavasti lantionpohjanlihasten tavoitteellisen treenin myötä.

Vähän nyt eksyi aiheesta, mut tämän ketjun kai voi poistaa muutenkin, niin haitanneeko tuo :D