Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
Baarin kannatusmaksut
Etusivu
Foorumi
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Tietosuoja
BDSM-baari
Aula - kaikille avoimet alueet
Lounge
Sinkkuudesta
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Siirry alas
Kirjoittaja
Aihe: Sinkkuudesta (Luettu 3412 kertaa)
Nick
Vieras
Sinkkuudesta
«
:
05.06.2016, 03:50 »
Viisikymmentävuotiaan naisen parinhausta on ollut iltapulujen ykkösessä, Hesarissa pari juttua....
Linkkaan tähän mielipidekirjoituksen joka sinänsä on hyvä mutta se ei ole varsinainen syy, ne ovat kaksi muuta seikkaa, mielestäni monta puhuttelevaa vastausta kommenttiketjussa ja sitten se että tilanne on ymmärtääkseni sama myös kolmekymppisillä naisilla.
http://www.hs.fi/mielipide/a1464926931897?jako=271f4918f8bcce2256d93a629e5cd7f1
Miksi sinä olet sinkku tai miksi sinä jumitat parisuhteessa?
Kirjattu
Isrika
Baariruusu
PoVi
V.I.P.
Read the fucking manual.
Galleria
Vs: Sinkkuudesta
«
Vastaus #1 :
05.06.2016, 08:22 »
En mä näkisi tätä varsinaisesti kolmekymppisten ongelmaksi. Mäkin tunne useita sinkkumiehiä, jotka olis oikein potentiaaliasia elämänkumppaneita. Mutta se vika on mussa. Mä vaan oon niin kranttu.
Musta on iän myötä tullut entistä kovapäisempi ja pidän kiinni siitä mitä haluan. Toki nää mun seksuaaliset mieltymykset hankaloittaa. Ei vaan taivu vaniljan kanssa enää.
Kirjattu
orjamies
Porttikiellossa
V.I.P.
Etsin itseäni parenpaa seuraa
Galleria
«
Vastaus #2 :
05.06.2016, 08:38 »
Ei minulla ole kuin 1 ongelma haen itseäni parempaa seuraa ja en ole semmoista tavannut =)
taikka sitten työaikaan ei kerennyt jahdata naisia joutoaikana olikin jo liian vanha ja niin vielä
Domina haussa joten voita miljoona lotossa löydä netistä testi menossa =)
Kirjattu
Valoa
Asiakas
Galleria
«
Vastaus #3 :
05.06.2016, 13:03 »
Olen sinkku, koska
1. Yllättävää kyllä, unelmieni prinssi ei ole vieläkään noutanut minua linnastani valkoisen ratsunsa selässä.
2. Tapan kaiken huolenpitoa vaativan ympäriltäni. Jos jo kaktukset kuolee käsiin, niin on kai ihan aiheellista harkita kahdesti niinkin vaativan lemmikin kuin miehen hankkimista.
Kirjattu
poisongrrrll
Vieras
«
Vastaus #4 :
05.06.2016, 13:49 »
En nimittäis itseäni sinkuksi, vaan ennemmin vanhaksipiiaksi. Musta on kiva olla iltaisin yksin kotona, kuunnella HIMiä, tehdä käsitöitä ja hoitaa kissoja. Noin niinku oikeesti. On mulla kiinanruusu ja orkidea.
Kirjattu
Tiera
Asiakas
Kiltti ja viaton lävistäjätäti
Galleria
«
Vastaus #5 :
05.06.2016, 15:52 »
Olen sinkku koska vaadin liikaa ja olen kranttu.
Sitten kun ulkoisiin ja sisäisiin vaatimuksiin lisää vielä tärkeälle sijalle yksiin osuvat seksuaaliset halut, on jo aika olemattoman vähän kriteereihin sopivia vapailla markkinoilla olevia miehiä. Mieluummin yksin kun epätyydyttävässä parisuhteessa.
Kirjattu
Ms. M
V.I.P.
An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
Galleria
«
Vastaus #6 :
05.06.2016, 16:05 »
Niin pitkään, kun minua vaivaa tämä hylätyksi tulemisen pelko näin voimakkaasti, pysyn sinkkuna. Täytyy oppia rakastamaan itseään oikein, ennen kuin voi rakastaa toista.
Kirjattu
klipklop
Vieras
«
Vastaus #7 :
05.06.2016, 16:14 »
Mitä nyt vaniljaisia deittisivustoja olen kolunnut, omassa ikäryhmässäni tarjolla tuntuu olevan pääosin jonkinlaista uusioperhe-elämää hamuavia yksinhuoltajia ja/tai puoli maailmaa omistavan, raamikkaan ja sivistyneen supermiehen etsijöitä, enkä ikävä kyllä tunne osuvani kyseisiin kohderyhmiin. Tähän kun päälle liimaa nämä omat seksuaaliset taipumukseni, tulos on se pitkään jatkunut sinkkuus.
Ja kaitpa tässä omalla kranttuudellakin on pienenpieni syynsä, sitä kun on jo alkanut tottua tähän omaan rauhaansa ja vapauteensa siinä määrin, ettei hirveemmin edes näe syytä enää lähteä rasittaviin soidinleikkeihin tai piirityksiin, jotka niin usein päättyvät rukkasiin. Yhy yhy.
Kirjattu
Tigrita
Helsingin akateemiset kinkyt ry
Asiakas
Galleria
«
Vastaus #8 :
05.06.2016, 22:25 »
Miksi parisuhteessa jumittaisi?
Kirjattu
Galesi
Helsingin akateemiset kinkyt ry
V.I.P.
pörröpää/lutka
Galleria
«
Vastaus #9 :
05.06.2016, 22:47 »
Oishan tuo järjettömän paljon helpompaa, jos ei aina tarvitsisi miettiä toisen seksuaalisuutta pariutumista miettiessä. Monella, kun nuo pervoilut jää jonnekin pimeimpää komeroon piiloon niin yritäppä siinä sitten löytää pienestä poolista sopivaa seuraa. Ite tykästyn kyllä helposti ihmisiin, mutta aika usein potentiaaliset kumppanit ovat jo varattuja tai taas eivät välttämättä ole yhtä innostuneita johtuen milloin harrastuksista, seksuaalisuudesta ja milloin mistäkin.
Ja, no, osan jutuista osaan kyllä ihan itse mokata lahjakkaasti. Eikä ujona uusien ihmisten lähestyminen ole ikinä ollut mitenkään erityisen helppoa tai mieluisaa. Kai jonkin sortin vammaisuutta tämäkin
Mun mielestä ois myös todella epäreilua pariutua jonkun kanssa ihan vaan pariutumisen vuoksi, jos ei näe toisessa moista, että sen ihmisen vierestä haluaa herätä joka aamu. Tavallaan sitä myös juurtuu siihen omaan rauhaan ja vapauteen tehdä juuri mitä tykkää ja tuosta on tavallaan tosi vaikea päästää irti, niin vitun tyhmältä, kun se kuulostaakin.
No ehkä joku päivä se Domme/Switchprinsessa tulee vastaan ja ite onnistuu suorittamaan välillä sen verta lahjakkaasti, että ei pilaa koko touhua ihan vain liian vähäisen kommunikaation vuoksi. Mutta, koska olen vain mies luultavasti ehdin jo unohtaa kaiken edellisistä virheistä oppimani ja tuokin virhe pitää vielä suorittaa vähintään kertaalleen uudestaan.
Kirjattu
Nick
Vieras
«
Vastaus #10 :
05.06.2016, 22:51 »
Lainaus käyttäjältä: Tigrita - 05.06.2016, 22:25
Miksi parisuhteessa jumittaisi?
No silloin jos suhde on tavalla tai toisella niin huono että ilman olisi parempi muttei jostain syystä kykene irtautumaan.
Kirjattu
Riverlady
Vieras
«
Vastaus #11 :
06.06.2016, 16:59 »
Minä en ole sinkku enkä parisuhteessa, vaan suhdeanarkisti joka on suhteessa moneen eikä keneenkään. Paitsi itseeni, jolle tahdon olla uskollinen tai menee älyttömäksi ihan kaikki suhteet. Ei ole mikään haku päällä edes, koska liikaa vaivaa, panos - tuotossuhde liian huono...
Kirjattu
mauje
Smurffit
V.I.P.
Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
Galleria
«
Vastaus #12 :
06.06.2016, 17:21 »
En ole sinkku enkä parisuhteessa vaan parissa suhteessa ja jokseenkin tyytyväinen
Ihmettelen hiukkasen tätä jaottelua että joko on sinkku tai sitten parisuhteessa...mutta jälleen säästän ainakin itseäni (ja varsinkin teitä muita) esseiltä aiheesta
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
BDSM-baari
Aula - kaikille avoimet alueet
Lounge
Sinkkuudesta
Käytämme evästeitä taataksemme sinulle hyvän käyttökokemuksen. Jatkaessasi sivujemme selaamista hyväksyt evästeiden käytön.
OK
Tarkemmin