Kirjoittaja Aihe: Mistä löysit itsellesi masterin?  (Luettu 17964 kertaa)

Kkirsikka89

  • Vieras
Mistä löysit itsellesi masterin?
« : 27.09.2011, 22:58 »
Eli olen itse aloitteleva narttu ja masterin etsintä minulla käynnissä.. Eli vaistalkaapa näihin..

1.mistä löysit itsellesi masterin?(esim. netissä, jostain chatista?)
2.Minkä ikäinen olit kun löysit ekan masterin? minkä ikäinen sinun masteri oli?
3.Kauanko olet ollut nyt narttuna?
4.Miten etenitte koulutustilanteessa? (eli missä tapasitte ekan kerran livenä? mitä teitte ekoilla koulutus kerroilla nje)
5.Onko teillä vain master-sub suhde tai oletteko ihan parisuhteessa?
6.Kun tapasit ekan kerran masterisi, niin jännittikö/ujostuttiko sinua? Entäs kun oli se eka koulutus kerta, miten meni?

Eli kertokaa ihan kaikkea.. kiinnostaa tietää.. :)

Pip

Vs: Mistä löysit itsellesi masterin?
« Vastaus #1 : 27.09.2011, 23:13 »
Tuntematta sua mitenkään, vastaan OT (en ole sub, enkä varsinkaan nainen): Oletko mahdollisesti löytänyt itsellesi sopivan Masterin netin kautta, vielä tapaamatta häntä? Onko Hän kenties ladellut joitain tiettyjä sääntöjä jo ennen ensitapaamista? Osaat varmastikin itse vastata noihin kysymyksiin kyselemättä muilta, mutta mikäli koet minkäänlaista epävarmuutta noihin vastaamisessa, ehdottaisin pikkasen varovaisempaa suhtautumista. Keskustelu ennen minkäänlaisia sessioita on se avainsana, minkä mukaan pitäisi omasta mielestäni toimia.

Kkirsikka89

  • Vieras
Vs: Mistä löysit itsellesi masterin?
« Vastaus #2 : 27.09.2011, 23:54 »
Kysyn mielenkiinnosta vain.. En ole löytänyt/ tavannut ketään masteria. Minua vain kiinnostaa miten täällä liikkujat ovat tutustuneet masteriinsa ja millaisia on heidän ensihetket ollut..

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Vs: Mistä löysit itsellesi masterin?
« Vastaus #3 : 28.09.2011, 00:00 »
Täällä on deittipalsta..sieltä yrittämään,tai sitten rohkeasti chat huoneseen vaan.Myös pileet/klupi-illat/yms räkälässä istumishetket...joista onb tietoa näillä sivuille.

Pip

Vs: Mistä löysit itsellesi masterin?
« Vastaus #4 : 28.09.2011, 00:12 »
Joo, Nepo on taas oikeassa, kuten niin monesti ennenkin. Mulla vaan jotenkin nousee niskakarvat pystyyn tällaisista kysymyksistä. Ensimmäisenä tulee mieleen, josko kyseessä on joku wannabe -master, joka yrittää udella mahdollisesti uusia tapoja saada yhteyttä "viattomiin" subeihin. Tai sitten se pahempi vaihtoehto: master (toisen kerran jo tietoisesti kirjoitettuna pienellä), joka etsii uusia uhreja, jotka kokemattomuuttaan lähtevät tämän matkaan ja toteavat, ettei kinkymaailma sittenkään ole heille tarkoitettu. Näitä on uskoakseni paljonkin olemassa, eivätkä uskalla koskaan enää kurkistaa tähän maailmaan, tietämättä että oikeasti on olemassa toinenkin tapa toteuttaa kinkyä, kuin lykätä ensikertalainen ladon sisällä koirahäkkiin viikonlopuksi, johon on johdettu paimenpoika. Lämpötilan tietysti ollessa alle +10 astetta...

Isabis

  • Vieras
Vs: Mistä löysit itsellesi masterin?
« Vastaus #5 : 28.09.2011, 08:44 »
Eli olen itse aloitteleva narttu ja masterin etsintä minulla käynnissä.. Eli vaistalkaapa näihin..
Narttu? Kuka sinua sanoo nartuksi vai onko se kenties lempinimesi?

1.mistä löysit itsellesi masterin?(esim. netissä, jostain chatista?)
Masterini löysi minut lukemalla rivien välistä


2.Minkä ikäinen olit kun löysit ekan masterin? minkä ikäinen sinun masteri oli?
Olin aikuinen ja jo sen verran elämää kokenut, että tiesin mitä kaipasin. Masterini on ikäiseni.

3.Kauanko olet ollut nyt narttuna?
En päivääkään. Jos joku menisi minua nartuksi sanomaan hän voisi kokea nopean paluun todellisuuteen.

4.Miten etenitte koulutustilanteessa? (eli missä tapasitte ekan kerran livenä? mitä teitte ekoilla koulutus kerroilla nje)
Tapasimme ihan ihmisinä ilman ennakkoasetelmaa kahvilassa yleisellä paikalla. Keskustelimme normaalien kohteluaisuussääntöjen vallitessa omista odotuksistamme, toiveistamme ja rajoistamme. Mietimme tarkasti, löytyykö välillämme riittävästi yhdistäviä tekijöitä, jotta kokeileminen kannattaa. Master kertoi mitä perusasioita minulla on odotettavissa sessiossa. Rajoista puhuessa määrittelimme missä kohtaa niiden yli ei voi astua, esim. terveydellisistä syistä ja mitkä ovat mahdollisesti varovasti ylitettävissä suhteen syventyessä.

5.Onko teillä vain master-sub suhde tai oletteko ihan parisuhteessa?
Master-sub suhde on päällä vain session aikana. Mitä tapahtuu sen ulkopuolella on ykstyisasia

6.Kun tapasit ekan kerran masterisi, niin jännittikö/ujostuttiko sinua? Entäs kun oli se eka koulutus kerta, miten meni?
On vain luonnollista jännittää kun uutta ihmistä lähtee tapaamaan, joten tottakai jännitti. Eniten jännitti se, onko kahvittelukumppanilla riittävästi munaa aiheuttaa minulle sitä ujostumista.
Mikä koulutuskerta? Kouluni käyn ihan yhteiskunnan varoilla järjestetyissä opinahjoissa.

Sessioita ja suhteita on niin monta erilaista kuin on subeja ja mastereitakin. Subit eivät ole lähtökohtaisesti narttuja, vaikka joku olisikin. s/M suhde ei tarkoita kouluttamista, vaikka joillan sellaisia elementtejä sisältäisikin.

SpeedMaster

  • Vieras
Vs: Mistä löysit itsellesi masterin?
« Vastaus #6 : 28.09.2011, 09:14 »
Täytyy kertoa omalta puolelta tuo nartun löytäminen, jne.

Tapasimme aikoinaan chatissa, jossa keskustelimme runsaan kuukauden. Sieltä siirryimme mese-keskusteluihin ja luonnollisena jatkumona puhelimeen. 2½kk ensikeskustelusta tapasimme ensimmäisen kerran vailla minkäännäköistä M/s asetelmaa ja ajatustakaan sessioista. Useamman tapaamisen jälkeen siirryimme vasta kokeilemaan sessioimista ja nykyään... Noh, naimisissa ollaan  :love:
Itse halusin odottaa pyöreät ½-vuotta ennen ensimmäistä sessiota, jotta olisi edes pieni käry toisesta ihmisestä ja hänen ajatuksistaan...

Suviko

  • Vieras
Vs: Mistä löysit itsellesi masterin?
« Vastaus #7 : 28.09.2011, 10:20 »
Lainaus
1.mistä löysit itsellesi masterin?(esim. netissä, jostain chatista?)

Välillä ne ovat löytäneet minut ja välillä olen etsinyt itse aktiivisesti. Irkistä, kaveripiiristä, Deitti.netistä, seksichateistä.

Lainaus
2.Minkä ikäinen olit kun löysit ekan masterin? minkä ikäinen sinun masteri oli?

Teininä eli 16-17 vuotiaana koitin saada poikaystävän satuttamaan minua ja sittemmin oli yhden illan juttuja, joissa oli sitomista ja nöyryyttämistä. 18-vuotiaana aloin seurustella pidemmin miehen kanssa, jolle alistuin ja jota myös sidoin & alistin.

Lainaus
3.Kauanko olet ollut nyt narttuna?

Olen switch enkä käytä ilmauksia masteri tai narttu omista suhteistani puhuessani. Nykyisessä parisuhteessani olen ollut pari vuotta.

Lainaus
4.Miten etenitte koulutustilanteessa? (eli missä tapasitte ekan kerran livenä? mitä teitte ekoilla koulutus kerroilla nje)

Kukaan ei ole kouluttanut minua mitenkään pidempään johdonmukaisesti. Se koulutushomma ei ole niin mun juttu kuin spontaanimpi meininki.

Puhun ensin tyypin kanssa verkossa ja sitten puhelimessa. Kun olen vakuuttunut ihmisen olevan kiinnostava ja täyspäinen, niin ollaan tavattu jomman kumman luona. Joskus harvemmin kahvilassa ensin, jos toinen osapuoli on halunnut vakuutella olevansa herrasmies ja aloittavansa varovaisesti. Mä mieluummin menen suoraan asiaan, kun verkossa on etukäteen yleensä syntynyt jonkinlainen käsitys, että mitä molemmat haluaa.

Lainaus
5.Onko teillä vain master-sub suhde tai oletteko ihan parisuhteessa?

Nykyinen kuvio on pervo ja avoin parisuhde. Aiemmin on ollut vaniljainen pitkä (poly)parisuhde kotona ja muiden kanssa bdsm:ää, joiden kanssa tunteet joko ovat tai eivät ole olleet mukana.

Lainaus
6.Kun tapasit ekan kerran masterisi, niin jännittikö/ujostuttiko sinua? Entäs kun oli se eka koulutus kerta, miten meni?

Jännitys on osa hupia mulle. Yleensä ensitapaamiset ovat menneet hyvin ja muutaman kerran ei ole sit napannut tavata samaa tyyppiä uusiksi, mutta ei niistä psykologisia traumoja ole jäänyt.

Smooth

  • Vieras
Vs: Mistä löysit itsellesi masterin?
« Vastaus #8 : 04.10.2011, 15:59 »
Ilmeisesti tätä topicia pidetään joko liian henkilökohtaisena tai liian kliseisena kun mitään vastaustulvaa ei ole ollut, mutta jos sittenkin vastaisin omasta näkökulmasta muutamiin kysymyksiin.

1.mistä löysit itsellesi masterin?(esim. netissä, jostain chatista?)
Netti on hyvä paikka tutustua, seuloa ja miettiä asioita. Joten joo, tavallaan olen löytänyt eri tyyppistä dominoivaa seuraa netistä ja erilaisilta bdsm-palstoilta, tosin sessiointiin on löytämisestä pitkä matka ja ihmissuhteeseen vielä enemmän.
Verkostoituminen ylipäätä auttaa eteenpäin, en siis tarkoita pelkkä nettailua.

3.Kauanko olet ollut nyt narttuna?
En koe itseäni narttuna laisinkaan. Jossain vaiheessa elämää tätä "nartuttelua" tuli hiukan enemmän kuultuksi ja se kuului silloin asiaan, mutta kyllä minä luokittelen itseni ihan vaan naiseksi :). Nykyisin nimike "narttu" aiheuttaa ehkä korkeintaa kulmienkohottelun. Ja ehkä pohdin, mihin tuo ihminen joka randomina minua nartuttelee, itsensä luokittelee, kuinka pieneen lokerikkoon hän oikein mahtuu...

4.Miten etenitte koulutustilanteessa? (eli missä tapasitte ekan kerran livenä? mitä teitte ekoilla koulutus kerroilla nje)
Sanon kuten Isabis, että koulua käydään muualla kun sänkykammarissa. Sessiointi on kahden kauppa ja molemmilla on opittava. Väittäisin, että Dominoivalla on jopa enemmän velvollisuuksia asian tiimoilta.

6.Kun tapasit ekan kerran masterisi, niin jännittikö/ujostuttiko sinua?

Ei. Miksi olisi pitänyt? Minä -  aikuinen valmis ihminen, hän - aikuinen valmis ihminen. Tarkoitushan on tutustua, punnita, onko järkeä jatkaa ja sen sellaista. Kyllä subiehdokas voi yhtä hyvin päättää, että mahdollinen master ei ole laisinkaan hänen tyyppiä ja heivata koko miehen.



 
« Viimeksi muokattu: 04.10.2011, 17:55 kirjoittanut Smooth »

I-me

  • Vieras
Vs: Mistä löysit itsellesi masterin?
« Vastaus #9 : 18.10.2011, 00:28 »
1.mistä löysit itsellesi masterin?(esim. netissä, jostain chatista?)
Netistä, pari ekaa citystä ja nykyisen iskurista.
Lainaus
2.Minkä ikäinen olit kun löysit ekan masterin? minkä ikäinen sinun masteri oli?
olin hiukan alle kolmekymppinen ensimmäisellä kerralla, Master silloin saman ikäinen. Omistajani on minua vanhempi.
Lainaus
3.Kauanko olet ollut nyt narttuna?
Tähän voi vastata kuten muutkin..  :o no ei vaan, minä olen kyllä narttu, olen ollut sitä jo kohta 30 vuotta...
Lainaus
4.Miten etenitte koulutustilanteessa? (eli missä tapasitte ekan kerran livenä? mitä teitte ekoilla koulutus kerroilla nje)
Ensimmäinen tapaaminen on yleensä ollut joku kahvila. Toisinaan suoraan dominoivan luona.. Tekemiset on riippuneet kovin paljon fiiliksestä ja siitä miten hallitseva osapuoli on osannut ottaa ohjat käsiinsä..
Lainaus
5.Onko teillä vain master-sub suhde tai oletteko ihan parisuhteessa?
Nykyään D/s 24/7
Lainaus
6.Kun tapasit ekan kerran masterisi, niin jännittikö/ujostuttiko sinua? Entäs kun oli se eka koulutus kerta, miten meni?
Jos nykyisestä omistajastani puhutaan niin eka kerta ja eka koulutuskerta olivat sama asia. Jännitti tietenkin, enhän tiennyt millainen ihminen oli vastassa, täyttäisikö hän ne kriteerit joita asetin voidakseni alistua.. Täytti ja vei jalat alta välittömästi..  :love:

Ametistinger

  • Vieras
Vs: Mistä löysit itsellesi masterin?
« Vastaus #10 : 16.11.2011, 11:28 »
1.mistä löysit itsellesi masterin?(esim. netissä, jostain chatista?)
Ihan kotoa löytyi ;) nykyinen siis

2.Minkä ikäinen olit kun löysit ekan masterin? minkä ikäinen sinun masteri oli?
19 olin, eka Master paljon vanhempi, nykyinen vähäsen vanhempi

3.Kauanko olet ollut nyt narttuna?
En minä arkielämässäni ole narttuna, sessioon käytettyjä tunteja nyt on vaikeaa alkaa laskemaan, mutta paljon vähemmän kuin monet täällä

4.Miten etenitte koulutustilanteessa? (eli missä tapasitte ekan kerran livenä? mitä teitte ekoilla koulutus kerroilla nje)
Minua nyt on vaikeaa kouluttaa kun olen niin kapinahenkinen, että aika tuskallisia ne koulutustilanteet on olleet, aivopesua mulle on yritetty väkivalloin tehdä ^^

5.Onko teillä vain master-sub suhde tai oletteko ihan parisuhteessa?
Ollaan parisuhteessakin mut arjessa minä olen enemmän se dominoiva osapuoli

6.Kun tapasit ekan kerran masterisi, niin jännittikö/ujostuttiko sinua? Entäs kun oli se eka koulutus kerta, miten meni?
Isännän tapaaminen nyt on ihan eri juttu kun se ei liity BDSM:ään ollenkaan, mutta jännitti sekin ;) Eka sessio jännitti aika paljon, mutta enemmän oli perhosia vatsassa ja innostus siitä, että pääsee vihdoin kokemaan toisen kanssa jotain ihanaa

Nenne

  • Vieras
Vs: Mistä löysit itsellesi masterin?
« Vastaus #11 : 16.11.2011, 13:09 »
Mää niuhoon ny ... jos kyselee suht henk.koht. asioita, ei olisi ollenkaan pahitteeksi jos paljastaisi itsestään(kin) jotain, aloittajan profiilissa ei lue mitään, kaikki kohdat on määrittelemättä...
Jos kyselyjen syy on puhdas uteliaisuus, on sitä puhdasta uteliaisuutta odotettavissa myös tältäkin puolelta.

submit

  • Vieras
Vs: Mistä löysit itsellesi masterin?
« Vastaus #12 : 16.11.2011, 14:43 »
Aloittaja on ollut kirjautuneena viimeksi 28.9., mutta palvelevathan nämä foorumikeskustelut muitakin kuin ketjun aloittanutta ;)

averna

  • Vieras
Vs: Mistä löysit itsellesi masterin?
« Vastaus #13 : 16.11.2011, 14:46 »
ja onhan nuo kysymykset muutenkin hiukan outoja...:

>3.Kauanko olet ollut nyt narttuna?
Ei kai narttuja ole subeista kuin murto-osa. Suurin osa lienee kilttejä tyttöjä, koulutettuna tai luonnostaan.

>5.Onko teillä vain master-sub suhde tai oletteko ihan parisuhteessa?
Master-sub suhde voi olla parisuhde ihan sellaisenaan. Onko teillä sitten vain parisuhde vaiko ihan Master-sub-suhde?

I-me

  • Vieras
Vs: Mistä löysit itsellesi masterin?
« Vastaus #14 : 16.11.2011, 15:08 »
Aloittaja on ollut kirjautuneena viimeksi 28.9., mutta palvelevathan nämä foorumikeskustelut muitakin kuin ketjun aloittanutta ;)

Keskustelupalstalla lienee hyvä että keskustelua esiintyy.. Sääli vaan että osa näistä uteliaista uskalikoista jotka tekevät jonkun avauksen katoavat sitten itse bittiavaruuteen.. Toisaalta ehkä hän sai jo sen kaipaamansa vastauksen..