Kirjoittaja Aihe: Miljoona euroa  (Luettu 4453 kertaa)

peksu

• Vieras
Miljoona euroa
« : 29.05.2016, 22:25 »
Ehkä aihe on joskus jo läpikäyty. En muista.

Kysymys kuuluu: mitä et olisi valmis tekemään jos saisit miljoona euroa puhtaana käteen ?

violet

• Kanta-asiakas
  • Rajat on rakkautta.
  • Galleria
Vs: Miljoona euroa
« Vastaus #1 : 29.05.2016, 22:56 »
Siis mitä en tekisi miljoonasta eurosta?  Tulee mieleen lukematon määrä asioita. Tappaisi, pettäisi rakkaita ihmisiä, myisi sieluani, lakkaisi olemasta minä, tekisi seksuaalirikosta,  tekisi rasistista rikosta.... Onhan näitä.

kuunlilja74

• Vieras
« Vastaus #2 : 29.05.2016, 23:00 »
Mä en luopuisi mun lapsista mistään hinnasta.

susa-anniina

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #3 : 29.05.2016, 23:40 »
Mä luulen kanssa, että vaikka päivittäin uhkaankin myydä teinit vähiten tarjoavalle, niin oikeasti niillä ei olisi hintalappua. Samaten en kyllä olisi valmis tappamaan tai satuttamaan edes vakavasti ketään mistään hinnasta, en vain voisi elää sitten sen teon kanssa.

Isrika

• Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
« Vastaus #4 : 30.05.2016, 01:04 »
Loppuelämän selibaatti. Lyhyemmästä jaksosta voisi keskustella. Kuukausi ehkä vois mennä. ;D

Malphas

« Vastaus #5 : 30.05.2016, 01:08 »
Seksuaalirikokset olisivat sen hinnan yläpuolella. Tiettyjä asioita ei tehdä.

Toisaalta pienemmästäkin summasta sitä on miehiä tapettu, joten sen kyllä tekisin.

vorona

• Kanta-asiakas
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
« Vastaus #6 : 30.05.2016, 12:26 »
Miljoona ei ole kovin paljon. En siis juuri mitään.

DareDoll

• Vieras
« Vastaus #7 : 30.05.2016, 12:44 »
Aika moniakin asioita jäis kyllä tekemättä ku ei vankilasta käsin oo kiva odotella sitä miljoonaa käteen, varsinkaan ku sillä ei sitte mitään niin erikoista edes tekis että olis wörtti.

Loc

• Vieras
« Vastaus #8 : 30.05.2016, 12:48 »
Miljoona jyvitettynä jollekin 50 vuodelle on 20 000 vuodessa. Eli 1600e tulot kuussa. Eipä tuolla ihmeitä tehdä.

Alexios

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Truuhampster
  • Galleria
« Vastaus #9 : 30.05.2016, 13:58 »
myisi sieluani

Mä kyllä myisin sieluni. Kun sitä ei ole olemassa, ja vaikka olisikin, niin Saatana tuntuu aika kelpolta kaverilta. >:D

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #10 : 30.05.2016, 18:43 »
Miljoona jyvitettynä jollekin 50 vuodelle on 20 000 vuodessa. Eli 1600e tulot kuussa. Eipä tuolla ihmeitä tehdä.

Voihan sitä aina etsiä jonkun sijoitusgurun ja laittaa rahan poikimaan.

1600 € kuukaudessa on huomattavasti parempi kuin monien töiden käteen jäävä kuukausipalkka.

mustepullo

• Vieras
« Vastaus #11 : 30.05.2016, 19:05 »

Eihän sitä pääomaa kannata ainakaan heti alkaa käyttämään, vaan sijoittaa ja käyttää korkeintaan korot. Parinkin prossan nettotuotto olisi 20 000 e/vuosi, mikä ainakin itselleni riittäisi vapaaherrattareksi ryhtymiseen. Lisäansioita kaivatessani voisin harjoittaa nykyistä ammattiani freelancerina.

Varsinaiseen kysymykseen: en tekisi toista ihmistä vahingoittavia tekoja tai mitään sellaista, mistä olisi vaara joutua vankilaan. En tekisi mitään sellaista, mikä voisi vahingoittaa minua itseäni fyysisesti.

PinkCat

• Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • nylkky
  • Galleria
« Vastaus #12 : 30.05.2016, 20:11 »
Miljoona on nykyään niin pieni raha ettei sellasesta summasta vaivaudu kyl tekemään mitään erityistä.
Tulee mieleen ihan Austin Powers -leffa missä nykyaikana jengi nauraa kun Dr Evil vaatii miljoonaa :D

orjamies

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
« Vastaus #13 : 30.05.2016, 22:29 »
Miljoonasta voin tehdä 1 Master session =)

Feird

• Vieras
« Vastaus #14 : 31.05.2016, 20:55 »
Eipä tosta miljoonasta vielä kannata itelleen mitään linnareissua hommata ainakaan... varmaan aika paljon muitakin asioita mitä en tekis muutenkaan vaikka isompiakin summia olis tarjolla, tietysti vähän riippuu. Yleisesti ottaen itseen suoraan tai välillisesti kohdistuvat isommat haitat, muilla ihmisillä nyt on vähemmän väliä, mutta kuten sanottua, ei kannata mitään valtion ilmaista ylöspitoa ottaa kuitenkaan. Sitten voi miettiä näitä että oletko valmis elämään vaikka ilman toista jalkaa loppuelämäsi jos saat miltsin...no en todellakaan, liian hankalaa. Tai muuttaisitko Ruotsiin, no en tiedä siitäkään, Ahvenanmaalle korkeintaan  ;D