Kirjoittaja Aihe: Baarimiitti kimppaseksistä kiinnostuneille 3.6 Hki  (Luettu 8777 kertaa)

Karhuvaari

• Uusi asiakas
  • *
  • Dominoiva mies hakee seuraa
  • Galleria
Vs: Baarimiitti kimppaseksistä kiinnostuneille 3.6 Hki
« Vastaus #15 : 26.05.2016, 20:53 »

Ps. Swingerin bileisiin ei oteta yksittäisi miehiä laisinkaan, minusta hienoa, että heitäkin huomioidaan, edes jollain tavoin.
Wildclubin Swingerbileissähän on myös muutamia sinkkumiehiä, jotka ovat varamiehinä bileissä. Jos varamiehenä oleminen kiinnostaa, kannattaa laittaa meiliä Iralle.
Onhan siellä myös gangbangit 2 krt vuodessa, johon sinkkumiehet ovat tervetulleita. Seuraavat gangbangit ihan kohta eli kesäkuun alussa. ;)

Hyvä korjaus. Itse ajattelin FinSwingereitä :)

darkis

• Uusi asiakas
  • *
  • Taistele aina virtaa vastaan
  • Galleria
« Vastaus #16 : 26.05.2016, 21:24 »
Vaikka en ole tavannut arvoista neitoa livenä-voisin sanoa että ilmoituksesta näkyy rento suhtautuminen asiaan,mielikuvitus ja vilpitön halu iloita ja nauttia elämästä.
Sitä nimenomaan puuttuu täältä.Ihmiset usein ovat kangistuneita omiin kaavoihin,jäykkiä,joskus pelokkaita..Jos jotakin ei mene 100 % oman mielikuvan mukaan-se on mukamas suuri suru,johon tarvitsee viinaa tai muuta lohtua..
Tai tyypit,jotka hakevat aivan eri asiaa kuin on heidän sivulla..
Iloitkaa ihmiset!Kesä on tullut,aurinko ja lämpö!
Kaikille hyvää kesää:)
D

slaveJL

• Kanta-asiakas
  • -sleivi-
  • Galleria
« Vastaus #17 : 26.05.2016, 22:14 »
Onnea vaan uudelle miitille, en kuulu itse kohderyhmään mutta siitäkin huolimatta.

Kukkanen

• Vieras
« Vastaus #18 : 29.05.2016, 18:18 »
Kiitoksia tsempeistä :) Miitti on nyt "mieskiintiöltä" täynnä, eli naisia ja pareja mahtuu vielä muutamia mut yksittäisiä miehiä ei enää.

Robertille tiedoksi, että en anna kasvokuvaani netissä arkaluontoisen materiaalin takia, kenellekään. Tutut tunnistavat, mutta muuten jää kasvot pimentoon.

Tarkoitukseni ei ole millään lailla "kilpailla" muiden tapahtumanjärjestäjien kanssa. Hienoa, että tapahtumia ylipäätään on, moneen makuun ja ajankohtaan ja lähtöön. Haluan tutustua ihmisiin ja kätevä tapa on mielestäni kutsua ihmisiä ite kokoon, eikä jäädä venailemaan kotiin. Voi olla, ettei miitissä kukaan kiinnosta mua, mut silti voi olla hyviä keskusteluja ja jotkut muut saattavat kiinnostua toisistaan -jos edes jokin näistä toteutuu, miitti on mielestäni onnistunut :) Ja ei siinä tosiaan mitään ainakaan menetä, kun ilmainen on. Mieluummin tapaan usean mahdollisesti kivan ihmisen kerralla, säästyy aikaa. Miesystävä kuitenkin mukana henkisenä tukena :)

Tervetuloa mukaan mahtuneille! En ehdi/muista välttämättä vastailemaan enää erikseen ei-mahtuneille, mutta miehiä ei siis mahdu enää, ensi kerralla sitten, jos (toivottavasti kun :) järjestän vastaavan uudelleen :)

Marimintti

« Vastaus #19 : 29.05.2016, 20:21 »
Miittien järjestäminen ja niihin osallistuminen on vapaaehtoista. Mielestäni tämä on aika hyvin järjestetty. Kerrotaan aika suoraan mikä on homman nimi. Järjestä vain seuraavak(kin) miitti. Erilaisille miiteille on tarvetta =kysyntää.

PinkCat

• Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • nylkky
  • Galleria
« Vastaus #20 : 30.05.2016, 09:11 »
Robertille tiedoksi, että en anna kasvokuvaani netissä arkaluontoisen materiaalin takia, kenellekään. Tutut tunnistavat, mutta muuten jää kasvot pimentoon.
Sorry kun tartun tähän, kun aihe ja miitti ei itseä kiinnosta, mutta mun korvaan särähtää aika pahasti se, että kaikkien miittiin haluavien pitää lähettää järjestäjälle itsestään kasvokuva mutta järjestäjä ei itse suostu omaa kuvaansa antamaan toisille?

NPNG

• Vieras
« Vastaus #21 : 30.05.2016, 10:16 »
Onko tämä ylipäänsä miitti, vai seuranhakuilmoitus?
Yksi ihminen päättää muiden puolesta kuka saa tulla "miittiin", kuka ei. Tietysti, kasvokuvan perusteella.

En tosin kritisoi. Toivon että mahdollisimman moni saa tästä ikimuistoiset kekkerit, ja kaikilla on hauskaa! Ja on hienoa että löytyy tällainen paikka mistä voi haalia porukkaa orgioihin. Mikään avoin miitti, kaikille tasa-arvoisestihan tämä ei kuitenkaan ole.

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #22 : 30.05.2016, 10:18 »
Aloitusviestissä lukee:  "Jos kuvan laittaminen tuntuu ylitsepääsemättömältä, voi laittaa myös hieman pidemmän esittelytekstin itsestään."

Kukkanen

• Vieras
« Vastaus #23 : 30.05.2016, 13:46 »
Johan mainitsin jossain, että tässä on myös oma lehmä ojassa, toisinsanoen jos löydän mukavaa seuraa, aina plussaa! Jos en, sekään ei haittaa, toivottavasti on hyviä keskusteluja. Jos taas mä en kiinnosta ketään tai kiinnostu kenestäkään, mutta jotkut muut kiinnostuvat toisistaan, hienoa! Joku herkempi ois ottanut nokkiinsa kaikesta kritisoinnista eikä järjestäis tapaamisia/tapahtumia uudestaan. Mua ei haittaa, aion järjestää vastakin jos huvittaa, kyllä tapaamisia ja miittejä maailmaan mahtuu! Vai onko niin mielestänne, että vain ammattimaiset, maksulliset miitit olisi hyvä olla olemassa, eikä tällaista omaksi ja muiden iloksi järjestelyä, jossa ei raha liiku?? Ite just olen kaivannut ilmaisia, ns. matalan kynnyksen tapahtumia.

Naisia olen koettanut saada mukaan enemmän, mutta ei ole löytynyt kuin muutama. Miehillä ollut enemmän kiinnostusta; jos ottaisin jokaisen kiinnostuneen miehen, paikka olis tupaten täynnä. Joku raja on, minkä verran miittiin mahtuu miehiä, nyt on vapaata enää naisille, koko tilaan mahtuu max. 25 henkilöä mikä on mielestäni ihan sopiva määrä. Ei mua sinänsä haittaa, että miehiä on enemmän, se oli aika oletettavaakin. Toki naisiakin olis ollut kiva löytää miittiin enemmän, koska olen naisista kiinnostuneempi noin yleensä, mutta miehiinkin on kiva tutustua mahdollista gangbang-tyylistä juttua varten.

Seuraavaa miittiä koetan kehittää kritiikin huomioiden :) Onhan tämä nyt järjestämäni ensimmäinen seksuaaliaiheinen miitti, minkä pidän. Toki muunlaisia miittejä pitänyt paljonkin, eikä se ole musta tähtitiedettä, vaan rentoa yhdessäoloa kunhan perusasiat on huomioitu.

Tosiaan, itse en kasvokuvaa anna kun on tuo blogi ja alastonkuvia. Muillekaan se ei ole ollut pakollista, vaan suotavaa, jokaisen oman harkinnan mukaan. Jos tila ei olis rajallinen, voisi kutsua aivan kaikki, mutta juuri tuon max. 25 henkilön rajoituksen takia etukäteisilmoittautumiset on olleet tarpeen.

Olisiko parempi laittaa tällaiset ilmoitukset seuranhakupalstalle? Musta tämä on vähän seuranhaun ja miitin sekoitus, välimuoto, on hienoa jos muutkin tutustuvat toisiinsa mut en pane pahakseni vaikka itsekin löytäisin seuraa.

Qurat

• Majuri
  • Baarikärpänen
  • I´m really bad..
  • Galleria
« Vastaus #24 : 30.05.2016, 14:55 »
Aivan mahtava, että joku jaksaa järjestää! :love:

NaughtyGorgeous

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #25 : 30.05.2016, 17:06 »
Niinjoo, ehkä nää kannattaa tulevaisuudessa laittaa suoraan tonne seuranhakuun, jos moisia henkilö aikoo jatkossakin järjestää.

Arttu

« Vastaus #26 : 04.06.2016, 08:47 »
Kukkanen on fiksu ja määrätietoinen viehättävä nainen. Laittakaa naiset ja parit ihmeessä viestiä hänelle mikäli asia kiinnostaa - ymmärsin että mies kiintiö tällä erää täynnä. Suosittelen lämpimästi  :)

Jouni

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
« Vastaus #27 : 04.06.2016, 11:44 »
Kiinnostaa kuulla, miten meni ja millaisia fiiliksiä oli?

Kukkanen

• Vieras
« Vastaus #28 : 04.06.2016, 12:24 »
Kiitoksia Arttu ja samoin voin suositella sinua, mukava tyyppi!

No, omasta näkökulmastani miitti meni oikein mukavasti ja tuntui et paikalle ilmaantui juuri sopivia, mieleisiäni ihmisiä. Ihan hyvä, etten toisaalta ottanut enempää osallistujia, koska pienehkö porukka on kivempi tutustumisen kannalta. Etenkin, kun naisia ei sitten tullutkaan; ois ollut vähän kiusaannuttavaa ehkä, jos olisi ollut 20 miestä + minä :D Nythän miehiä tais olla 8, jos oikein muistan.

Harmillisesti olin ainoa nainen paikalla, vaikka ilmoittautunut oli muutama muukin. Toisaalta se oli aika oletettavaa, että naiset saattavat jänistää :D Mutta eipä tuo menoa haitannut, löytyi oikein kivan oloisia ihmisiä ja jatkoa suunniteltiin. Varmaan siis järjestän miittejä jatkossakin, toivottavasti myös naiset ja parit innostuisivat paikalle. Olen pohtinut ihan omaa Naistenmiittiä, johon ei otettaisi yhtään miestä, se vois olla kätevämpi tapa bi-naisille löytää seuraa :) Mutta infoan näistä sitten myöhemmin. Mun salainen ja vähemmän salainen haave on, että naiset vapautuisivat enemmän, eivätkä tuomitsisi itseään esim. huoramaiseksi, vaan nauttisivat elämästä vapaammin. Toki miehilläkin on estoja, mutta tuntuu, että naisilla keskimääräisesti enemmän. Olispa ihana löytää vapaamielisten naisten porukka.

Mukavaa kesän jatkoa itse kullekin ja nauttikaa lämmöstä ja valosta, itsestänne ja toistanne :)

Moita

« Vastaus #29 : 04.06.2016, 20:42 »
Kiva kuulla, että miitti toteutui. Miesvoittoisuus oli ehkä arvattavaa... Mutta jos jaksat tulevaisuudessakin miittejä vääntää, ja hyvä sana kulkee, homma toivon mukaan korjaantuu sukupuolijakauman osalta.

Itse olen aiheesta varsin kiinnostunut, ja pääsisinkin kumppanini (sub, nainen) kera ehkä tuossa tulevana talvena tapaamisiin. Olemme kuulolla!