Laitanpa tänne, julki ajatukseni joka on käynyt mielessäni!
Mielessäni on pyörinyt ajatus Tampereella toteutettavasta picnikpäivästä. Päivän ikäsuosistus olisi K-40. Itse tapahtuma joskus kesäkuun alkupuolella, jahka kelit vielä hiukan lämpiää. Tavoiteltuna osallistujaryhmänä kinkyhenkiset miehet ja naiset. Erityisesti he, ketkä eivät käy miiteissä tai bileissä (kuten en itsekkään) He jotka viihtyvät hiukan "varjossa" eikä baarit enää houkuttele. Paikana voisi olla jokin hiukan rauhallisemman sijainin omaava puisto tai uimarannan nurtsi. Päivän teemana...auringonotto, tutustumista ja vapaata keskustelua samanhenkisten seurassa sekä hyvät eväät (alkoholi tietty jää kotiin). Live tapaaminen on kuitenkin aina, se paraskeino tutustua toisiin.
Kyselisin: Olisko tälläiseen päivään kiinostusta? Jos on? arki-vai viikonloppu? Mahdollista paikaakin voi ehdotella
Jos kiinostusta ilmenee..ilmoittelen ajankohdasta/paikasta kesäkuun alkupuolella täällä baarin, tapahtumat ja menovinkit ketjussa.
Selvyyden ja väärinkäsitysten välttämiseksi..Tällä ei ole mitään tekemistä Rsykkeen toiminnan kanssa. Vaikka se onkin ihan mainio yhdistys
Itse olen uusi tällä nikilläni täällä. Aiemin olin x-myster..se on nyt historiaa
ps. Tarkoitus ei ole syrjiä nuorisoa mitenkään, mutta me jo kypsemmässäkin iässä olevatkin tarvitsemme joskus "omaatilaa"