Baarin kannatusmaksut
Otan mukaan taas pajuraippoja, eli loput mitä on jäänyt viime kesältä ja sen verran uutta tuotantoa mitä olen ehtinyt hioa. Kaapin perältä löytyi myös erä ihan kunnon keppejä, jos sellaista lelulaukkuunsa joku haluaa. Palautetta on tullut, eli tällä kaudella tulee jakoon entistä pidempää, ohuempaa ja häijympää raippaa
Lainaus käyttäjältä: Juha K - 17.06.2016, 19:53Otan mukaan taas pajuraippoja, eli loput mitä on jäänyt viime kesältä ja sen verran uutta tuotantoa mitä olen ehtinyt hioa. Kaapin perältä löytyi myös erä ihan kunnon keppejä, jos sellaista lelulaukkuunsa joku haluaa. Palautetta on tullut, eli tällä kaudella tulee jakoon entistä pidempää, ohuempaa ja häijympää raippaa Jee! Viimeksi mulla jotenkin epähuomiossa jäi paju nappaamatta mukaan, tänään täytyy korjata tilanne. Pitää myös vissiin vähän hillitä etkoilua, ja säästää kisun bebaan valkoista aluetta uuden välineen testailuun...
Lainaus käyttäjältä: Aino - 18.06.2016, 16:46Lainaus käyttäjältä: Juha K - 17.06.2016, 19:53Otan mukaan taas pajuraippoja, eli loput mitä on jäänyt viime kesältä ja sen verran uutta tuotantoa mitä olen ehtinyt hioa. Kaapin perältä löytyi myös erä ihan kunnon keppejä, jos sellaista lelulaukkuunsa joku haluaa. Palautetta on tullut, eli tällä kaudella tulee jakoon entistä pidempää, ohuempaa ja häijympää raippaa Jee! Viimeksi mulla jotenkin epähuomiossa jäi paju nappaamatta mukaan, tänään täytyy korjata tilanne. Pitää myös vissiin vähän hillitä etkoilua, ja säästää kisun bebaan valkoista aluetta uuden välineen testailuun... Minäkin otan mieluusti pajuraipan testailuun jos niitä vielä on saatavana