Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Jarcca - 17.06.2016, 00:55Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 16.06.2016, 21:50Kiinnostais tulla, mutta olen yöpaikkaa vailla. Saisko keltään mahdollisesti majapaikkaa?Niin ja dresscodesta. Käykö asuksi ihan korsetti ja hame? Lainaan ja jatkan omalla kyssärillä DressCode:n suhteen; Kelpaako tumma puku (suorat housutu, kauluspaita, kraka, pikkutakki jne...)Siisti puku on kelvannut ymmärtääkseni aina Kinky bileissä ja siis nytkin.Tervetuloa!t. Karwis
Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 16.06.2016, 21:50Kiinnostais tulla, mutta olen yöpaikkaa vailla. Saisko keltään mahdollisesti majapaikkaa?Niin ja dresscodesta. Käykö asuksi ihan korsetti ja hame? Lainaan ja jatkan omalla kyssärillä DressCode:n suhteen; Kelpaako tumma puku (suorat housutu, kauluspaita, kraka, pikkutakki jne...)
Kiinnostais tulla, mutta olen yöpaikkaa vailla. Saisko keltään mahdollisesti majapaikkaa?Niin ja dresscodesta. Käykö asuksi ihan korsetti ja hame?
minkä sorttisia keppejä sulla on myynnissä ja minkä hintasia? voisin yhden ottaa kyllä...onnistin jo bambukeppini saamaan katki viimeks kun tuli sessioitua