Baarin kannatusmaksut
hihaton - Tervetuloa tutustumaan Neulotus ei ole kielettyä mutta sitä harjoittavien tulee varustautua itse asianmukaisin välinein (=sharps boxit kotoa mukaan ja mieluusti kotiin myös takaisin). Baletin puolesta juhlatilasta löytyy muutama 'hygieniakori' joista löytyy desinfektoivaa sprayta (pinnoille esim. laitteisiin käytön jälkeen, ei iholle), taitettuja käsipapereita sekä roskis.
Taitanee nämä pippalot jäädä väliin :/
Lainaus käyttäjältä: Galesi - 15.06.2016, 21:46Taitanee nämä pippalot jäädä väliin :/Saat kyydin jos se auttaa päätöstä Kai sitä pitää tulla paikan päälle. Turus tuppaa aina olemaan sen verran hyvät pippalot.
Tulossa kera subin. Olikos se nyt niin että tänne voi/pitää tuoda omat juomat jos haluaa virvokkeita nauttia?
Lainaus käyttäjältä: blandina - 16.06.2016, 14:14Lainaus käyttäjältä: Galesi - 15.06.2016, 21:46Taitanee nämä pippalot jäädä väliin :/Saat kyydin jos se auttaa päätöstä Kai sitä pitää tulla paikan päälle. Turus tuppaa aina olemaan sen verran hyvät pippalot.No ku se ei välttämättä auta... tarviis mennä toisiin pippaloihin eka ainakin kääntymään ja mahdollinen kyyti varmaan lähtee joskus päivällä?
Kiinnostais tulla, mutta olen yöpaikkaa vailla. Saisko keltään mahdollisesti majapaikkaa?Niin ja dresscodesta. Käykö asuksi ihan korsetti ja hame?
Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 16.06.2016, 21:50Kiinnostais tulla, mutta olen yöpaikkaa vailla. Saisko keltään mahdollisesti majapaikkaa?Niin ja dresscodesta. Käykö asuksi ihan korsetti ja hame? Lainaan ja jatkan omalla kyssärillä DressCode:n suhteen; Kelpaako tumma puku (suorat housutu, kauluspaita, kraka, pikkutakki jne...)