Baarin kannatusmaksut
Noihin aikoihin lomalla mutta tietysti just tuolloon työpäivä...
Mä en vielä osaa sanoa,että pääsenkö. Rahatilanne on aika helkkarin hanurista tällä hetkellä. Mut jos rahaa on niin tulossa ollaan.
Lainaus käyttäjältä: rabszolga - 25.05.2016, 10:24Noihin aikoihin lomalla mutta tietysti just tuolloon työpäivä...No olipas paska säkä. Ja kun just aateltiin kokeilla vaihteeksi tuota tiistaita, kun ne torstait monella tökki. Ehkä seuraavalla kerralla sit taas.
Joo mulla sama juttu, mä oon kuvaamassa tuolloin, eli töitätöitä. Toivottavasti nyt edes seuraavaan sitte pääsis.
Lainaus käyttäjältä: Isrika - 25.05.2016, 18:54Joo mulla sama juttu, mä oon kuvaamassa tuolloin, eli töitätöitä. Toivottavasti nyt edes seuraavaan sitte pääsis.No peeveli sentään! Kaavailimme kyllä alustavasti juurikin edellä mainituista syistä, että tulevaisuudessa pidettäis vuorokuukausin joka toinen miitti tiistaisin ja joka toinen torstaisin. Ja tosiaan kenties paikkakuntaakin vaihdellen.
Näillä näkymin olen Vaasassa keikalla ja ilmestyn siis paikalle.Mikään ei tosin ole niin varmaa kuin epävarma: Kuluneella viikolla oli tarkoitus olla vapaalla ja ensi viikolla käväistä yhtenä päivänä Pohjanmaalla ja olla pari vuoroa töissä Tampereella. Tässä sitä maataan venäläisten kansoittamassa hostellissa Imatralla kun Ruokolahdelta ei löytynyt makuusijaa kahdeksi viikoksi, prkl...Kuka lohduttaisi Dicea (ihan luvan kanssa)?
Muistakaahan pohojalaaset tämä! Jos joku on täältä Kokkolasta menossa med bil, niin saattaisin olla kiinnostunut hyppäämään samoille jousille.