Baarin kannatusmaksut
Mun nelivuotias on löytänyt metrisen narun ja sitoo dinosauruksen raajoja erilaisiin paketteihin. Fiilikset on hiukan moniseliteiset. Erityisesti kun kyseessä ei ole ensimmäinen eikä ainoa tapa miten tityt piirteet nousevat esiin. Vai pitäiskö mun riisua pervopinkkilasit tässä suhteessa?
Näissä keskustelussa aina huomaa sen elämänkokemuksen laajuuden. Tottakait se on ihan selvää että ei kaikkea sänkykamaritouhua tarvitse... eikä saakaan... tuoda lasten näkösälle. Se huppu esimerkin ruotiminen todisti taas kerran sitä että ei kannata takertua pieniin yksityiskohtiin. Pääasia että Jesuiitta-munkkien periaate, "Tarkoitus pyhittää keinot", toteutuu. Ei saa tehdä elämästä liian vaikeeta. Minun mielestäni seksin ja lasten väliltä ei saa valita vain jompaakumpa vaan ne molemmat jos muutoin elämäntilanne antaa myöten.
Lainaus käyttäjältä: Raippa - 23.08.2011, 22:48Näissä keskustelussa aina huomaa sen elämänkokemuksen laajuuden. Tottakait se on ihan selvää että ei kaikkea sänkykamaritouhua tarvitse... eikä saakaan... tuoda lasten näkösälle. Se huppu esimerkin ruotiminen todisti taas kerran sitä että ei kannata takertua pieniin yksityiskohtiin. Pääasia että Jesuiitta-munkkien periaate, "Tarkoitus pyhittää keinot", toteutuu. Ei saa tehdä elämästä liian vaikeeta. Minun mielestäni seksin ja lasten väliltä ei saa valita vain jompaakumpa vaan ne molemmat jos muutoin elämäntilanne antaa myöten. Mä edelleen kuitenkin näen tässä samaa. Eli siis tarkoitus pyhittää keinot? Esileikin voisi siis hyvin tällä periaatteella yhdistää lasten leikkeihin vai? Säästyy kätevästi aikaakin?
Ehkä pieni kevennys...totuuden poikanen?Virtasen pariskunta oli lauantai-iltana kiimoissaan japäättivät "vetäistä pikaiset". Ongelma oli, että heidän6-vuotias poikansa oli kotona. Niinpä vanhemmat pyysivätpoikaa menemään parvekkeelle ja kertomaan mitä ulkonatapahtuu. Itse he menivät makuuhuoneeseen..........Poika alkoi raportoida: "Peltoset lähti ulos". "Jaska on taas humalas"."Näyttäis, että Laineilla nussitaan".Vanhemmat pelästyy ja keskeyttää aktin."Mistä niin luulet?" Isä kysyy arasti."Santtukin seisoo parvekkeella!" =D
Lainaus käyttäjältä: Raippa - 23.08.2011, 18:47 Vaikkapa jos lapset jo pienestä pitäen oppivat siihen että äiti ja isä pukeutuu joksus kumiin ja muoviin... tai vaikka 24/7... siitä tulee heille luonnollista. Eivätkä he myöhemminkään pidä sitä kovin erikoisena kun alkavat jo itse ajatella. Kumi- ja nahkahuppujakin voi yhdistää leikkeihin erilaisten satuolentojen muodossa ja jos äiti pukeutuu isän mielestä seksiskkäästi vaikkapa lumikiksi voi se olla lapsista erityisen mieluista ja mikä sen parempaa kuin jos se sadun metsästäjä vielä suutelee äitiä ja pitää häntä muutoinkin hyvästä. Se kertoo onnellisuudesta lapsille, vaikka se kertoo ihan jostain muusta puolisoille. Minusta tämä ei sisältänyt huumoria. Vai käsitinkö ihan väärin?
Vaikkapa jos lapset jo pienestä pitäen oppivat siihen että äiti ja isä pukeutuu joksus kumiin ja muoviin... tai vaikka 24/7... siitä tulee heille luonnollista. Eivätkä he myöhemminkään pidä sitä kovin erikoisena kun alkavat jo itse ajatella. Kumi- ja nahkahuppujakin voi yhdistää leikkeihin erilaisten satuolentojen muodossa ja jos äiti pukeutuu isän mielestä seksiskkäästi vaikkapa lumikiksi voi se olla lapsista erityisen mieluista ja mikä sen parempaa kuin jos se sadun metsästäjä vielä suutelee äitiä ja pitää häntä muutoinkin hyvästä. Se kertoo onnellisuudesta lapsille, vaikka se kertoo ihan jostain muusta puolisoille.
Lainaus käyttäjältä: Queena - 23.08.2011, 23:06Lainaus käyttäjältä: Raippa - 23.08.2011, 22:48Näissä keskustelussa aina huomaa sen elämänkokemuksen laajuuden. Tottakait se on ihan selvää että ei kaikkea sänkykamaritouhua tarvitse... eikä saakaan... tuoda lasten näkösälle. Se huppu esimerkin ruotiminen todisti taas kerran sitä että ei kannata takertua pieniin yksityiskohtiin. Pääasia että Jesuiitta-munkkien periaate, "Tarkoitus pyhittää keinot", toteutuu. Ei saa tehdä elämästä liian vaikeeta. Minun mielestäni seksin ja lasten väliltä ei saa valita vain jompaakumpa vaan ne molemmat jos muutoin elämäntilanne antaa myöten. Mä edelleen kuitenkin näen tässä samaa. Eli siis tarkoitus pyhittää keinot? Esileikin voisi siis hyvin tällä periaatteella yhdistää lasten leikkeihin vai? Säästyy kätevästi aikaakin?Ei lapsiperheessä (yleensä) ihan koko ajan leikitä lasten kanssa tai muuten olla yhdessä intensiivisesti - lapsetkin leikkivät ja touhuavat omiaan itsekseen ja kamujen tai sisarusten kanssa, esim. silloin ehtii hyvin vanhempien (/vanhemman) mieli askarella esim. tulevan odotuksessa. Jos ei nyt tehtäisi tästä asiasta liian monimutkaista, kun ei se ole =)Tässä ketjussa ajatuksenpoikanen esileikistä:http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=485.0
"Ja kunnes toisin vahvistetaan, oletan että kirjoituksessa ei ollut huumoria, koska siinä ei mielestäni ole minkäänlaista humoristista sävyä havaittavissa. "QueenaEi tuossa alkuperäisessä tekstissä ollut huumorin häivääkään.Ja Queena puhuu viesteissään täyttä asiaa.Ps. vaikka onkin ”kärttyisä vanhapiika”.