Baarin kannatusmaksut
Voi hyvä ihme sentään....millähän tähän maahan on saatu kansalaisia ollenkaan ennen vanhaan kun kaikki on nukkunut samassa huoneessa. Pitäs varmaan joku vahingonkorvaus hakemus pistää noille omille vanhemmillekkin siitä, että on pistetty kaappiin nukkumaan kun isä tuli intistä lomille ja sänkytila oli tiukassa siinä yhdessä huoneessa missä asuttiin...ja kaippa se nuoripari halusi jotain muutakin niiden lomien aikana tehdä kuin vain halata. Isompanakin kyllä tiesi mitä sen lukitun oven takana tapahtuu ihan vaan äänien perusteella. Hyi hyi mokomia vanhempia...selibaatissahan niiden olis pitänyt pysytellä tai tajuta edes palkata lastenhoitaja ja siirtyä hotelliin useempi kerta viikossa. Sääli ettei niiden budjetti riittänyt moiseen. Ollaan nyt sitten vissiin erittäin traumatisoituneita lapsia kaikki kolme ihan vaan sen takia, että omilla vanhemmilla sattui olemaan se kamalan kauhistuttava seksielämäkin. ...jep tuli provosoitua mut joku maalaisjärki käteen...
Kukaan ei tässä ketjussa ole väittänyt että vanhempien ei pitäisi saada harrastaa seksiä. Kyse on kirjoituksesta jossa henkilö ilmoittaa että on ok jos vanhemmat ovat kumiasuissa kiihottuneina kesken lasten leikkien. Kukaan ei kai ole sanonut, että jos saat lapsia et saa harrastaa seksiä, ja että olisi maailmanloppu jos erehdyksessä teini tulee huoneeseen kun vanhemmat on puuhissa, tai jos makkarista kuuluu joskus vähän ääniä. Nämä asiat eivät liity aiheeseen millään tavalla, eikä kukaan ole väittänyt että seksi kahden aikuisen välillä lapsiperheessä olisi jollain tavalla väärin. Kyse on yksinkertaisesti siitä, että jos suunnitelmallisesti yhdistetään lapset ja seksuaalinen toiminta ja pidetään sitä täysin normaalina, tai jopa jonkinlaisena seksuaalisen kasvatuksen ja suvaitsevuuden lisäämisen metodina, on jossain joku asia pahasti pielessä.Mun mielipide on että sellainen toiminta lähentelee jo lasten kaltoinkohtelua, koska siinä pakotetaan lapset seuraamaan seksuaalista toimintaa. Fetissi asuja ostetaan ja pidetään koska ne kiihottavat, ja mielestäni niiden ja seksivälineiden käyttö on seksuaalista toimintaa, ja siksikin niiden yhdistäminen lasten läsnäoloon on moraalisesti erittäin arvelluttavaa.
Lainaus käyttäjältä: Queena - 24.08.2011, 13:06Kukaan ei tässä ketjussa ole väittänyt että vanhempien ei pitäisi saada harrastaa seksiä. Kyse on kirjoituksesta jossa henkilö ilmoittaa että on ok jos vanhemmat ovat kumiasuissa kiihottuneina kesken lasten leikkien. Kukaan ei kai ole sanonut, että jos saat lapsia et saa harrastaa seksiä, ja että olisi maailmanloppu jos erehdyksessä teini tulee huoneeseen kun vanhemmat on puuhissa, tai jos makkarista kuuluu joskus vähän ääniä. Nämä asiat eivät liity aiheeseen millään tavalla, eikä kukaan ole väittänyt että seksi kahden aikuisen välillä lapsiperheessä olisi jollain tavalla väärin. Kyse on yksinkertaisesti siitä, että jos suunnitelmallisesti yhdistetään lapset ja seksuaalinen toiminta ja pidetään sitä täysin normaalina, tai jopa jonkinlaisena seksuaalisen kasvatuksen ja suvaitsevuuden lisäämisen metodina, on jossain joku asia pahasti pielessä.Mun mielipide on että sellainen toiminta lähentelee jo lasten kaltoinkohtelua, koska siinä pakotetaan lapset seuraamaan seksuaalista toimintaa. Fetissi asuja ostetaan ja pidetään koska ne kiihottavat, ja mielestäni niiden ja seksivälineiden käyttö on seksuaalista toimintaa, ja siksikin niiden yhdistäminen lasten läsnäoloon on moraalisesti erittäin arvelluttavaa.Komppaan Queenaa täysillä. Aivan samaa mieltä!
Tuolla tavalla ajateltuna meidän pitäisi saada uusi laki, joka kieltää kaiken pikkutuhman makuuhuoneen ulkopuolella. Koska jos ne alushousut jää kotiin, tai se plugi tulee laitettua sinne vaatteiden alle piiloon kun lähtee ovesta ulos...niin siinähän altistaa koko vastaan tulevan kansan...aikuiset ja lapset todistamaan ei toivottua seksuaalista käytöstä...vaikka ne ei sitä tiedäkkään. Enkä oikein jaksa uskoa ettei nuo vanilijatkaan harrastaisi jonkunlaista esileikkiä vaikka lapset olisikin paikalla, niin ettei se niiden lasten silmään siltä kuitenkaan näytä. Hyvin toimivassa parisuhteessa esimerkiksi automatkat on varmasti yksi käytetty paikka. Se käsi siinä toisen reidellä ei näytä yhtään miltään sen lapsen silmään, mutta varmast saa reaktion aikaan. Ja johonkin fetissi bileisiin lähteminenkin lateksissa...ei se tarvitse kuitata kuin naamiaisina. Uskon että varsinkin Suomessa vanhemmat osaa olla vastuullisia sen suhteen miten asiat esitetään.
Vastaan nyt ylläpidon edustajana:Sovitaanko, että kumihuput yms ja selkeästi kiihottuneena lasten edessä esiintyminen sekä lasten altistaminen (tahallisesti) aikuisten seksielämälle ei ole hyväksyttävää. joten siitä ei enää tarvitse vääntää kättä, Raippa on "tuomionsa"saanut. Keskustelu jatkukoon
Lainaus käyttäjältä: Raippa - 23.08.2011, 22:48Näissä keskustelussa aina huomaa sen elämänkokemuksen laajuuden. Tottakait se on ihan selvää että ei kaikkea sänkykamaritouhua tarvitse... eikä saakaan... tuoda lasten näkösälle. Se huppu esimerkin ruotiminen todisti taas kerran sitä että ei kannata takertua pieniin yksityiskohtiin. Pääasia että Jesuiitta-munkkien periaate, "Tarkoitus pyhittää keinot", toteutuu. Ei saa tehdä elämästä liian vaikeeta. Minun mielestäni seksin ja lasten väliltä ei saa valita vain jompaakumpa vaan ne molemmat jos muutoin elämäntilanne antaa myöten. Mä edelleen kuitenkin näen tässä samaa. Eli siis tarkoitus pyhittää keinot? Esileikin voisi siis hyvin tällä periaatteella yhdistää lasten leikkeihin vai? Säästyy kätevästi aikaakin?Tämän viestin sävy on kuitenkin jo aika erilainen, mutta et mitenkään kerro että kumihuppu juttusi olisivat olleet vitsejä tai huumoria, ja että meidän kaikkien olisi se asia pitänyt ymmärtää heti huumorina. Olen 27 vuotias lapseton ihminen, katsoisin kuitenkin että elämänkokemusta on sen verran, että minulla saa olla mielipide asioihin lapsiinkin liittyen. Tuollaiseen huppu yksityiskohtaan tarttuu todella helposti, koska mielestäni jopa viranomaiset olisivat asiasta kiinnostuneita, jos sattuisivat juttuun törmäämään. Noin yleisesti asioita, joissa seksuaalinen toiminta on millään tavalla yhdistetty lapsiin tai lasten läsnäoloon, ei oteta suomessa kovinkaan kevyesti. Myöskään minä en ota asiaa kevyesti, ja siksi siihen tartuin kun en siitä mitään humoristista sävyäkään löytänyt.P.s Huomattavaa että lainauksessa on poistettu paljon teksitä lauseiden välistä jotta lainaus ei olisi suhteettoman pitkä. Muokattu lauserakanteita ja lisätty puuttuvia pilkkuja..
Näissä keskustelussa aina huomaa sen elämänkokemuksen laajuuden. Tottakait se on ihan selvää että ei kaikkea sänkykamaritouhua tarvitse... eikä saakaan... tuoda lasten näkösälle. Se huppu esimerkin ruotiminen todisti taas kerran sitä että ei kannata takertua pieniin yksityiskohtiin. Pääasia että Jesuiitta-munkkien periaate, "Tarkoitus pyhittää keinot", toteutuu. Ei saa tehdä elämästä liian vaikeeta. Minun mielestäni seksin ja lasten väliltä ei saa valita vain jompaakumpa vaan ne molemmat jos muutoin elämäntilanne antaa myöten.
Tässä asiassa komppaa Queenaa täysin. Minulle jäi samanlainen kuva alkuperäisestä tekstistä. Luin sen useampaan otteeseen kun ajattelin ymmärtäneeni sen väärin. Tai ehkä ymmärsin, en tiedä.Tuo kumiasuihin pikkuhiljaa tottuminen ja niiden yhdistäminen satuhahmoihin oli aika makaaberia. KumiTuhkimo tai pvcMuumi - huhhuh!Minulla on elämänkokemusta reilun neljänkymmenen vuoden ajalta. En tiedä onko se riittävän laaja ilmaisemaan mielipidettäni. Kaksi lasta tekaisin siinä ja yksinhuoltajanakin olen ollut. Meillä valistus kaikenlaisiin asioihin on hoidettu puhumalla, ja hyvin ovat lapset kasvaneet suvaitsevaisiksi (ilman totuttelua mihinkään).
rooli peli voi hyvinkin olla kiihottavaa puolisoitten välillä, mutta sadun kannalta kiehtovaa lapsen mielestä. Ilman että siihen liittyy mitään lapsen maailmaa loukkaavaa.