Baarin kannatusmaksut
Mistä ihmeestä nuo edellisen kirjoittajan mielipiteet taas kimposi...Hivenen likainen mielikuvitus Missä kohti Raipan kirjoituksessa neuvottiin harrastamaan seksiä lasten edessä???
Lapsettomat ihmiset ovat aina parhaita asiantuntijoita lasten kasvattamisessa. Ehkä todella on parempi siirtyä muualle, ellei ymmärrä huumoria tai ymmärrä lukemaansa.
Lainaus käyttäjältä: telle - 23.08.2011, 21:40Lapsettomat ihmiset ovat aina parhaita asiantuntijoita lasten kasvattamisessa. Ehkä todella on parempi siirtyä muualle, ellei ymmärrä huumoria tai ymmärrä lukemaansa. Suositteleeko tellekin että seksikaupasta ostetut aikuisten välineet otetaan mukaan pienten lasten leikkeihin? Minulla tosiaan ei ole lapsia, yhtään en ole kasvattanut. Ja kun niitä lapsia toivottavasti joskus siunaantuu, en todellakaan aio kasvatusta hoitaa kumiasussa.En tiedä missä huumori tässä oli, en ainakaan havainnut mitään humoristista sävyä. Mielestäni raipan kirjoituksesta ei edes tarvitse lukea rivien välistä, jotta saa saman käsityksen asiasta kuin minä sain.
En minäkään niistä hupuista oikein innostunut tässä yhteydessä, mutta se pohjimmainen ajatus tuli kyllä selväksi: kaikenlaista pikkutuhmaa voi kyllä tehdä lapsiperheessäkin lasten paikalla ollessa - esim. sanallisesti vihajaamalla tai eleillä - niin ettei pienet lapset ymmärrä mistä on kyse. Isommilla on jo kyllä tuntosarvet ja hoksottimet päällä, niiltä ei paljon mikään jää huomaamatta ja olen sitä mieltä, että lapsia ei pidä altistaa näkemään aikuisten seksuaalista toimintaa tai kihhottumista. Pussailu ja hyvänäpitäminen (esim. halaaminen) taas on sellaista jonka soisin jokaisen lapsen saavan nähdä vanhempiensa tekemänä
Mä en tässä nyt ymmärrä sitä miksi lasten läsnäollessa pitäisi olla tappeja pepussa tms..miksi lasten läsnäollessa pitäisi olla kiihoittunut. Vai onko kyse jostain muusta kuin kiihokkeesta..Mä oon varmaan hirveä tiukkapipo mutta kun en vaan tajua. Ymmärrän sen että sekstaillaan tavalla tai toisella kun lapset on eri huoneessa jne.
Tuskin kukaan moista edes harkitsisi, kumihuppu taisi olla se huumori osuus tässä...Enkä edelleenkään usko, että kukaan meistä "lapsellisista" seksileluja on lasten leluiksi antamassa tai edes jättämässä lasten näkyville...Pointti oli todellakin se, että 24/7 ei tarkoita koko ajan perwovaatteissa kulkemista ja pelkkää seksiä, vaan taipumuksiaan voi toteuttaa muutenkin, lasten siitä kärsimättä. Enkä ymmärrä, miksi nykyään ollaan niin valmiita heittämään lokaa ihmisten niskaan
Vaikkapa jos lapset jo pienestä pitäen oppivat siihen että äiti ja isä pukeutuu joksus kumiin ja muoviin... tai vaikka 24/7... siitä tulee heille luonnollista. Eivätkä he myöhemminkään pidä sitä kovin erikoisena kun alkavat jo itse ajatella. Kumi- ja nahkahuppujakin voi yhdistää leikkeihin erilaisten satuolentojen muodossa ja jos äiti pukeutuu isän mielestä seksiskkäästi vaikkapa lumikiksi voi se olla lapsista erityisen mieluista ja mikä sen parempaa kuin jos se sadun metsästäjä vielä suutelee äitiä ja pitää häntä muutoinkin hyvästä. Se kertoo onnellisuudesta lapsille, vaikka se kertoo ihan jostain muusta puolisoille.