Baarin kannatusmaksut
saakohan kirjailijoilta omistuskirjoituksen kirjaan jos sen tuo mukanaan julkkaritilaisuuteen? sääli että tilaisuus on jo klo 15, karsii ehkä osallistujia mutta yritetään päästä mukaan.
Kuinka suuri painos tuosta on, että kuinka kauan sitä riittää vielä kirjakaupan kautta?
Siksipä siis haluaisin laittaa oman kappaleeni kiertoon jollekin uudelle tulokkaalle, joka haluaisi selailla kaunista ja asiapitoista aapista. En pyydä kirjasta maksua, vaan toivon hyvän lähtevän kiertoon aina sitten, kun aapinen on ahmittu ja joutaisi uuteen kotiin. Jos siis joku tiedonjanoinen tulokas kokee tarvetta kirjalle, laita minulle yksäriä, niin saadaan hyvä liikkeelle
^ Mainio idea!Teos sopisi myös yhdistysten kirjahyllyihin jäsenille lainattavaksi - onhan kaikilla kerhotilat ja omat perwokirjastot
Lainaus käyttäjältä: submit - 11.10.2016, 18:42^ Mainio idea!Teos sopisi myös yhdistysten kirjahyllyihin jäsenille lainattavaksi - onhan kaikilla kerhotilat ja omat perwokirjastot Minun pervotila on makkari ja sekin vain muutaman välineen, vaatteiden, kenkien ja Qumman kuvan takia. Pitääkö mun nyt väsätä makkariin kirjahylly? Aloittaa täyttö tästä kirjasta (joka viimein eilen tuli tänne Espoon jäkhälle).
Lainaus käyttäjältä: Sub_Hera - 11.10.2016, 18:55Lainaus käyttäjältä: submit - 11.10.2016, 18:42^ Mainio idea!Teos sopisi myös yhdistysten kirjahyllyihin jäsenille lainattavaksi - onhan kaikilla kerhotilat ja omat perwokirjastot Minun pervotila on makkari ja sekin vain muutaman välineen, vaatteiden, kenkien ja Qumman kuvan takia. Pitääkö mun nyt väsätä makkariin kirjahylly? Aloittaa täyttö tästä kirjasta (joka viimein eilen tuli tänne Espoon jäkhälle). Pitää Jos sen teet, lahjoitan muutaman aihepiiriin liittyvän kirjan. Itse en enää kerää kirjoja. Max metri saa olla.
Erityisen warm and fussy fiilis tuli kuvituksesta ja etenkin kuvista joissa luki jotakuinkin näin "Kuva Forsströmien albumista"