Baarin kannatusmaksut
Mä tykkään palvella heitä, jotka ovat läheisiä minulle. Koen palvelemisen myös eräänä alistumisen muotona. Minusta on upeaa, jos saan esimerkiksi suihkussa pestä D:n päästä varpaisiin. Tai tuoda aamiaista sänkyyn. Sellaisia pikkuasioita, jotka vahvistaa suhdetta. Teen tuota kyllä myös niiden kumppaneiden kanssa, joiden kanssa ei ole D\s-viritystä. Silloin se on lähinnä nautinnon ja hyvän mielen tuottamista. Kummassakin tapauksessa saan itse paljon nautintoa ja mielihyvää.
Hankalaa se on Dominoivan alkaa kertoa, milloin alistuva alistuu oikeasti ja milloin leikisti. Jos siis ei itse ole koskaan alistunut, oikeasti tai leikisti.
Mutta jos nyt ajatellaan suhdetta, missä minä paljastan itseni ja erityisyyteni ja asiat joista nautin, niin vähimmäisvaatimus sille toiselle on olla omassa osuudessaan yhtä rehellinen, ja jos ei ole vastakappale, ei sitten sellaista ala esittämään.
Mä nyt lähinnä ajan takaa sitä, ettei yksikään Dominoiva voi lukea alistuvan ajatuksia. Minut alistumisen tunne yllättää joskus todella oudoissa tilanteissa. Eikä siihen tarvita välttämättä kuin Dominoivan läsnäolo. Ei eleitä, ilmeitä, katseita, sanoja, mitään temppuja. Vain läsnäolo. Sellaisen ihmisen läsnäolo, joka saa minut tuntemaan itseni turvatuksi, arvostetuksi juuri sellaisena kuin olen. Siinä tilanteessa yleensä Dominoivalla ei ole hajuakaan tilastani, mutta teen sen kyllä äkkiä selväksi.Jos ei ole ikinä alistunut kenellekään, ei voi täysin ymmärtää alistumista. Sama pätee myös dominointiin.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 25.04.2016, 00:14Hankalaa se on Dominoivan alkaa kertoa, milloin alistuva alistuu oikeasti ja milloin leikisti. Jos siis ei itse ole koskaan alistunut, oikeasti tai leikisti.Niin, taita alistaja määritellä sen milloin alistuminen on riittävää, eli se että näkee ja tuntee sen että alistuja on oikealla tavalla käytytyvä, sillä alistisessa juuri puututaan nimen omaan käytäkseen. Tälläin on hyvin helppo kun on itse alistuja itse määrittelee itselleen mikä on riittävä.
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 26.04.2016, 21:06Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 25.04.2016, 00:14Hankalaa se on Dominoivan alkaa kertoa, milloin alistuva alistuu oikeasti ja milloin leikisti. Jos siis ei itse ole koskaan alistunut, oikeasti tai leikisti.Niin, taita alistaja määritellä sen milloin alistuminen on riittävää, eli se että näkee ja tuntee sen että alistuja on oikealla tavalla käytytyvä, sillä alistisessa juuri puututaan nimen omaan käytäkseen. Tälläin on hyvin helppo kun on itse alistuja itse määrittelee itselleen mikä on riittävä.Tokihan subi voi käyttäytyä toivotulla tavalla ja olla "alisteisessa tilassa", mutta tekeekö subi sen, koska on alistunut vai koska haluaa vain selvitä tilanteesta? Harmi vain, ettei Dominoiva voi kuitenkaan lukea subin ajatuksia. Ei tuntea subin tunteita. Alistumisen TUNTEESTA (se vapaus, turva, rauha) tietävät vain he, jotka ovat sen kokeneet. Alistuva voi käyttäytyä alistuvasti ja olla silti henkisesti todella kaukana alistumisen tunteesta.