Kirjoittaja Aihe: Julmuus, kauheus.. .  (Luettu 13129 kertaa)

Hirvaz

• Kanta-asiakas
  • Murrur.
  • Galleria
Julmuus, kauheus.. .
« : 23.04.2016, 01:07 »
Kauttani ei ole syytä odottaa olevan saatavilla hellyyttä, huumoria tai hyvää tahtoa, vain silkkaa julmuutta & välinpitämättömyyttä.

Disclaimer: Ei tarkoita holtittomia verenjuoksutuksia eikä luuhunsaakkapieksäjäisiä.

Tarkoittaa: Not much aftercuddling. Harsh exclamatory remarks after everything and all.
Full ignore.

Julmuus? Teille?

* )

lili

• Asiakas
  • **
  • My pain, Your thrill.
  • Galleria
Vs: Julmuus, kauheus.. .
« Vastaus #1 : 23.04.2016, 04:58 »
Tavanomaisuudesta poikkeavuudessaan piristävä keskustelunaloitus. Joskin epäselväksi ehkäpä jää, mistä tässä halutaan keskusteltavan. Julmuuden olemuksesta? Vai oliko tämä edes keskustelunaloitus...?

Feird

• Vieras
« Vastaus #2 : 23.04.2016, 14:55 »
Kauttani ei ole syytä odottaa olevan saatavilla hellyyttä, huumoria tai hyvää tahtoa, vain silkkaa julmuutta & välinpitämättömyyttä.

Disclaimer: Ei tarkoita holtittomia verenjuoksutuksia eikä luuhunsaakkapieksäjäisiä.

Tarkoittaa: Not much aftercuddling. Harsh exclamatory remarks after everything and all.
Full ignore.

Julmuus? Teille?
  * )

Taisin tätä asiaa pohtia jossain aikaisemmassa ketjussa jo, silloin sain vähän kummallista palautetta mutta ehkä tämä on vähän hankalasti ymmärrettävä asia. Monet tietysti haluaa jotain jälkihoitoa ja pehmoilua sessioinnin jälkeen. Minusta tälläinen ei ihan kaikkiin sessioihin sovi eikä se oikein noin vain luonnistu. Eikä tästä nyt pidä vetää sellaisia johtopäätöksiä ettei subin tunteet kiinnosta minua tippaakaan, tietysti session jälkeen pitää kysellä fiiliksiä ja muuta, mutta sellainen söpöily ei ole se mitä itse haluan välttämättä session päätteeksi harrastaa. Minustakin sellainen hellempi puoli löytyy kyllä ja siitä sitten jotkut harvat ja valitut pääsevät nauttimaan, mutta se on asia erikseen.

Ms. M

• V.I.P.
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
« Vastaus #3 : 23.04.2016, 16:20 »
Oletetaanpa tilanne, jossa sessio on ollut erittäin intensiivinen. Molemmille osapuolille. Ja oletetaan, että subi\masokisti on session jälkeen väsynyt, tärisevä ja naurun&itkun-sekainen mytty sängyllä. Subi ei pysty artikuloimaan omia fiiliksiään kysyttäessä. Mitä tekisitte?

TragedyForYou

• Vieras
« Vastaus #4 : 23.04.2016, 16:51 »
MsM:n kysymykseen, olisin vain iholla, pitäisin kiinni ja silittelisin. Rauhoittelisin.
Mä en kovasti keskustele heti session jälkeen, se ei minusta ole tarpeellista. Keskustelu tulee myöhemmin. Session jälkeen itsellenikin on tärkeää vain rauhoittaa ja "maadoittaa" tilanne ja palautua rauhassa. Ei siihen sanoja aina tarvita, mutta läsnäoloa kyllä. Eikä sen tarvitse mitään söpöilyä olla, harvemmin onkaan.
Mun olo jäisi varmaan hyvin ontoksi jos sessio päättyisi kylmästi siihen että "moikka" ja ovi kiinni. En tekisi sellaista, ei mun juttu.

Ms. M

• V.I.P.
  • Galleria
« Vastaus #5 : 23.04.2016, 17:04 »
MsM:n kysymykseen, olisin vain iholla, pitäisin kiinni ja silittelisin. Rauhoittelisin.
Mä en kovasti keskustele heti session jälkeen, se ei minusta ole tarpeellista. Keskustelu tulee myöhemmin. Session jälkeen itsellenikin on tärkeää vain rauhoittaa ja "maadoittaa" tilanne ja palautua rauhassa. Ei siihen sanoja aina tarvita, mutta läsnäoloa kyllä. Eikä sen tarvitse mitään söpöilyä olla, harvemmin onkaan.
Mun olo jäisi varmaan hyvin ontoksi jos sessio päättyisi kylmästi siihen että "moikka" ja ovi kiinni. En tekisi sellaista, ei mun juttu.

Jep. Noilla linjoilla minäkin. Mä en edes heti pysty keskustelemaan. Mielummin oon hiljaa ja juurikin pyrin ns.takaisin maanpinnalle, olen sitten sessiossa subin, masokistin tai sadistin roolissa. Ei sen tosiaan tarvise olla söpöilyä, mutta läsnäoloa tarvitsen. Ja jos olen se, joka on antanut kipua, haluan olla täysin varma, että vastaanottanut osapuoli on kunnossa ennen kuin tiet eroaa.

Perhonen89

• V.I.P.
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
« Vastaus #6 : 23.04.2016, 17:10 »
Jälkihoitoakin on niin erilaista. Voi suukotella ja halata, maata session jälkeen vain toisen kainalossa jne. Tai sit vaikka keskustella session jälkeen.

Jokainen toki toimii omalla tavallaan, mutta aloittajan mainitsema täydellinen ignooraus tuntuuu omaan korvaani aika ikävältä, varsinkin kun itse kaipaa aina jonkinlaista jälkihoitoa. Mutta kukin taivaltaa omalla tyylillään. Kun vain sitten jollain tavalla muuten muistetaan huomioida ja huolehtia subista, jos ei jälkihoitoa anna.

TragedyForYou

• Vieras
« Vastaus #7 : 23.04.2016, 17:15 »
Mun täytyy myöntää, että ajatuksen tasolla voisin ehkä fantasioida täydellisestä kylmyydestä ja sessiokumppanin hoitamatta jättämisestä. Mutta siihen se jääkin, ajatuksen tasolle.
Vaikka sadisti olenkin niin olen silti empaattinen ihminen.  Enkä voisi jättää sessiotoveria heti yksin nuolemaan haavojaan.
Tiedän kyllä, että jotkut alistuvat ja masokistitkin haaveilevat täydellisen kylmästä kohtelusta. Mutta toimiiko sekään muutoin kuin fantsuna?

Feird

• Vieras
« Vastaus #8 : 23.04.2016, 19:04 »
No olisko vähän tylyä vaan heittää kaveri ulos ovesta "kiitos käynnistä ja tervetuloa uudelleen"  :D

balthazar

• Vieras
« Vastaus #9 : 24.04.2016, 10:41 »
Mulla tulee aina mieleen, että nämä "rojut rööriin ja moi (toki viitaten myös penetroimattomaan kanssakäymiseen)" -tyypit tuntuu aina toteuttavan jotain päänsisäistä juttua sen toisen ihmisen kustannuksella, mikä on ihan fine jos toinen on kartalla siitä mitä tapahtuu. Julmuus on kuitenkin aivan eri asia, kuin aloittajan maalaama kuva välinpitämättömyydestä.

Päällimmäisenä siis herää huoli siitä, onko tällainen ihminen yleensäkin vain irti omasta tunne-elämästään ja miksi näin?

Julmuus taas, no itselläni on ollut taipumusta sellaiseen suunnitelmalliseen rikkirepimiseen jos olen aikoinaan kokenut vääryyden ja kaltoinkohtelemisen tunteita. Sittemmin olen oppinut, että siinä rikkoo vain itseään; vain rakkaudessa voi elää, itsensä rakastamisen ollessa se kaikkein tärkein. Enkä voi rakastaa itseäni (tai ketään muutakaan) satuttamalla muita. Pelossa ja vihassa vain näivettää itseään.

Lady Whip

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
« Vastaus #10 : 24.04.2016, 11:52 »
; vain rakkaudessa voi elää, itsensä rakastamisen ollessa se kaikkein tärkein. Enkä voi rakastaa itseäni (tai ketään muutakaan) satuttamalla muita. Pelossa ja vihassa vain näivettää itseään.

Mitä tarkoittaa itsensä rakastaminen. Onko se sama asia kuin kunnioittaminen.
Jos näin on, silloin ymmärrän tekojen vaikutuksen. Toimii sillä tavalla muita kanssaeläjiä kohtaan jotta voi katsoa itseään peilistä tuntematta häpeää tekojensa vuoksi.

balthazar

• Vieras
« Vastaus #11 : 24.04.2016, 12:06 »
Mitä tarkoittaa itsensä rakastaminen. Onko se sama asia kuin kunnioittaminen.
Jos näin on, silloin ymmärrän tekojen vaikutuksen. Toimii sillä tavalla muita kanssaeläjiä kohtaan jotta voi katsoa itseään peilistä tuntematta häpeää tekojensa vuoksi.
Itsensä kunnioittaminen on osa itsensä rakastamista. Itsensä rakastaminenhan on tahtoa olla itselleen hyvä ja oikeudenmukainen, että voi myös olla ja tehdä hyvää, olla oikeudenmukainen myös muille.

No pain no game

• Vieras
« Vastaus #12 : 24.04.2016, 12:28 »
Itse jaan julmuudet ja kauheudet kahteen osaan. Niihin juttuihin mitä voi oikeasti tehdä subille ilman ongelmia ja terveyden vaarantamista. Toinen puoli tehdään "fantasiamaailmassa." Eli käytetään mielikuvitusta, tehosteita ja mm. veitsiä. Käytännössä molemmat puolet käydään läpi alusta loppuun ilman vaaroja kuitenkin.

Hirvaz

• Kanta-asiakas
  • Murrur.
  • Galleria
« Vastaus #13 : 30.04.2016, 05:18 »

Kiitoksia kontribuutioistaein.

There's a streak of evil in me.

Jotain, joka erottaa tämän siitä kepeänlämpimästä perhehenkisestä "piiskatipiiskati-hehhehhheh" -tunnelmasta joka vallitsee ja joka on aina yhtä ilahduttavaa.

Tiedän jänistäväni, koska tämä maailma kaikessa upeudessaan ei ole kaltaisilleni rikkinäisille matelijoille.

Kaikki taannoinen "jälkihoidosta" oli toki vain oheishavainto, koska kaanon antaa ymmärtää  The fuck I care.

Kaikki tämä kertoo mielenmaisemasta jossa nautiskelen päivälliseni ympärilleni seivästettyjen uhrien kitinässä.

Ristille jokunen.

Tervetuloa.

* )

« Viimeksi muokattu: 30.04.2016, 06:55 kirjoittanut Hirvaz »

Ms. M

• V.I.P.
  • Galleria
« Vastaus #14 : 30.04.2016, 10:15 »
Mites Hirvaz, oliko sulle toi empatia käsitteenä tuttu millään tavoin? Herättääkö mitään tunnetta esim. jos toinen itkee hädissään, ja tarvitsee ehkä hiukan hellyyttä päästäkseen yli?