Baarin kannatusmaksut
Kauttani ei ole syytä odottaa olevan saatavilla hellyyttä, huumoria tai hyvää tahtoa, vain silkkaa julmuutta & välinpitämättömyyttä.Disclaimer: Ei tarkoita holtittomia verenjuoksutuksia eikä luuhunsaakkapieksäjäisiä.Tarkoittaa: Not much aftercuddling. Harsh exclamatory remarks after everything and all. Full ignore.Julmuus? Teille? * )
MsM:n kysymykseen, olisin vain iholla, pitäisin kiinni ja silittelisin. Rauhoittelisin.Mä en kovasti keskustele heti session jälkeen, se ei minusta ole tarpeellista. Keskustelu tulee myöhemmin. Session jälkeen itsellenikin on tärkeää vain rauhoittaa ja "maadoittaa" tilanne ja palautua rauhassa. Ei siihen sanoja aina tarvita, mutta läsnäoloa kyllä. Eikä sen tarvitse mitään söpöilyä olla, harvemmin onkaan.Mun olo jäisi varmaan hyvin ontoksi jos sessio päättyisi kylmästi siihen että "moikka" ja ovi kiinni. En tekisi sellaista, ei mun juttu.
; vain rakkaudessa voi elää, itsensä rakastamisen ollessa se kaikkein tärkein. Enkä voi rakastaa itseäni (tai ketään muutakaan) satuttamalla muita. Pelossa ja vihassa vain näivettää itseään.
Mitä tarkoittaa itsensä rakastaminen. Onko se sama asia kuin kunnioittaminen.Jos näin on, silloin ymmärrän tekojen vaikutuksen. Toimii sillä tavalla muita kanssaeläjiä kohtaan jotta voi katsoa itseään peilistä tuntematta häpeää tekojensa vuoksi.