Baarin kannatusmaksut
Hieno juttu! Samaan syssyyn kyllä pakko nillittää teidän miittipäivästä. Ikinä tuu pääsemään näihin miitteihin.
Lainaus käyttäjältä: Isrika - 15.04.2016, 10:37Hieno juttu! Samaan syssyyn kyllä pakko nillittää teidän miittipäivästä. Ikinä tuu pääsemään näihin miitteihin. WOWit väliin ja miittiin Päivää voidaan koittaa kyllä räätälöidä, mutta lienee lähes mahdotonta saada semmoinen päivä ja aika aikaiseksi joka sopii kaikille.Suunnittelilla myös alkaa pitämään miittejä pitkin Pohjanmaata. Ehkä seuraava miitti sitten Seinäjoella
Eli minä ja pari muuta hurria tulossa vielä!
Heeei mahtavaa! Ollaan just puhuttu tästä kavereiden kanssa ettei Vaasassa/Pohjanmaassa ole mitään täntyyppistä toimintaa. Ja sitten tämä tapahtuu! Olen ehdottomasti tulossa mukaan Gringolle kunhan uskallan Ja mä voin sitten olla se tyyppi, joka ottaa vastuun ruotsinnoksista ^^ Vastustan esimerkiksi miedosti nimeä "Österbottens onormal", mutta siitähän voidaan keskustella.Eli minä ja pari muuta hurria tulossa vielä!
Kudduna i föyse, he ny yysli saatans! (Kokkolan ruottia, elekee kysykö. Ja ei varmana kirjoteta noin, ku kirjoitin miten se sanotaan.)