Kirjoittaja Aihe: "Vapaalla jalalla" olevien NAISTEN miitti Helsingissä, onko kiinnostusta :)?  (Luettu 2999 kertaa)

Kukkanen

  • Vieras
Hei vain!

Oisko foorumin naisväellä kiinnostusta miitata keskenään? Tässä on ihan oma lehmä ojassa, sillä mua kiinnostaa nykyään enemmän naiset kuin miehet, syystä että mulla on jo miespuolinen rakas, enkä usko yhtä hyvää miestä helposti löytyvän ;D Ei miehetkään ole poissuljettuja, on mul jotain säätöä välillä, mutta en varsinaisesti etsi miesseuraa -eri asia jos satun ihastumaan.
Potentiaalisia naisrakkaitakin on pari, mutta nähdään todella harvoin välimatkan takia, joten kalenterissani ja sydämessäni olis tilaa syvemmällekin suhteelle, jos niikseen käy.
Toisaalta seikkailutkin on tervetulleita, jos kemiat kohtaa; jokainen suhde muodostuu omanlaisekseen omalla painollaan. Sen takia en varsinaisesti myöskään hae mitään; ystävät, avomieliset kaverit joiden kanssa voi puhua kaikesta, rakkaat, seksiseura -olen kaikelle avoin, omiani ja toisen fiiliksiä ja tilannetta kunnioittaen.

Kiinnostun aika harvoista ihmisistä psyykkis-fyysis-sosiaalisesti, siten että on kunnolla "samalla aaltopituudella", joten sen tähden tapaan paljon ihmisiä -aina välillä kenties jonkun kanssa natsaa :)
Ja toisaalta, vaikkei yhtään mitään löytyiskään, olis mukava jutella naisporukassa vähän tuhmempia "tyttöjen juttuja", mulla kun live-kaverit eivät oikein jutuilleni lämpene ja ovat aika estyneitä (minkä tähden kaipaan myös kaveripiirin uudistamista avoimemmaksi ja mielenkiintoisia, uusia ihmisiä). Lautapelejä voidaan myös pelailla jäänrikkojana, voin ottaa mukaan jotain varalle jos keskustelu ei innosta :D Uskoisin kyllä, että jutunaiheita riittää.

Kaikki naiset tai naiseksi itsensä mieltävät olisivat tervetulleita tapahtumaan, mutta olis kiva jos suurin osa porukasta olisi kuitenkin ns. vapaalla jalalla; joko sinkkuja, polyja, avoimessa suhteessa tmv. Itelleni tietysti sitä kivempi, mitä enemmän porukkaa, joille on kaikki sallittu -myös ihastuminen ja mahdollinen suhde, jos niikseen käy. Eli toivoisin henkilökohtaisesti paikalla ei-suljetussa suhteessa olevia, jotka eivät myöskään halua suljettua suhdetta. Mutta toki saa tulla yksiavioisessa suhteessa oleviakin tai sellaista etsiviä!

Jos on kiinnostusta, laittakaa yksäriä tai kommentoikaa alle. Arki-illat tai viikonloput mahdollisia. Paikkana voisi olla vaikkapa Cafe Mascot Helsingissä Sörnäisissä, siihen on helppo tulla ja ei ole sisäänpääsymaksua. Tai ehdottakaa jotain muuta kivaa, rauhallista baaria/paikkaa, jossa voi jutella rauhassa ilman, että tarvitsee huutaa kenenkään korvaan.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4518
  • Galleria
Mä voisin ainakin olla kiinnostunut, jos oon suomessa, ja jos jos ja jos.. Todennäköisesti sitten mulla on kuitenkin jotain muuta tai olen muualla, mut kannatan ajatusta :D.

Pvcpoju

  • Vieras
Hyvä idea teidän vapaiden naisten kokoontua myös keskenään. Minusta joku teistä saisi mielestäni ihan ok kumi/nahka-kumppanin, ehkä masterinkin, jos joku semmoista kaipais. Tai jotain muuta.

nimim. leikkikaveria etsin.

Kukkanen

  • Vieras
Niin ja yksärilläkin voi laittaa viestiä naisten miitistä ja ehdottaa esim. ajankohtia :)

bin_hki

  • Vieras
Kuulostaa hauskalta idealta!

isabella

Mikä jottei :) Itsellä ei nyt mitään kovin aktiivista hakua ole päällä mutta uusiin ihmisiin on kiva tutustua ja mistä sitä koskaan tietää... Kuulostaa kivalta idealta, luultavasti tulen jos tällainen järkätään.

Ylva

voisi olla kiva tavata

slaveJL

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 377
  • -sleivi-
  • Galleria
ei mikään huono idea ollenkaan :)

Kukkanen

  • Vieras
Mukava, että on kiinnostuneita! Mikä aika sopisi, äänestäkää: 15.4 pe klo 18, 16.4 la klo 20 tai 17.4 su klo 16. Tai 22.4 klo 18, 23.4 klo 20 tai 24.4 klo 16 :)

isabella

23.4. illalla on smurffibileet eli se tuskin on hyvä ajankohta.

Kukkanen

  • Vieras
Mitkä on smurffibileet, ihan uteliaisuudesta kysyn :) Ja ehdotelkaa vaan rohkeasti mikä aika sopisi, tämä ei oo mikään sitova ilmoittautuminen! Kiva ois tietty saada paikalle enemmän kuin 3 osallistujaa :)