Baarin kannatusmaksut
Omasta puolesta sanon, että jos miiteistä katoaa vapaamuotoisuus, samalla katoaa minun inspis käydä niissä.
Mikä vapaamuotoisuus? Eihän niissä ole pakko käydä? Vai onko tämä siitä kiinni,että kuppikunnat saavat rupatella keskenään?
Lainaus käyttäjältä: Mimiel - 09.03.2016, 12:34Omasta puolesta sanon, että jos miiteistä katoaa vapaamuotoisuus, samalla katoaa minun inspis käydä niissä.Mikä vapaamuotoisuus? Eihän niissä ole pakko käydä? Vai onko tämä siitä kiinni,että kuppikunnat saavat rupatella keskenään?
Lainaus käyttäjältä: Candy Stripe - 09.03.2016, 19:34Lainaus käyttäjältä: Mimiel - 09.03.2016, 12:34Omasta puolesta sanon, että jos miiteistä katoaa vapaamuotoisuus, samalla katoaa minun inspis käydä niissä.Mikä vapaamuotoisuus? Eihän niissä ole pakko käydä? Vai onko tämä siitä kiinni,että kuppikunnat saavat rupatella keskenään?Se vapaamuotoisuus, että nämä sinun niin syvästi paheksumat "kuppikunnat" hajotettaisiin ja miitteihin tulisi joku isäntä/emäntä varmistamaan että kaikilla on tasan yhtä kivaa. Eli todennäkösesti ihan hemmetin tylsää. Aikuisena ihmisenä ymmärrän, ettei kaikista voi pitää, kaikkien kanssa juttu ei luista tai mielenkiinnon kohteet, tai yksinkertaisesti vaan ne henkilökemiat, kohtaa. Siispä olenkin hakeutunut siihen seuraan, jossa kaikki natsaa. Jos joku sitä kuppikunnittumisena ja sisäpiiristymisenä pitää, niin siinä pitäkööt. Miiteissä kuitenkin aion pitää kiinni oikeudestani itse valita kenen seurassa aikaani vietän tai kenen kanssa keskustelen.