Kirjoittaja Aihe: Klitoris  (Luettu 6269 kertaa)

Kukkanen

• Vieras
Vs: Klitoris
« Vastaus #15 : 26.12.2017, 01:19 »
Onhan klitoissa aika suuriakin kokoeroja, ainakin empiirisen havainnon mukaan ;) Mihinkään sormenpään kokoisiin en ole kyllä törmännyt, mutta muuten ihan silminhavaittavia eroja, ja vielä kun kiihotustilakin vaikuttaa klitan kokoon. Vaginoitakin on vaikka minkä näköisiä ja kokoisia <3 Kaikki rakastettavia ja himoittavia, ainakin mun mielestä. Tylsää olisi, jos olisi vain yhdennäköisiä vaginoita ja peniksiä.

NeitiM

• Vieras
« Vastaus #16 : 26.12.2017, 06:54 »
Riverladyn videossa näkyy klitoris kokonaisuudessaan. Ei ole mikään pieni nupukka. Lukekaa aloittajan teksti kunnolla ja katsokaa se video mistä Riverlady kirjoittaa ^_^

Hämmennys on suuri ku klitoris on käden kokoinen  ^_^

Guide-Master

• Baarikärpänen
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
« Vastaus #17 : 26.12.2017, 13:48 »
Voipa juuri tämän takia wandit olla parhaita klitan käsittelyssä, jolla kyllä saa klitan omistajan pään luovuttaa ennen kuin klitta, pakko orkuttamisen jaloa maailmaa 😊😊

Guide-Master

• Baarikärpänen
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
« Vastaus #18 : 26.12.2017, 20:08 »
Tossa kaikille tie mestariksi klitan käsittelijä😊😊https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1727451767280378&id=146146418744262

Kukkanen

• Vieras
« Vastaus #19 : 26.12.2017, 20:13 »
Riverladyn videossa näkyy klitoris kokonaisuudessaan. Ei ole mikään pieni nupukka. Lukekaa aloittajan teksti kunnolla ja katsokaa se video mistä Riverlady kirjoittaa ^_^

Hämmennys on suuri ku klitoris on käden kokoinen  ^_^

Jep, mut minä tarkoitin sitä näkyvää osaa, minkä saa esiin hupun alta ;D
Varmasti myös koko klitan koossakin eroja ja yksilöllisyyttä. Mut kohdunsuussa klitorista ei ainakaan ole, ja silti se on (ainakin minulla) yks herkimpiä, ellei herkin kehonosa, jota silittämällä saan paljon nautintoa.