Kirjoittaja Aihe: Avoin kirje Oulun miittikansalle sekä kutsu mielenilmaukseen ke 2.3. klo 18  (Luettu 18253 kertaa)

DareDoll

  • Vieras
Ihanaa et nyt on kaikkien osapuolten "siunaus" kutsua miittii kokoon, niinku tietysti aina on ollut(vai onko?)  :) joko yhdistyksen nimissä tai vaikka omissa nimissä jos siltä tuntuu   :-*
Edelleen kaikki perce and löööv löööv löööv Dolly  :love:

heinrich

  • Vieras
No jo nyt on...  ;D

Jos henkilö A järkkää bussireissun vaikka nyt Vaasaan Kärppien peliin ja onnikka on täynnä Kärppäkannattajat ry.n porukkaa niin kenenkähän se reissu on?
Eli Suomeksi.
Kutsui sen porukan vaikka Paavi sinne miittiin ja porukka on ousm.n sakkia niin se on ousm.n miitti.

Toisaalta hihaton ja pari muuta on jo tässä ketjussa ilmoittaneet, että hihaton aloittaa omat miittinsä.
Menkää niihin ja viihtykää parhaanne mukaan.

Mä odotan nyt, että yhdistys hoitaa ne yhdistyksen miitit.

Mimiel

  • Vieras
No jo nyt on...  ;D

Jos henkilö A järkkää bussireissun vaikka nyt Vaasaan Kärppien peliin ja onnikka on täynnä Kärppäkannattajat ry.n porukkaa niin kenenkähän se reissu on?
Eli Suomeksi.
Kutsui sen porukan vaikka Paavi sinne miittiin ja porukka on ousm.n sakkia niin se on ousm.n miitti.


Kävi siellä nyt vaikka Helvetin Enkeleitä, niin ei se miiteistä niiden miittejä tehe, jos ne ei oo virallisena järjestävänä tahona. Yhdistys ei ole baarimiittien järjestävä taho, joten ne ei yhdistyksen miittejä ole, vaikka sen jäseniä niissä käykin. Miksi se on niin vaikeaa ymmärtää?

submit

  • Vieras
Koska tämä keskustelu aloitettiin alun alkaenkin julkisena, osallistun vielä.
Eiks joku vois tehdä yleiseen BDSM-baarin tapaan äänestyksen?   ;D

- hihattoman miitit
- OuSM:n baarimiitit
- Vapaamuotoisen ryhmän baarimiitit (osallistujien toiveita kuunnellen)
- Jotain muuta, mitä?

heinrich

  • Vieras
No jo nyt on...  ;D

Jos henkilö A järkkää bussireissun vaikka nyt Vaasaan Kärppien peliin ja onnikka on täynnä Kärppäkannattajat ry.n porukkaa niin kenenkähän se reissu on?
Eli Suomeksi.
Kutsui sen porukan vaikka Paavi sinne miittiin ja porukka on ousm.n sakkia niin se on ousm.n miitti.


Kävi siellä nyt vaikka Helvetin Enkeleitä, niin ei se miiteistä niiden miittejä tehe, jos ne ei oo virallisena järjestävänä tahona. Yhdistys ei ole baarimiittien järjestävä taho, joten ne ei yhdistyksen miittejä ole, vaikka sen jäseniä niissä käykin. Miksi se on niin vaikeaa ymmärtää?

Hah
Koitappa Enkeleiden kans miittailla niin näät kenen miitti se on ja kuka on supportti ;)

En mä tosta jaksa vääntää.
Päin vastoin.
Mua huvittaa lopettaa tää vääntäminen.
Ja se nyt vaan on kiteytyny hihattomaan huvitti se tai ei.

Siksi ehdotin, että yhdistys ottas tän nyt hoitaakseen.
Ja jos ja kun hihaton & knit. Haluaa miittailla omiin nimiinsä niin siitä vaan.
Loppuu tää vänkääminen...

Tässä yhtä tuntuu vituttelevan jo ääneen asti yhtä sun toista...

Mr Glencairn

  • Vieras
Itse vain yhdessä miitissä käyneenä voin sanoa että tunsin oloni kotoisaksi. Toispaikkakuntalaisena, rumana, köyhänä, pahanhajuisena ja OuSM:n ulkopuolisena minut otettiin hyvin vastaan. Täysin tuntemattomat henkilöt ottivat keskusteluihin mukaan ja tuntui todellakin että ilta loppui kesken. En kokenut että meitä olisi kaihdettu (vaikka selän takana olisikin haukuttu niin ei ainakaan suoraan päin näköä  ;D) vaikka emme tietystikään ehtineet kaikkiin ihmisiin ja kuppikuntiin tutustua. Enkä todellakaan usko että kaikkien kanssa olisin hyvää pataa ollut sillä usein ne kuuluisat kemiat vaikuttavat ihmisten välisessä kanssakäymisessä.

Kuppikuntia kuitenkin on aina, jokainen on niihin tottunut jo koulussa. Ystäväporukoihin on ulkopuolisen monesti vaikea päästä sisään vaikka kuinka tahtoa olisikin. Kaikki eivät tule kaikkien kanssa toimeen. Eiköhän jokainen sieltä jonkun ystävän tai juttukaverin löydä ja jos ei löydä niin silloin syy ei välttämättä löydy muista. Jos miiteissä ei ole ollut suoranaista kiusaamista niin miksi miittien dynamiikkaan pitäisi puuttua. Miittien kutsut ovat olleet usein upeaa verbaaliakrobatiaa jota on ollut nautinto seurata.

Jos jotain taas suoranaisesti kiusataan niin sellaiseen toki pitäisi puuttua. Jos kiusaamista on niin se kyllä näkyy sitten myös muillekin. Tällöin ne jotka kokevat sen aiheettomaksi/ilkeäksi/julmaksi voivat puuttua asiaan suoraan, ottaa härkää sarvista niin sanoakseni, nostaa kissa pöydälle ja selvittää se samantien.

Todellakin vain yhden miitin kokemuksella puhun joten voi olla asioita joista en tiedä.

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Itse äänestän,että hihaton pitäisi oman miitin, fanityttöinensä ja OuSM:i sais enemmän aktivoitua ja järkkäisi omia? Helpompi OuSM:in puuttua pronsessoihin/prinsseihin ketkä eivät osaa käyttäytyä.

Mimiel

  • Vieras
No jo nyt on...  ;D

Jos henkilö A järkkää bussireissun vaikka nyt Vaasaan Kärppien peliin ja onnikka on täynnä Kärppäkannattajat ry.n porukkaa niin kenenkähän se reissu on?
Eli Suomeksi.
Kutsui sen porukan vaikka Paavi sinne miittiin ja porukka on ousm.n sakkia niin se on ousm.n miitti.


Kävi siellä nyt vaikka Helvetin Enkeleitä, niin ei se miiteistä niiden miittejä tehe, jos ne ei oo virallisena järjestävänä tahona. Yhdistys ei ole baarimiittien järjestävä taho, joten ne ei yhdistyksen miittejä ole, vaikka sen jäseniä niissä käykin. Miksi se on niin vaikeaa ymmärtää?

Hah
Koitappa Enkeleiden kans miittailla niin näät kenen miitti se on ja kuka on supportti ;)

En mä tosta jaksa vääntää.
Päin vastoin.
Mua huvittaa lopettaa tää vääntäminen.
Ja se nyt vaan on kiteytyny hihattomaan huvitti se tai ei.

Siksi ehdotin, että yhdistys ottas tän nyt hoitaakseen.
Ja jos ja kun hihaton & knit. Haluaa miittailla omiin nimiinsä niin siitä vaan.
Loppuu tää vänkääminen...

Tässä yhtä tuntuu vituttelevan jo ääneen asti yhtä sun toista...

Enkelit nyt vaan sattu olemaan ensimmäinen esimerkki mikä mieleen tuli. Mutta ihan sama, sulla on selkeesti se oma ajatus asioista, etkä muiden ajatuksesta nyt tässä kiinni tunnu saavan. All I'm saying on että yhdistys ei oo millään tavalla vastuussa baarimiiteistä, yhdistys ei mitä ilmeisemmin halua ottaa vetovastuuta baarimiiteistä ja jos kansa vaihtoehtoa baarimiiteille haluaa niin antaa palaa, järkätkää. Ei oo pois keltään.

TwoMwam

  • Vieras
Ehdotan Suvaitsevaistolle   ja Vääräuskoisille  :love: molemmille omia miittejään.

Ei mulla muuta.

TEGAMi

  • Vieras
Josnet alla luettua ymmärrä, niin en tiedä miten sen selvemmin enää sanoisi:

1) Keskiviikon baarimiitit ovat hihattoman miittejä. Ovat aina olleet (väärin käsityksistä huolimatta) ja varmaan tulevat aina olemaan.

2) Joka kuukauden ensimmäinen perjantai SETAlla on yhdistyksen miitti.

Jos halutaan lisää miittejä, voitte vapaaehtoisesti niitä järjestellä. Mutta älkää yhdistystä sekoittako niihin ILMAN lupaa.

Kiitos.

jano

Hienoa lukea miten tunteella ihmiset miitteihin suhtautuvat! Se kertoo siitä kuinka tärkeinä niitä pidetään.

Voisiko OuSM:n hallitus kommentoida millä ehdoilla yhdistyksen nimissä miittejä voisi järjestää useammin ja esim. baari miljöössä? Uskoisin edelleenkin että porukasta halukkaita löytyisi. Kukaan ei vain halua että ne yhdistetään kenenkään henkilöön. Itse en sitä ainakaan halua. Tuo speed date juttu ois aivan loistava!!! Lisää ideoita saa heitellä ja älkää olko niitä heti tuomitsemassa! Poimitaan sitten vain parhaat päältä. Itsellä tuli mieleen OuSM keilailta tai miksei vaikka OuSM walk tai joku muu haastava urheilu. Aivan loistavaa ois jos saatais OuSM sähly.

Neiti Heinänen

  • Vieras
Hienoa lukea miten tunteella ihmiset miitteihin suhtautuvat! Se kertoo siitä kuinka tärkeinä niitä pidetään.

Voisiko OuSM:n hallitus kommentoida millä ehdoilla yhdistyksen nimissä miittejä voisi järjestää useammin ja esim. baari miljöössä? Uskoisin edelleenkin että porukasta halukkaita löytyisi. Kukaan ei vain halua että ne yhdistetään kenenkään henkilöön. Itse en sitä ainakaan halua. Tuo speed date juttu ois aivan loistava!!! Lisää ideoita saa heitellä ja älkää olko niitä heti tuomitsemassa! Poimitaan sitten vain parhaat päältä. Itsellä tuli mieleen OuSM keilailta tai miksei vaikka OuSM walk tai joku muu haastava urheilu. Aivan loistavaa ois jos saatais OuSM sähly.

Olemme pyytäneet jättämään keskustelun hetkeksi. Hallitus on sopinut jo kokoontumisesta seuraavalle viikolle johtuen talvilomasta.

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 641
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Kurja tilanne siellä Oulussa. Kylän ainoa baari on avoinna vain yhtenä päivänä viikosta ja silloinkin baarin ainoiden pöytien ääressä istuu väärät henkilöt.

jano

Olemme pyytäneet jättämään keskustelun hetkeksi. Hallitus on sopinut jo kokoontumisesta seuraavalle viikolle johtuen talvilomasta.

Ei kai tällaista ideointia ja jäsenistön halujen selvittelyä tarvitse suitsia?

Dominatrix

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1030
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
Miksi pitää tehdä joka viikko uusi miitti-ilmoitus? Eikö olisi parempi, että yksi ilmoitus, jonka voisi laittaa joku neutraali tyyppi ja sitten vain kommentoidaan, että pääseekö paikalle vai ei? Ihan niin kuin Majavamiitti tai Espoon Kannunkulman miitti? Kun ette tekään vaihda paikkaa joka kerta vaan olette samassa baarissa samaan aikaan. Nyt varsinkin, kun miitti on vakiinnuttanut paikkansa.

Itse olen käynyt erilaisissa miiteissä vuodesta 2000 alkaen mustastapuolikuusta ja puistopikniceistä jatkuen Cafe Mascotin miittiin. Olen käynyt myös Tiksimiitissä, Majavamiitissä ja Espoonmiitissä. Kertaakaan en ole kokenut, että ketään olisi dissattu miiteissä. En minäkään kaikkien kanssa edes ehdi juttelemaan miitissä, varsinkin kun porukkaa on paikalla välillä reippaasti yli 30 tyyppiä. Espoon miittissä on vielä tullut tapa, että noin 21 aikaan lähdetään porukalla syömään pitsaa. Ja välillä kesällä mennään grillaamaan yhden miittailijan etupihalle porukalla. Se on sitä yhteisöllisyyttä.

Nyt vaan clousaatte casen ja jatkatte toimintaa - ymmärtäen ja hyväksyen erilaisuutta. Kaikkien kanssa ei tartte olla kavereita, mutta ketään ei pidä dissata.

Terveisin:
Skenen fossiili