Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: submit - 01.03.2016, 12:19Itse tykkään, että miiteissä otetaan uusia ja ehkä hiljaisiakin mukaan. Tai ainakin yritetään. Ettei mene ihan kuppikuntaiseksi. Jopa jokakertaista pientä esittelykierrosta suosin - jos uusia mukana. Silloin ne/me suulaatkin joudumme hetken olemaan hiljaa ja antamaan muille hetken aikaamme. En tiedä, minkälaista näissä miiteissä on ollut, koska en ole osallistunut. Saatan ilmestyä kevään mittaan, koska toinen koti tulee olemaan pohjoisessa Itselläni on viimeaikaisesta pohjavireestä huolimatta aina helvetin hauskaa.
Itse tykkään, että miiteissä otetaan uusia ja ehkä hiljaisiakin mukaan. Tai ainakin yritetään. Ettei mene ihan kuppikuntaiseksi. Jopa jokakertaista pientä esittelykierrosta suosin - jos uusia mukana. Silloin ne/me suulaatkin joudumme hetken olemaan hiljaa ja antamaan muille hetken aikaamme. En tiedä, minkälaista näissä miiteissä on ollut, koska en ole osallistunut. Saatan ilmestyä kevään mittaan, koska toinen koti tulee olemaan pohjoisessa
Luen sydän hakaten ja kyyneleet silmissä tätä viestiketjua. Muistuu ne ajat mieleen kun olin Oulussa. Ne onnen fiilikset kun tuntui löytäneen sen oman porukan ja sitten sen pahoinvoinnin loppupuolella. Kun luuli että itse kuvittelee kiusaamisensa vain sen takia kun kukaan ei puolustanut... Myöhemmin kun sain etäisyyttä asioihin niin sitten vasta ymmärsi että vika ei ollutkaan minussa ja osasin odottaa että tilanne kyllä toistuu muidenkin kohdalla ja muut kyllä pikkuhiljaa huomaa itsekin missä mennään...osa ei halua varmastikaan nähdä virheitä itsessään tai muissa mutta onneksi on rohkeita yksilöitä joilla on tarpeeksi rohkeutta ja valtaakin nousta kiusaajia vastaan
Voi kun ihmiset vaan sanois suoraan, mistä on kyse ja ketä koskee. Tai vielä parempaa: selvittäisivät välinsä ilman turhaa draamailua. Aikuiset, oikeesti.
Ja ylläripylläri edellämainitussakin oli sama kiusaajaporukka asialla.. Tuo teksti olis voinut tulla omalta näppikseltä.