Baarin kannatusmaksut
Minusta on aika tolkutonta syyttää yhtään ketään yhtään kenenkään dropista. Droppi tulee jos tulee. Siihen vaikuttaa fyysiset ja psyykkiset olotilat. Se ei ole kenenkään syy, enkä usko että kukaan pystyy "dropittamaan" ketään.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 19.03.2016, 20:07Minusta on aika tolkutonta syyttää yhtään ketään yhtään kenenkään dropista. Droppi tulee jos tulee. Siihen vaikuttaa fyysiset ja psyykkiset olotilat. Se ei ole kenenkään syy, enkä usko että kukaan pystyy "dropittamaan" ketään. Tietysti pystyy, se on jopa erittäin helppoa.Ajattelutapasi on juuri sitä 'kellumista kohtalon armoilla' josta aiemmin kirjoitin.IKRM
Mä en jaksa tuhlata aikaa ajattelutapojeni analysointiin.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 20.03.2016, 10:15Mä en jaksa tuhlata aikaa ajattelutapojeni analysointiin. Tämä on kyllä tullut jo ajat sitten selväksi. Se on juuri sitä kellumista. Eniten ihmettelen, miten silti voi olla mielipide joka asiaan, vaikka myöntää ettei ole asioita miettinyt, eikä mieti.IKRM
IKRMNiin ja, miten dropitetaan?
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 20.03.2016, 10:39IKRMNiin ja, miten dropitetaan? IKRM vastaa jos näkee sen tarpeelliseksi.
Minusta on aika tolkutonta syyttää yhtään ketään yhtään kenenkään dropista. Droppi tulee jos tulee. Siihen vaikuttaa fyysiset ja psyykkiset olotilat. Se ei ole kenenkään syy, enkä usko että kukaan pystyy "dropittamaan" ketään. Ja se punaisen pelko... En ymmärrä, miksi jotkut D:t pelkää turvasanaa, sitä että subi sen joutuu sessiossa sanomaan. Minusta D, joka osaa ottaa turvasanan vastaan, eikä aloita kauheaa draamailua sen jälkeen, on täysjärkinen ja vastuunsa vakavasti ottava D.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 18.03.2016, 02:30Jos D:llä ei järki tai ÄO riitä käsittelemään, että mikä oikeasti meni pieleen, niin silloin ollaan todella vaarallisilla vesillä. Mulle jostain syystä tulu Déjà-vu -olo siitä, että oon tän saman sanonut jo aiemmin vastaavassa tilanteessa...Jep. Vaarallisilla vesillä ollaan, jos ei kommunikaatio pelaa. Hyvin usein itse droppaan silloin, kun sessio on ollut todella intensiivinen ja onnistunut. Sitä tulee niin korkealta alas. Eräässä suhteessa D tosiaan droppaili aika useasti ja apuninei kelvannut. Lopulta kommunikointi tyrehtyi ja homma oli siinä, kun luottamuskin meni.
Jos D:llä ei järki tai ÄO riitä käsittelemään, että mikä oikeasti meni pieleen, niin silloin ollaan todella vaarallisilla vesillä. Mulle jostain syystä tulu Déjà-vu -olo siitä, että oon tän saman sanonut jo aiemmin vastaavassa tilanteessa...
Jotenkin musta tuntuu, että jos D nyt sitten kuitenkin droppaa punaisesta, joka tulee vaikkapa jotenkin yllättäen, ja nimenomaan D:n toimista. Ja tarvitsisi tukea asian käsittelyyn. Niin auttaako asiassa esimerkiksi sub, jonka mielestä droppaaminen punaisesta on draamailua ja täysjärkisyyden puutetta, ja dropista kertomattomuus on luottamuspulaa. Vähän niinkuin loose-loose? Mutta vielä tuohon dropittamiseen. Jos resepti on intensiivinen ja onnistunut sessio, niin silloin dropittaminen on em. toiminnan järjestämistä. Saman henkilön kanssa askarrellessa luultavasti ajan kanssa oppii haarukoimaan tason, millä tulos on todennäköisempi kuin sattuma, ja pyrkimään haluttuun päämäärään, oli se sitten kumpi tahansa. Tämä siis vain loogisina päätelminä annettujen tietojen valossa. Koska näissä kuuluu aina antaa jotain itsestäänkin, niin jos taas mietitään sitä, miten minut saa surulliseksi session jälkeen, niin kyllä sub siihen pystyy omilla toimillaan helpostikin. Esimerkiksi niin, että saatuaan minulta mitä halusi, sen enemmän tai vähemmän onnistuneen session, minusta ei enää olekaan väliä. Esimerkiksi kun päivä pari session jälkeen otan yhteyttä varmistaakseni, että toisella kaikki hyvin, annetaan lyhyt vastaus, että joo, hyvä setti, olen ok, näkyillään. Ei vastakysymystä olenko minä ok, oliko minusta kannattavaa ja mukavaa kuluttaa aikaani, energiaani, tunteitani. No kiitos kysymästä, oli, mutta voin harkita uudestaan oliko vaiko ei, jos minusta tuntuu, että toista ei voisi vähempää kiinnostaa. Ilmeisesti en kuitenkaan helpolla opi, koska ajoittain sessioin muidenkin kuin oman perusporukan kanssa, ja otan riskin, että kaikki ei aina lähde lentoon, tai jos joskus lähteekin, olen vain väline, joita riittää. Ymmärrän periaatteessa sen, miksi punaisesta voi ottaa päähän jälkeenpäinkin, vaikka rajaisin ymmärryksessäni hiukan sitä, mikä se juurisyy on. Jos kyseessä on informaatio asiasta, josta ollaan tietoisia tyyliin "viesti minulle,kun alkaa asento rasittaa liikaa", niin siinä ei ole mitään yllättävää ja sellaista mistä olisi syytä ruoskia itseään henkisesti. Jos taas tulee ihan puun takaa jotain, minkä olisi voinut huomata, jos olisi ollut fiksumpi, tarkkaavaisempi ja parempi, mutta ei huomannut, ja siksi tilanne meni siihen, että keskeytys on pakko ja heti ja punainen, eikä joustava irrottautuminen tilanteesta, niin kyllähän se vähän kyrsii. Tai oletan että kyrsisi, kun itselläni on ihmisiä, jotka ei koskaan sano, vaan huomaan sitten itse hiukan myöhässä, missä kohtaa olisivat sanoneet, jos olisivat sellaisia, jotka sanovat. Sekin kyrsii. Ja jos olen juuri saattanut toisen yli kohtuuden tai järjen rajan, syynä minun ikioma havaintokyvyn heikkous, niin en kai minä sitten vielä sitäkin harmia kaataisi sen saman ihmisen niskaan, en tietenkään.Sellainenkin droppi voisi oikeastaan olla mahdollinen, että kun kerrankin jokin menee aivan eri sfääreihin kuin yleensä, ja jotenkin tajuaa, että tämän ainutlaatuisempaa ei ehkä koskaan tämän ihmisen kanssa enää tule, niin silloin iloon ja nautintoon sekoittuu aina se sininenkin sävel. Rakkaus on lumivalkoinen vain pienen hetken -tyyppisesti. No joo. Kaikenlaiset ainutkertaisuudet ovat minulle yhtä aikaa ihania ja surullisia, varmaan monelle muulle ei, mutta minkäs sitä omalle päälleen voi?Vir