Baarin kannatusmaksut
Kertokaa nyt tyhmälle minulle, mistä erottaa että kyseessä on droppi, ja missä tapauksessa semmoinen mielenterveysongelma, että kannattaisi mennä juttelemaan ammattiauttajalle?Kun ei kaikki kinkyt koe mitään droppeja tai tarvitse mitään jälkihoitoja tms.En nyt yritä tässä provoilla, olen nimittäin aiemminkin vilpittömästi ihmetellyt koko drop-termin tarpeellisuutta ja merkitystä. Yritän vain ymmärtää ilmiötä paremmin.
Voisiko olla niin, että droppaava on HSP ja/tai päästänyt partnerin "ihon alle"? Jostain syystä kokee tunteet session aikana voimakkaammin ja aidompina kuin sellainen joka ei droppaa?
Lainaus käyttäjältä: Zina - 01.03.2016, 19:39Voisiko olla niin, että droppaava on HSP ja/tai päästänyt partnerin "ihon alle"? Jostain syystä kokee tunteet session aikana voimakkaammin ja aidompina kuin sellainen joka ei droppaa?Ihan ekana... En lähtisi HSP:tä sekoittamaan tähän. Toki kinkyissä varmasti on erityisherkkiä. Mutten liittäisi sitä droppaamiseen. Ja toiseksikin, miten toinen voi kokea tunteet aidompina? Eikö tunne ole aina aito?
Hain ehkä sitä, että toiset ottaa sessiot enemmän leikkinä tai roolipelinä, toiset taas uppoavat niihin syvemmälle, kokonaisvaltaisemmin. Ja kyllä mun uskoakseni HSP:t varmasti kokee nämäkin asiat eri tavoin kuin ei-HSP:t. Koko väestöstä näitä erityisherkkiä on kuulemma n. 20%. Olisipa jännä tietää miten suuri osuus BDSM-ihmisistä...