Kirjoittaja Aihe: PervPark play party 12.3.16  (Luettu 21304 kertaa)

kissaenkeli

  • Vieras
Vs: PervPark play party 12.3.16
« Vastaus #30 : 02.03.2016, 20:01 »
Biletiimi on saanut toivotun vahvistuksen, kun viikonloppuna bilevosunakin tunnettu tollo horo ratsasti Sybianilla biletiimin riveihin. Jos siis viime kerralla jäi bilevosu testaamatta, niin ei huolta, horo koristaa tästä lähtien jokaista PervParkin iltaa.

Bilevosu tässä terve!

Käyttämättömät nartut ovat tunnetusti täysin turhia kapistuksia, joten tämä tollo horo julkaisee nyt käyttöohjeensa, jotta ei tarvitse koko iltaa tyhjän panttina roikkua. Tämä opastus löytyy tulevaisuudessa myös osoitteesta http://www.pervpark.fi/menu/index.php/info/biletiimi kissaenkeli-nimen alta. Ja tosiaan, tähän pyllyyn koskeminen ilman lupaa ei riko etikettiä.
 


BILEVOSUN KÄYTTÖOHJEET

Moi!

Mä oon kissaenkeli, rämäpäinen hyvän mielen olento, kaikkien kaveri, jonka moraali arjessa on enkelin luokkaa. Siksipä BDSM:n maailmassa mä haluan olla se pahnan pohjimmainen, säälittävin pieni otus, jota maa päällään kantaa. Muhun saa koskea ilman lupaa, ja multa ei kuulu kysyä, haluanko mä tehdä asian X, oli se mitä tahansa.

Mua saa alistaa, käskeä, pilkata ja rankaista. Mua saa piiskata, lyödä, potkia ja kuristaa. Mun päälle saa sylkeä, pissata, oksentaa ja mällätä. Mua saa helliä, sivellä, rapsuttaa ja rakastaa. Mä voin toimia sidontaleluna, seksileluna, huonekaluna, neulatyynynä tai koristeena. Kunhan ei aiheuta pysyvää vahinkoa, niin käytännössä mua voi käyttää ihan mihin vaan. Eikä mikään käyttötapa ole toista parempi. Ja jos sun sisäinen Domisi vasta on heräilemässä, niin mä olen melkoisen hyvä testi-subi myös alistamisen harjoitteluun. Telkeä vaikka häkkiin (❤), kutita höyhenellä kuoliaaksi ja unohda sinne. Ihan sama, käsitteletkö mua rajusti vai lempeästi. Pääasia, että sulla on mulle käyttöä, mistä SÄ nautit. Se on mulle tärkeintä :)

Jaa että miks? Koska HÄPEÄ! Tuo maailmankaikkeuden ihanin tunne, langenneen enkelin polttoaine! Mitä isompi häpeä, sitä voimakkaampi lento. Tee se sanoin, ja mä kuolen onnesta. Jos vielä julkinen tilanne, niin mä olen taas taivaassa. Niin ja PELKO! Intensiivisyydessään huumaava tunne, joka tarjoaa yhä uusia tarinoita ja näkökulmia kuunneltavaksi, hämmentäviä tuntoja tuskasteltavaksi. Vie multa nää aistit, niin saat huomata, kuinka mä kehrään ja vapisen. Nää henkisen alistamisen välineet on mun huume, enkä saa niistä tarpeekseni, tulivat sitten minkä kokoisina annoksina hyvänsä.

Ja tottakai kaikki vastoinkäymiset sun elämässä on mun ansiota, joten sulla on aina syy kurittaa mua. Mulla myös on ne kuuluisat yhdeksän henkeä, joten ei tarvii pelätä, että mä rikki menisin ;)

Kaiken lutkailunsa ohessa tämä narttu on bileissä paimennettavana Tuulialla, joka pitää narttua silmällä.

Tulkaa siis ihanat ihmiset PervParkiin ja häpäiskää mut, isosti tai pienesti! (Saa myös tulla pelkästään juttelemaan :) )



Lämpimästi siis tervetuloa tämän lutkankin puolesta!  :love:
« Viimeksi muokattu: 04.03.2016, 13:37 kirjoittanut kissaenkeli »

Juniper ja Sammeli

  • Vieras
Vs: PervPark play party 12.3.16
« Vastaus #31 : 03.03.2016, 07:56 »
En malta odottaa, kissaenkeli ;) -juniper-

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1202
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: PervPark play party 12.3.16
« Vastaus #32 : 03.03.2016, 10:53 »
Baari etkot Vltavassa Helsingin rautatieaseman vieressä, uusille ja ei välttämättä niin uusille vieraille, klo 17.30 alkaen.
Minä tulen sinne seuraksenne.
Pöydän ja minut tunnistaa mm silinterihatusta päässäni tai pöydässä ja mustasta pukeutumisesta.
Mitä ilmeisimmin yritän saada pöydän yläkerrasta.

Tuulia

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 311
  • Piloille hemmoteltu.
  • Galleria
Vs: PervPark play party 12.3.16
« Vastaus #33 : 04.03.2016, 07:12 »
Baari etkot Vltavassa Helsingin rautatieaseman vieressä, uusille ja ei välttämättä niin uusille vieraille, klo 17.30 alkaen.
Minä tulen sinne seuraksenne.
Pöydän ja minut tunnistaa mm silinterihatusta päässäni tai pöydässä ja mustasta pukeutumisesta.
Mitä ilmeisimmin yritän saada pöydän yläkerrasta.

Etkothan on hyvä tilaisuus sopia kimppatakseista bilepaikalle...

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1202
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: PervPark play party 12.3.16
« Vastaus #34 : 04.03.2016, 09:37 »
Niin juu sehän unohtui.. Kiitos Tuulis.
Siellä voimme sopia miten saadaan porukka sujuvasti kartanolle.
Meillä on tarvittaessa käytössä tilataksi, mun kyytiin mahtuu jotain ja jos on muita autolla liikkuvia niin jos heidän kyytiin mahtuisi??
Ettei kenekään tarvitsisi ryhtyä julkiseen.

Viridian

Vs: PervPark play party 12.3.16
« Vastaus #35 : 05.03.2016, 09:55 »
Minäkin tulen olemaan paikalla. Jonkinlaisena puuhapetenä, sanoisi ilkeät. Mutta itse sanon, toteuttamassa tarvettani tutustua uusiin ihmisiin ja vanhoihin tuttuihin entistä intensiivisemmin.

Jos Tuulia haluat etukäteen avata, mitä jännää hän on luvannut, että saan tuolla tehdä, kerro toki. Jos taas jätetään hirmuiseksi salaisuudeksi, joka paljastuu vasta paikan päällä, sekin käy.

Vir, hymyillen



Tuulia

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 311
  • Piloille hemmoteltu.
  • Galleria
Vs: PervPark play party 12.3.16
« Vastaus #36 : 06.03.2016, 16:01 »
Minäkin tulen olemaan paikalla. Jonkinlaisena puuhapetenä, sanoisi ilkeät. Mutta itse sanon, toteuttamassa tarvettani tutustua uusiin ihmisiin ja vanhoihin tuttuihin entistä intensiivisemmin.

Jos Tuulia haluat etukäteen avata, mitä jännää hän on luvannut, että saan tuolla tehdä, kerro toki. Jos taas jätetään hirmuiseksi salaisuudeksi, joka paljastuu vasta paikan päällä, sekin käy.

Vir, hymyillen

Tosiaan, päätimme kutsua ihka oikean Kurittajattaren iltaamme, kurituksesta ja nuhteesta huolehtimaan.

Tämä oman arvonsa tunteva Nainen jakaa illassamme risut niin, että uhma ja körttiläisyys vartalosta katoaa.

Tunnusta tuhmat teot, katalat ajatukset ja ota vastaan mitä ansaitset.

( Ja eiköhän ne kiltitkin saa, jos kauniisti pyytävät. )




Juniper ja Sammeli

  • Vieras
Vs: PervPark play party 12.3.16
« Vastaus #37 : 06.03.2016, 18:58 »
Minäkin tulen olemaan paikalla. Jonkinlaisena puuhapetenä, sanoisi ilkeät. Mutta itse sanon, toteuttamassa tarvettani tutustua uusiin ihmisiin ja vanhoihin tuttuihin entistä intensiivisemmin.

Jos Tuulia haluat etukäteen avata, mitä jännää hän on luvannut, että saan tuolla tehdä, kerro toki. Jos taas jätetään hirmuiseksi salaisuudeksi, joka paljastuu vasta paikan päällä, sekin käy.

Vir, hymyillen

Tosiaan, päätimme kutsua ihka oikean Kurittajattaren iltaamme, kurituksesta ja nuhteesta huolehtimaan.

Tämä oman arvonsa tunteva Nainen jakaa illassamme risut niin, että uhma ja körttiläisyys vartalosta katoaa.

Tunnusta tuhmat teot, katalat ajatukset ja ota vastaan mitä ansaitset.

( Ja eiköhän ne kiltitkin saa, jos kauniisti pyytävät. )

No vautsi, tää kuulostaa hienolta! Syntisiä on varmasti talossa jonoksi asti... Uskaltaiskohan itse ottaa vastaan risuja... :)

kissaenkeli

  • Vieras
Vs: PervPark play party 12.3.16
« Vastaus #38 : 07.03.2016, 01:15 »

Tosiaan, päätimme kutsua ihka oikean Kurittajattaren iltaamme, kurituksesta ja nuhteesta huolehtimaan.

Tämä oman arvonsa tunteva Nainen jakaa illassamme risut niin, että uhma ja körttiläisyys vartalosta katoaa.

Tunnusta tuhmat teot, katalat ajatukset ja ota vastaan mitä ansaitset.

( Ja eiköhän ne kiltitkin saa, jos kauniisti pyytävät. )

Uuuuu! Mikähän lasketaan tuhmiksi teoiksi? Oonkohan mäki jo vahingossa ehtiny elämässäni tehdä jonkun tähän Kurittajattareen intensiivistä tutustumista vaativan hairahduksen tai pari...?

Neääh, tuskinpa. Enköhän mä oo vaan niitä kilttejä, joitten tarvii pyytää nätisti...

Hmm... mut en mä varmaan kyllä pyydä. Sitä kun on tämmönen viaton ja puhdas pulmunen, niin tuntuis väärältä viedä jonkun oikeesti synninpäästöä tarvitsevan paikka.

Hihii, mut tietty mä tuun sit salaa kyttäämään, kun muut saa ansionsa mukaan ^▫◡▫^
« Viimeksi muokattu: 07.03.2016, 03:19 kirjoittanut kissaenkeli »

Wildclub

  • Vieras
Vs: PervPark play party 12.3.16
« Vastaus #39 : 07.03.2016, 15:57 »
Nyt clubilla on uudet musavehkeet, joten parempaa poppia luvassa.
Hyvältä kuulostaa ;)
Nyt voitte valita tanssittavaa ja kuunneltavaa mielimusaa ihan omatoimisesti.

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1202
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: PervPark play party 12.3.16
« Vastaus #40 : 07.03.2016, 20:54 »
Nyt clubilla on uudet musavehkeet, joten parempaa poppia luvassa.
Hyvältä kuulostaa ;)
Nyt voitte valita tanssittavaa ja kuunneltavaa mielimusaa ihan omatoimisesti.
Toimiiko nyt niin kuin Hurriganesin ekan levyn takakannessa luki:  ”Levyä on soitettava pirun lujaa, pitäähän naapurinkin kuulla. Ei ne seinät siitä hajoo.” Vai soiksne niin että naapurit varmasti kuulee ja rappaukset irtoo seinistä :D

Juniper ja Sammeli

  • Vieras
Vs: PervPark play party 12.3.16
« Vastaus #41 : 08.03.2016, 08:36 »
Siitä tulee tänään tasan kaksi vuotta kun astelin ensimmäisen kerran Pervparkiin. Ne oli naistenpäivä- bileet. Rakastuin, menetin sydämeni. Menin paikalle yksin, mutta yksinäinen en ollut koko illan aikana. Jonkin ajan päästä pääsin ihmeen kaupalla tiimiin ja tiimiläiset ovat olleet isossa asemassa auttamassa minua löytämään kuka minä oikein olen. Tässä vaiheessa haluan kiittää Pervpark- tiimiä sekä kaikkia ihania rakkaita vieraita kuluneesta kahdesta vuodesta. Te teette minun elämästäni niin paljon rikkaampaa! Hyvää  :love: Naistenpäivää  :love: Ihan jokaiselle ja nähdään lauantaina bileissä ja vietetään mahtava ilta!! Kiittäen & kumartaen, Juniper

Wildclub

  • Vieras
Vs: PervPark play party 12.3.16
« Vastaus #42 : 09.03.2016, 21:58 »
Kiitos sinullle Juniperi !  Kyllä se aika menee nopeasti.

Muutama mahtuu vielä mukaan la iltaan.

orja teemu

Vs: PervPark play party 12.3.16
« Vastaus #43 : 09.03.2016, 22:35 »
Näinhän se on, hyvä kiertoon. Joten kuka lähtee karuselliin?
Meillä on nimittäin ihan uuvet poppi vehkeet ja valojuttuja sitä rallia että tulitanssi onnistuu tuosta vaan.
Musakki hommia on muutenkin viritelty käyttäjäystävällisempään suuntaan. Tämä tarkoittaa sitä että tulevaisuudessa voitte itse vaihdella biisejä ja jne.
Sitten meille tulee kaikille avoin spotify tili johon voitte lipaista vaikka ikkarioman soittolistan.

Eipä sitten muuta kuin lauantaihin piipit.

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 589
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Vs: PervPark play party 12.3.16
« Vastaus #44 : 10.03.2016, 12:02 »
Minäkin tulen olemaan paikalla. Jonkinlaisena puuhapetenä, sanoisi ilkeät. Mutta itse sanon, toteuttamassa tarvettani tutustua uusiin ihmisiin ja vanhoihin tuttuihin entistä intensiivisemmin.

Jos Tuulia haluat etukäteen avata, mitä jännää hän on luvannut, että saan tuolla tehdä, kerro toki. Jos taas jätetään hirmuiseksi salaisuudeksi, joka paljastuu vasta paikan päällä, sekin käy.

Vir, hymyillen

:D :D Hauskaa!  :love: