Baarin kannatusmaksut
Biletiimi on saanut toivotun vahvistuksen, kun viikonloppuna bilevosunakin tunnettu tollo horo ratsasti Sybianilla biletiimin riveihin. Jos siis viime kerralla jäi bilevosu testaamatta, niin ei huolta, horo koristaa tästä lähtien jokaista PervParkin iltaa.
Baari etkot Vltavassa Helsingin rautatieaseman vieressä, uusille ja ei välttämättä niin uusille vieraille, klo 17.30 alkaen.Minä tulen sinne seuraksenne.Pöydän ja minut tunnistaa mm silinterihatusta päässäni tai pöydässä ja mustasta pukeutumisesta.Mitä ilmeisimmin yritän saada pöydän yläkerrasta.
Minäkin tulen olemaan paikalla. Jonkinlaisena puuhapetenä, sanoisi ilkeät. Mutta itse sanon, toteuttamassa tarvettani tutustua uusiin ihmisiin ja vanhoihin tuttuihin entistä intensiivisemmin. Jos Tuulia haluat etukäteen avata, mitä jännää hän on luvannut, että saan tuolla tehdä, kerro toki. Jos taas jätetään hirmuiseksi salaisuudeksi, joka paljastuu vasta paikan päällä, sekin käy.Vir, hymyillen
Lainaus käyttäjältä: Viridian - 05.03.2016, 09:55Minäkin tulen olemaan paikalla. Jonkinlaisena puuhapetenä, sanoisi ilkeät. Mutta itse sanon, toteuttamassa tarvettani tutustua uusiin ihmisiin ja vanhoihin tuttuihin entistä intensiivisemmin. Jos Tuulia haluat etukäteen avata, mitä jännää hän on luvannut, että saan tuolla tehdä, kerro toki. Jos taas jätetään hirmuiseksi salaisuudeksi, joka paljastuu vasta paikan päällä, sekin käy.Vir, hymyillenTosiaan, päätimme kutsua ihka oikean Kurittajattaren iltaamme, kurituksesta ja nuhteesta huolehtimaan. Tämä oman arvonsa tunteva Nainen jakaa illassamme risut niin, että uhma ja körttiläisyys vartalosta katoaa.Tunnusta tuhmat teot, katalat ajatukset ja ota vastaan mitä ansaitset. ( Ja eiköhän ne kiltitkin saa, jos kauniisti pyytävät. )
Tosiaan, päätimme kutsua ihka oikean Kurittajattaren iltaamme, kurituksesta ja nuhteesta huolehtimaan. Tämä oman arvonsa tunteva Nainen jakaa illassamme risut niin, että uhma ja körttiläisyys vartalosta katoaa.Tunnusta tuhmat teot, katalat ajatukset ja ota vastaan mitä ansaitset. ( Ja eiköhän ne kiltitkin saa, jos kauniisti pyytävät. )
Nyt clubilla on uudet musavehkeet, joten parempaa poppia luvassa. Hyvältä kuulostaa Nyt voitte valita tanssittavaa ja kuunneltavaa mielimusaa ihan omatoimisesti.