Baarin kannatusmaksut
Mielenkiintoista, että sopulilauman tavoin perhosen teksti tulkittiin kumppanin pakonomaiseksi etsimiseksi Itse tunnistan hyvin tunteen, kun on käynyt treffeillä loputtoman monen ihan mukavan miehen kanssa. Ei mitään vikaa, mutta kemiat eivät ainakaan omassa päässä kohtaa.
Kaksi syytä tulee mieleen. Ensinnäkin, aikuisempana ei seura vaihdu niin tiuhaan kuin esim. teininä. Opiskeluporukoissa voi vielä kohdata paljon porukkaa mutta työelämässä harvemmin porukan vaihtuvuus on niin tiuhaa kuin ennen. Toinen asia minkä olen huomannut on varautuneisuus ja ennakkoluulot. Kakskymppiset tapailevat kavereitaan (toistakin sukupuolta) hyvin vapautuneesti käyden kahvilla yms mutta vanhemmiten "panokset kovenee" ja kolmikymppiset eivät enää olekaan niin rentoja ja vapautuneita tässä asiassa...
Suosittelen kyllä sen pakkoetsimisen lopettamista... ihan siitä syystä, että en usko, että pakolla koskaan löytyy mitään. Itse oon lopettanut pakkoetsimisen ja keskittynyt töihin ja harrastuksiin - mutta huomannut, että nyt vasta niitä mielenkiintoisia ihmisiä alkaakin tupsahdella esiin. Voi se sitten tuuria olla tai ei...