Baarin kannatusmaksut
Mä en ymmärrä miten tunteiden kokeminen tai kokemattomuus voisi olla tässä kontekstissa ongelma? Tunteita tulee tai ei tule, kun kohtaa uuden ihmisen. Ehkä se kertoo jotain ketjun aloittajasta, kun kokee asian ongelmalliseksi?
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 22.02.2016, 13:25Mä en ymmärrä miten tunteiden kokeminen tai kokemattomuus voisi olla tässä kontekstissa ongelma? Tunteita tulee tai ei tule, kun kohtaa uuden ihmisen. Ehkä se kertoo jotain ketjun aloittajasta, kun kokee asian ongelmalliseksi? Koen lähinnä sen takia tämän harmittavaksi asiaksi, että parisuhteen löytäminen on itselläni toiveissa. Harvoin kiinnostuminen näyttäytyy minulle negatiivisena asiana juuri kumppanin etsinnän takia.Jos en kiinnostu kuin hyvin harvoista, niin minkälaiset mahdollisuudet on löytää kumppani?Ja ehkä tämä ei olisikaan ongelma, mutta usein en itse kiinnostu sellaisista miehistä, jotka olisivat sopia minulle ja ovat kiinnostuneita minusta. Sen sijaan usein olen ollut kiinnostunut miehistä, jotka eivät taas ole kiinnostuneet minusta vakavassa mielessä ja ovat usein täysin erilaisia kuin minä.Omalla kohdallani tosin voinen ehkä syyttää omaa nirsouttani..
Koen lähinnä sen takia tämän harmittavaksi asiaksi, että parisuhteen löytäminen on itselläni toiveissa. Harvoin kiinnostuminen näyttäytyy minulle negatiivisena asiana juuri kumppanin etsinnän takia.Jos en kiinnostu kuin hyvin harvoista, niin minkälaiset mahdollisuudet on löytää kumppani?Ja ehkä tämä ei olisikaan ongelma, mutta usein en itse kiinnostu sellaisista miehistä, jotka olisivat sopia minulle ja ovat kiinnostuneita minusta.
Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 22.02.2016, 13:35Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 22.02.2016, 13:25Mä en ymmärrä miten tunteiden kokeminen tai kokemattomuus voisi olla tässä kontekstissa ongelma? Tunteita tulee tai ei tule, kun kohtaa uuden ihmisen. Ehkä se kertoo jotain ketjun aloittajasta, kun kokee asian ongelmalliseksi? Koen lähinnä sen takia tämän harmittavaksi asiaksi, että parisuhteen löytäminen on itselläni toiveissa. Harvoin kiinnostuminen näyttäytyy minulle negatiivisena asiana juuri kumppanin etsinnän takia.Jos en kiinnostu kuin hyvin harvoista, niin minkälaiset mahdollisuudet on löytää kumppani?Ja ehkä tämä ei olisikaan ongelma, mutta usein en itse kiinnostu sellaisista miehistä, jotka olisivat sopia minulle ja ovat kiinnostuneita minusta. Sen sijaan usein olen ollut kiinnostunut miehistä, jotka eivät taas ole kiinnostuneet minusta vakavassa mielessä ja ovat usein täysin erilaisia kuin minä.Omalla kohdallani tosin voinen ehkä syyttää omaa nirsouttani..Itse olen sen verran romantikko, että en usko hyvän parisuhteen syntyvän jos toinen osapuoli on mukana vain siksi, että haluaa parisuhteen. Ehkäpä alitajuntasi, tunnepuolesi koittaa viestittää, ettei vielä ole parisuhteen aika?