Baarin kannatusmaksut
(Kun nyt aihe rönsyili niin en voi olla aukomatta aivan liian suurta suutani... )Mua ärsyttää eniten se miten naisten kohtaamasta väkivallasta puhuttaessa käytetään argumenttia "no onhan täällä kaikki hyvin verrattuna muihin maihin" jonkun miehen toimesta. Vähän sama ku nainen rupeaisi kertomaan miten paljon kiveksille potkiminen sattuu - jos et ole elänyt ja kokenut sitä seksuaalista ahdistelua tai väkivaltaa ihan arjessa olet todella jäävi kieltämään sen ilmiön olemassaoloa. Myöskään se mitä naiset tekee parisuhteissa tai mitä miehet kokee on paskoja vasta-argumentteja naisten kokemaan väkivaltaan. Ei voi ymmärtää. Perustakaa oma mielenilmaus niille aivan vapaasti ja lakatkaa vähättelemästä ilmiötä. Mur.
Muuten hyvä, mutta jos tähänkin sotketaan rasismikortti, ei nappaa. Se nyt vaan on fakta, että maahanmuuttajamiehet ovat yliedustettuina seksuaalirikostilastoissa. Tämän myöntävät jo osa mm. muslimiyhteisöistä. En ole sen enempää rajat kiinni tai rajat auki -porukkaa, mutta minusta rasismin vastaiset mielensoitukset ovat erikseen.
Tapahtuman tukijalista on nähtävissä täällä:https://m.facebook.com/tidskriftenastra/photos/gm.1023731537691906/990116074389482/?type=3&source=48
Itse en etukäteen ihan arvannut, että feminismi tässä muodossa on kirosana niin monille .
Lainaus käyttäjältä: submit - 07.03.2016, 20:05Itse en etukäteen ihan arvannut, että feminismi tässä muodossa on kirosana niin monille .Ei kai kyseessä ole feminismi vaan ylipäänsä hörhöily ja ääriliikkeet sekä älyllinen epärehellisyys.
Lainaus käyttäjältä: Nick - 07.03.2016, 20:17Lainaus käyttäjältä: submit - 07.03.2016, 20:05Itse en etukäteen ihan arvannut, että feminismi tässä muodossa on kirosana niin monille .Ei kai kyseessä ole feminismi vaan ylipäänsä hörhöily ja ääriliikkeet sekä älyllinen epärehellisyys.Arvasin, että joku ehti tarttua tekstiini, ennen kuin muokkasin sitä Sitten voit syyttää hörhöilystä ynnä muusta myös mm. eduskuntapuolueiden naisjärjestöjä sekä Naisjärjestöjen keskusliittoa ja sen jäsenjärjestöjä www.naisjarjestot.fi/jasenjarjestot/jasenjarjestot_2011/
Kuten nyt alkuviestistä voi suhteellisen helposti päätellä, niin mielenilmaus ei ole Subspacen järjestämä vaan sinne on tarkoitus mennä antamaan nimenomaan yksi näkökulma toisten näkökulmien ohelle. Yhdistys ei siis ole poliittisen feminismin kannattaja tai minkään muunkaan varsinaisen laidan edustuksen eikä ole menossa sillä tavalla tähän keskustelun viemiseen takaisin yön pimeyteen. Näen itse asian juuri päin vastoin, että yhdistys - tai yhdistyksen tietty vapaaehtoinen edustus - nimenomaan hakee keskusteluun diversiteettiä ja laajentaa näkemystä, joka taas yleensä vähentää yksisilmäisyyttä ja on näinä uusidiotismin kulta-aikoina erittäin tärkeää työtä. En tarkalleen ottaen tiedä, että miten tämmöiset menee mutta jos avoimin mielein menee vähän sinne ja tänne keskustelemaan, niin monesti asiat löytävät paikkansa lopulta ihan sovussa. Toivottavasti tämä lisää ymmärrystä ja toisten kunnioitusta. K