OTETAAN YÖ TAKAISIN -tapahtuma 8.3. klo 19.00 @Helsinki, Narinkkatori Maaliskuun 8. on Kansainvälinen naistenpäivä. Naistenpäivä ei ole onnitteluja tai ruusuja varten, vaan yhteisen kamppailun päivä tasa-arvon puolesta.
Subspace ry:n tehtävä on toimia vapaaehtoisesta seksuaalisesta alistumisesta kiinnostuneiden naisten yhdyssiteenä ja sitä kautta tukea heidän seksuaalista identiteettiään ja tietoisuuttaan sekä jakaa asiaan liittyvää tietoa.
Haluamme olla mukana tukemassa tapahtumaa ja tuomassa esille omaa hyvää sanomaamme;
Alistumiseni on merkki vahvuudesta. Päätän itse ansaitseeko kumppanini niin voimakkaan ja intiimin lahjan, enkä alistu kenellekään joka ei sekä ymmärrä että arvosta alistumista. Pidän itseäni suuressa arvossa, joten alistun ihmiselle, joka tajuaa, että alistumiseni ei tee minua vähempiarvoista. Olen älykäs, osaava, alistuva – nainen, joka joskus löytää valtansa päästämällä siitä irti.
Tule mukaamme ja kannata hyvää asiaa!
Ilmoittautumiset yhdistys.subspace@gmail.com tai yv:llä Subspacen profiiliin.Mielenilmauksen tarkoitusRasismi, naisviha ja transfobia saa yhä enemmän sijaa julkisissa tiloissa. Rodullistettuihin henkilöihin, naisiin, transhenkilöihin ja muihin marginalisoituihin ryhmiin kohdistuvan väkivallan ja vihan on loputtava. Sitä, että naisten kehoja käytetään argumenttina rasistisille arvoille ei saa hyväksyä. Siksi kokoonnumme ja otamme yön takaisin. Yhdessä määrittelemme mitä turvallisuus tarkoittaa ja miltä ympäristömme tulee näyttää. On yhteinen velvollisuutemme olla antamatta vihan kasvaa hiljaisuudessa. Antirasismi ja feminismi ovat tie tasa-arvoiseen yhteiskuntaan.
Tapahtumaan sisältyy musiikkia ja puheita.
Mielenosoituksen järjestävät Astra, Naisasialiitto Unioni, Tulva ja FemF.