Baarin kannatusmaksut
Jep, täällä ilmoittautuu myös orgasmiaddikti. Mieli menee matalaksi parissa päivässä, ja esim kerran olin useamman kuukauden purjehduksella ja oikeasti lamaannuin ihan sängyn pohjalle pitkillä meriosuuksilla. Kerran Dominoiva tutustumisvaiheessa kokeili, kuinka pitkään voin olla ilman, ja olin lopulta ihan masentunut...kaukana siitä että ah, nyt on ihana laueta, enemmänkin että blaah, koko elämä on kurjaa mitä väliä. Tekisi mieli sanoa, etten pärjää hyvin ilman seksiä. En pärjääkään. Mutta joskus on pärjättävä. Mutta se näkyy mielialassa, energiassa ja syömisissä, ja keskittymisongelmina myös. Voin hyvin kun joku säännöllisesti panee, jos ei nyt joka, niin ainakin joka toinen päivä.
Olen miettinyt ihan oikeasti joskus, että olisiko haluja mahdollista saada säädeltyä lääkkeillä.. mielialalääkkeillähän on juurikin halut sammuttava sivuvaikutus.
Mua ei yleensä häiritse nymfo-piirteet, mut kyllä sitä välillä miettii et onko jotenkin "outo" kun haluan enemmän kuin mies. Koska perinteisestihän ajatellaan, että mies ois halukkaampi ja laukeaisi helpommin ja ajattelisi seksiä enemmän..
Mutta hankalaahan tämä on välillä, sitä ei voi kieltää. Minäkin olen yrittänyt totaaliselibaattia. Ajattelin, että kun ei vaan ajattele koko seksiä niin kyllä se unohtuu. Juu ei