Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 15.02.2016, 23:54Itselläni oli aluksi hämmentynyt olo, kun fwb-kumppanini avoimesti kertoi naisista, joista on kiinnostunut, koska en oikeastaan ollut tottunut tällaiseen. Mutta nyt on kiva, kun itsekin olen alkanut kertoa miehistä, josta olen kiinnostunut. Jollain tapaa juuri tuollainen yhdessä fiilistely on mukavaa Ja mielestäni tällainen yhdessä fiilistely kertoo juuri siitä ystävyydestä, joka on hieno asia ^^Lisäksi olen rehellisesti kertonut kun olen käynyt treffaamassa kiinnostavia ihmisiä, ovat ne ihmiset sitten milloin mistäkin kaupungista. Avoimuudesta olen ainakin oppinut, voisipa sitten vakisuhteessakin olla näin avoin.
Itselläni oli aluksi hämmentynyt olo, kun fwb-kumppanini avoimesti kertoi naisista, joista on kiinnostunut, koska en oikeastaan ollut tottunut tällaiseen. Mutta nyt on kiva, kun itsekin olen alkanut kertoa miehistä, josta olen kiinnostunut. Jollain tapaa juuri tuollainen yhdessä fiilistely on mukavaa Ja mielestäni tällainen yhdessä fiilistely kertoo juuri siitä ystävyydestä, joka on hieno asia ^^
Lainaus käyttäjältä: Ulfhednar - 16.02.2016, 00:45Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 15.02.2016, 23:54Itselläni oli aluksi hämmentynyt olo, kun fwb-kumppanini avoimesti kertoi naisista, joista on kiinnostunut, koska en oikeastaan ollut tottunut tällaiseen. Mutta nyt on kiva, kun itsekin olen alkanut kertoa miehistä, josta olen kiinnostunut. Jollain tapaa juuri tuollainen yhdessä fiilistely on mukavaa Ja mielestäni tällainen yhdessä fiilistely kertoo juuri siitä ystävyydestä, joka on hieno asia ^^Lisäksi olen rehellisesti kertonut kun olen käynyt treffaamassa kiinnostavia ihmisiä, ovat ne ihmiset sitten milloin mistäkin kaupungista. Avoimuudesta olen ainakin oppinut, voisipa sitten vakisuhteessakin olla näin avoin. Pitkästä aikaa kirjoittelen baariin, ollut paljon muuta ja lakanoidenkin välissä on enemmän jumpattu lähinnä vaniljaa ja harmaan sävyjä kuin kovasti kinkyä.. Kun nyt vaihteen vuoksi innostuin eilen sitomaan, tuli mieleeni vapaapäivän kunniaksi piipahtaa baariin. Ja tästä löytyi aika mielenkiintoinen ketju. Friends with benefits. Onhan minullakin ollut sellainen joskus sinkkuaikana. Tosin emme mistään benefits-osiosta erikseen sopineet. Mukava opiskelukaveri, jonka kanssa heiluimme opiskelijaelämässä ja aina, kun kumpikin oli ilman parisuhdetta, päädyimme harrastamaan seksiä keskenämme. Jonkin asteista vetovoimaa välillämme oli toisiamme kohtaan mutta en usko, että kumpikaan missään määrin mietti mitään pysyvämpää välillemme. Vetovoima oli vain fyysistä. Ehkä kyse oli ihan vain tarpeiden tyydyttämisestä silloin, kun ei parempaakaan ollut vierellä. Moni yhteisessä tuttavapiirissämme luuli meidän seurustelevan, kunnes jommalle kummalle ilmestyi "oikea" seurustelukumppani. Kiitos, olipas mukava muistella vanhoja..! ..pitääkin ottaa yhteyttä vuosien jälkeen ja kysellä miten menee.. tiemme erkanivat, kun lähdin ulkomaille ja kaveri löysi sen jälkeen Elämänsä Naisen ja muutti pois opiskelupaikkakunnalta. Mutta nuo lainauksiin boldaamani kohdat pistivät silmään. Miksei vakituisessa parisuhteessa voisi olla samalla tavalla avoin..? Itselleni olisi kummallista, jos EN voisi kertoa ihan mistä vain puolisolleni. Tapasin aviomieheni yhden illan tarkoituksessa aikanaan ja taisipa mukana kuviossa olla muitakin kuin vain me kaksi. Mitään vakavampaa siitä ei pitänyt olla edes mitenkään mahdollista syntyä.. Mikä on ollut loistava pohja sille, ettei kulissien pitäminen tai teeskentely ollut alussakaan tarpeen - kaikesta kaaoksesta on syntynyt avoin ja rehellinen pohja. Tunnemme toisemme täysin läpikotaisin. Mieheni sanoin, varmasti vastaan tulee muitakin ihmisiä, joita kohtaan tunnemme tunteita ja vetoa, miksei niistä voi siis puhua avoimesti keskenämme. Juuri tuollainen yhdessä fiilistely ON mukavaa - ehkä se on sitten sitä parisuhteen ystävyysosiota.. (?)
No joo, ehkä mä vaan en tajua....toi "benefits" on kans sellainen termi jota on ihan hitsin hankala sovittaa ihmissuhteisiin..."friends" on kaunis sana kyllä.